Mateusz M.
Jestem doświadczonym korepetytorem specjalizującym się w konwersacjach i lekcjach 1 na 1. Przez ponad 10 lat działania w branży spotkałem wielu pozytywnych ludzi, którym pomogłem przełamać barierę komunikacyjną, przygotować się do matury, czy pozytywnie wypaść na rozmowie o pracę. Każdego traktuję indywidualnie, dostosowując zajęcia pod ucznia.
Jestem doświadczonym korepetytorem specjalizującym się w konwersacjach i lekcjach 1 na 1. Przez ponad 10 lat działania w branży spotkałem wielu pozytywnych ludzi, którym pomogłem przełamać barierę komunikacyjną, przygotować się do matury, czy pozytywnie wypaść na rozmowie o pracę. Każdego traktuję indywidualnie, dostosowując zajęcia pod ucznia.
Informacje o doświadczeniu:
Jestem doświadczonym korepetytorem specjalizującym się w konwersacjach i lekcjach 1 na 1. Przez ponad 10 lat działania w branży spotkałem wielu pozytywnych ludzi, którym pomogłem przełamać barierę komunikacyjną, przygotować się do matury, czy pozytywnie wypaść na rozmowie o pracę. Każdego traktuję indywidualnie, dostosowując zajęcia pod ucznia.
Bydgoszcz
Górny Taras
Szwederowo, Wyżyny, Kapuściska, Błonie, Wzgórze Wolności, Górzyskowo, Glinki, Jary, Wilczak, Bielice, Biedaszkowo, Czersko Polskie, Lotnisko
Dolny Taras
Bartodzieje, Śródmieście, Bocianowo, Leśne, Okole, Bielawy, Skrzetusko, Zimne Wody, Babia Wieś, Bydgoszcz Wschód, Zawisza, Siernieczek
Fordon (Wschodnia Dzielnica)
Fordon (dolny + górny taras), Brdyujście
Dzielnica Zachodnia (Willowa)
Osowa Góra, Miedzyń, Czyżkówko, Jachcice, Piaski, Opławiec, Flisy, Prądy, Smukała
Korepetytor prowadzi zajęcia jako profesjonalny dostawca usług edukacyjnych, dlatego też do świadczonych przez niego usług edukacyjnych mają zastosowanie przepisy z zakresu ochrony praw konsumentów.
Z wykształcenia jestem anglistą i projektantem gier, a język angielski pomaga mi właśnie w zgłębianiu tej drugiej pasji.
Moje metody nauczania opierają się na zanurzeniu w języku, z naciskiem na tematy, które są dla ucznia ważne i istotne. Uważam, że by przełamać barierę w mówieniu, trzeba mieć coś do powiedzenia i chcieć to przełożyć na język obcy a to dzieje się tylko wtedy, kiedy mówimy o rzeczach, o których mówić chcemy. Gdy uczeń przestaje się już stresować zajęciami i zaczyna traktować je jak rutynę (zwykle po dwóch, trzech tygodniach, jeśli mamy jedną lekcję w miesiącu), powoli zaczynamy poszerzać spektrum tematów i wprowadzać nowe mniej znajome dla ucznia słownictwo czy struktury.
Nie stosuję jednego, konkretnego podręcznika, chyba, że mamy do czynienia z powtórką i utrwalaniem wiedzy do konkretnego egzaminu (IELTS, TOEFL, FCE, CPE, Matura). W innym wypadku miksuję materiały z różnych książek wedle potrzeby, okraszając je materiałami audio i video, żeby jak najwięcej języka przekazać w formie żywej treści.
Naukę słówek wspieram u ucznia aplikacją Quizzlte, która przerabia dany materiał na gry logiczne dostępne od ręki.
Gramatyki uczę na przykładach generowanych przez ucznia w czasie rozmów. Jeśli dany błąd powtarza się nader często, zatrzymujemy się, poprawiamy i omawiamy dane zagadnienie, z pomocą dodatkowych cwiczeń jeśli trzeba.
Oto godziny, w których korepetytor ma możliwość pracy z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem
Więcej podobnych ankiet