Justyna M.
«Pozytywne nastawienie. Intensywne zajęcia. Zaskakująco dobre wyniki uczniów. Tymi słowami rodzice mnie polecają między sobą.»
Informacje potwierdzone podczas rozmowy kwalifikacyjnej:
Posiadanie dokumentów, potwierdzających wykształcenie
Posiadanie doświadczenia i niezbędnych umiejętności
Wydajność pracy
Sprawdzony korepetytor
Informacje potwierdzone podczas rozmowy kwalifikacyjnej:
Posiadanie dokumentów, potwierdzających wykształcenie
Posiadanie doświadczenia i niezbędnych umiejętności
Wydajność pracy
Przedmioty
Język polski
Poziomy nauczania:
Informacje o doświadczeniu:
Pracuję w oparciu o przygotowane materiały, ale nie podążam ślepo za nimi. Nie wykładam suchej teorii, działam raczej metodą heurezy (ja pytam - uczeń odpowiada). Na moich zajęciach panuje atmosfera skupienia (60 minut zajęć to 60 minut intensywnej pracy), ale jest to też atmosfera przyjaźnie swobodna. Treść zajęć dopasowuję pod kątem konkretnego ucznia, w zależności od jego potrzeb, zadaję mniej lub więcej prac domowych. Zadane prace pisemne sprawdzam poza czasem zajęć.
Miejsce lekcji
Gdańsk:
Wrzeszcz Górny
nie
tak
O sobie
Cześć!
Nazywam się Justyna i bardzo chętnie pomogę Ci/Twojemu dziecku w nauce języka polskiego. Posiadam wykształcenie kierunkowe: w 2019 ukończyłam logopedię ze specjalnością nauczyciel-polonista, więc uczę nie tylko na podstawie własnych doświadczeń, ale też wiedzy zdobytej na studiach. Wcześniej byłam w klasie humanistycznej, więc mam za sobą też dużo godzin polskiego jako uczeń. Znam wiele wad współczesnego systemu edukacji, pamiętam, że nie od wszystkich nauczycieli czuć bijącą pasję do nauczania przedmiotu. Wiem też, że obecna sytuacja (strajki nauczycieli, nauczanie zdalne) nie pomogła w nauce języka polskiego.
Polskiego uczę już od co najmniej 4 lat, wcześniej chętnie pomagałam koleżankom z klasy pisać prace i sprawdzałam je. Przygotowałam już wielu uczniów do egzaminu ósmoklasisty oraz do matury. Wiem, że sami uczniowie, ale i ich rodzice, byli wręcz zaskoczeni wynikami, jakie udało im się zdobyć.
Zapraszam do współpracy!
Pracuję na podstawie przygotowanych materiały, ale nie podążam ślepo za nimi. Nie wykładam suchej teorii, działam raczej metodą heurezy (ja pytam - uczeń odpowiada). Na moich zajęciach panuje atmosfera skupienia (60 minut zajęć to 60 minut intensywnej pracy), ale jest to też atmosfera przyjaźnie swobodna (uczeń nie boi się mówić "głupich" rzeczy, czy podawać śmiesznych przykładów).
Treść zajęć dopasowuję pod kątem konkretnego ucznia, w zależności od jego potrzeb, zadaję mniej lub więcej prac domowych. Zadane prace pisemne sprawdzam poza czasem zajęć.
Uniwersytet Gdański, licencjat, 2022
18-25
ponad 3 lata