Przedmioty
Język polski
Poziomy nauczania:
Informacje o doświadczeniu:
Specyfika przedmiotu nakazuje zastosować następujące metody nauczania: METODY PODAJĄCE - opowiadanie, tłumaczenie , wyjaśnianie, odpowiedzi na pytania. METODY POGLĄDOWE - oparte na obserwacji z komentatarzem np. fragmentu ekranizacji treści literackich METODY PROBLEMOWE - rozwiązywanie problemów np. zasad gramatycznych,źródeł etymologicznych
Miejsce lekcji
Poznań: Górczyn, Grunwald Południe, Grunwald Północ, Jeżyce, Ogrody, Sołacz, Stare Miasto
Marcelińska 96A/54, Poznań
nie
O sobie
Język polski a zwłaszcza literatura, poezja , szeroko pojęte, stanowią moją osobistą pasję. Największym sukcesem w dziedzinie literatury jest zwycięstwo w ogólnopolskim konkursie w zakresie prozy. Predyspozycje oraz kwalifikacje ( uprawnienia pedagogiczne) w połączeniu z pasją pozwalają na skuteczne przekazywanie lub doskonalenie elementów programowych, w przestrzeni poziomu kształcenia, który określiłem w ankiecie.
Zarówno z natury swojej jak i wykształcenia jestem humanistą .Kiedy weźmie się pod uwagę moją przeszłość wojskową, dla wielu mogę stanowić stereotyp autorytarnego, zwłaszcza niekompetentnego megalomana. Relacje z ludźmi, które budowałem choć jak to w życiu bywa układały się rozmaicie, zawsze nosiły pierwiastki w pełni profesjonalnego kontaktu. Uczestnictwo niegdyś w procesie wychowania własnych, czworga, dziś dorosłych już dzieci powoduję, że relacje z młodym lub nawet bardzo młodym pokoleniem nie stanowią dla mnie problemu.
Redagowanie materiałów szkoleniowych nie nastręcza mi jakichkolwiek trudności bowiem zajmowałem się tą działalnością na co dzień a obecnie zajmuję się pracą twórczą, w dziedzinie literatury. Przez kilkanaście lat pisałem komentarze i felietony do jednego z ogólnopolskich dwumiesięczników.
Praca, którą Państwo proponujecie w moim przekonaniu jest (można by rzec) „szczególnie dla mnie”. Dlaczego ? Otóż nie szczególnie jestem zainteresowany stałą umową, ubezpieczeniem ZUS itp. bowiem będąc wykładowcą i kierownikiem zespołu dydaktycznego wypracowałem sobie stabilizację ekonomiczną opartą na emeryturze tzw. „mundurowej”.
Ponadto nadmieniam, że przez kilkanaście lat przewodniczyłem oraz brałem czynny udział w państwowych komisjach egzaminacyjnych, na terenie głównych ośrodków szkolnictwa wojskowego, na terenie całego kraju. Może to zabrzmi nieco zarozumiale (za co przepraszam) ale za swój profesjonalizm metodyczny w przedmiocie prowadzenia zajęć mogę ręczyć.
Metody nauczania, które w przypadku języka polskego okazują się skuteczne określiłem uprzednio w ankiecie.
Jeżeli zaistnieje taka potrzeba to gotów jestem na kontakt werbalny lub nawet osobisty z Państwem. W czasach współczesnych zagrożeń w relacjach "osoba dorosła -dziecko" korepetytorem nie powinien być "człowiek z nikąd". Lansuję osobisty pogląd, że do zawodu nauczyciela winny kwalifikować specjalne komisje, badające osobowość, temperament czy wreszcie przeszłość kandydata.
Z wyrazami szczerego szacunku - Piotr
Wyższa Szkoła Humanistyczna im. Króla Stanisława Leszczyńskiego w Lesznie, magister, 2006
50+
ponad 10 lat
Harmonogram zajęć
Przedstawiono tutaj przedziały czasowe, w których korepetytor ma możliwość prowadzić zajęcia z nowymi uczniami. Dokładny czas zajęć należy ustalić z korepetytorem.
Ranek
6:00-9:00
Przedpołudnie
9:00-12:00
Dzień
12:00-15:00
Popołudnie
15:00-18:00
Wieczór
18:00-21:00
Późny wieczór
21:00-00:00
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy