Renata O.
Jestem nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej, pedagogiem, terapeutą pedagogicznym, licencjonowanym Trenerem Edukreatywności i Trenerem Edusensoryki.
Jestem nauczycielem edukacji wczesnoszkolnej, pedagogiem, terapeutą pedagogicznym, licencjonowanym Trenerem Edukreatywności i Trenerem Edusensoryki.
Jako aktywny nauczyciel stale poszukuję szkoleń, literatury, które pomagają mi w poszukiwaniu ciekawych i skutecznych metod pracy z uczniami. W realizowaniu czynności matematycznych czy przyrodniczych stosuję gry edukacyjne, które pozwalają uczniom na manipulowanie przedmiotami i dochodzenie do rozwiązania bez narzucania im wartości symbolicznych. Naukę czytania opieram o metodę analityczno - syntetyczną z elementami czytania globalnego i czytania sylabami. Stosuję szeroki wachlarz ćwiczeń przygotowujących rękę, ćwiczeń koordynacji wzrokowo - słuchowej oraz ćwiczeń grafomotorycznych, które pozwalają na sprawne opanowanie umiejętności pisania. Jestem autorem innowacji „Kolorowe ślady ortografii”, która jest moją odpowiedzią na potrzeby wzmacniania ucznia i pozbywania się lęków i negatywnych nastawień dot. prawidłowego pisania wyrazów z trudnościami ortograficznymi, a także pokazania sposobów łatwego zapamiętywania i kojarzenia pisowni wyrazów. Jest też wyjściem naprzeciw wymaganiom edukacyjnym zawartych w podstawie programowej dla I etapu edukacyjnego.
Oto godziny, w których korepetytor ma możliwość pracy z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem
Więcej podobnych ankiet