Piotr Z.
«"Przedmiotu uczę całkowicie online, przy użyciu aplikacji udostępniających ekran (najczęściej Discord). Nie korzystam z tablic interaktywnych, na zajęciach uczeń pisze notatki w swoim zeszycie (bądź inną preferowaną metodą), a na ekrania pojawiają się rozwiązania zadań (czy to przykłady czy też zadania wykonywane przez ucznia na bieżąco). Uczę metodycznie i podtrzymuję ciekawość kursanta poprzez nawiązania aktualnie omawianego tematu do wymiernych i realnych jego zastosowań."»
Przedmioty
Matematyka
Poziomy nauczania:
Liceum
Technikum
Egzamin 8-klasisty
Przygotowanie do matury podstawowej
Przygotowanie do matury rozszerzonej
Miejsce lekcji
tak
O sobie
"Uczę przy pomocy programu Mathcha (w wersji przeglądarkowej), czyli edytora matematycznego. W nim rozwiązuję zadania w trakcie spotkań, do niego również wprowadzam niezbędne notatki (twierdzenia, fakty, wskazówki). Używam go między innymi dlatego, że:
- gwarantuje przejrzystość treści oraz brak problemów z kaligrafią (uczeń zawsze widzi dokładnie jaki znak został użyty do zapisu)
- przyspiesza i dobrze opisuje prowadzenie toku myślowego na danym zadaniu
- do zapisanych notatek można dowolnie wracać poprzez otrzymany przeze mnie link
Samą naukę prowadzę bardzo metodycznie, tj. w miarę rozwoju od podstaw. Stosuję metodykę skojarzeń, staram się prowadzić zadania w sposób drabinkowy (od prostszych do trudniejszych), skupiam się w miarę możliwości na przykładach ilustrujących sens zagadnienia, bądź takich, których szansa pojawienia się na sprawdzianie/egzaminie jest duża.
Zawsze staram się podawać realne zastosowania danego zagadnienia, ponieważ z doświadczenia wiem, że najgorsza w uczeniu się matematyki w szkole średniej nie jest 'niewiedza' sama w sobie, a niewiedza o powodzie do uczenia się. Innymi słowy - dużo prościej przychodzi nam uczyć się rzeczy, które mają wymierne i realne zastosowania do rzeczywistości.
Poza ww. metodami, moje lekcje cechują się pełną możliwością powracania do poprzednich myśli (dostrajam tempo do potrzeb ucznia), pełną możliwością zadawania pytań o zadania (a nawet umawianie się na rozwiązywanie jakichś widzianych przez ucznia 'ciekawych' bądź po prostu trudnych zadań z danego zagadnienia) oraz standardową życzliwością i zrozumieniem."
Politechnika Krakowska im. T. Kościuszki, student
18-25
ponad 2 lata
Pakiet zajęć
1 lekcja - 0 zł
Lekcja próbna
bezpłatnie
1 lekcja - 78 zł
6 lekcji
468 zł
1 lekcja - 73 zł
12 lekcji
876 zł
1 lekcja - 68 zł
20 lekcji
Najczęściej wybierany pakiet
1 360 zł
1 lekcja - 64 zł
50 lekcji
Najbardziej atrakcyjny pakiet
3 200 zł
Twoje zgłoszenie zostało przyjęte!
W najbliższym czasie nasz menedżer skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia daty pierwszej lekcji