W razie jakichkolwiek pytań lub problemów podczas pracy z serwisem prosimy o wysłanie wiadomości na [email protected]. Szczegółowo rozpatrzymy Twoje zapytanie w ciągu 1-2 dni.
Pomóż nam stać się lepszym!
Krzysztof T.
Brak kontaktu z BUKI, jedyną osobą godną współpracy jest Pan Andrzej F. który naprawdę mi pomógł. Managerowie pytają czy doszło do zajęć, piszę do nich że nie, po 3 dniach Pani do mnie pisze czy doszło do zajęć. Teraz dostałem bana, ponieważ mam za dużą liczbę zamówień na które nie odpowiadam podczas gdy dzwoniłem na wszystkie. Teraz dzwoniłem godzinę temu do BUKI, nikt nie odbiera, piszę do managerów nikt nie odpisuje (widząc że manager jest online)
Odpowiedź serwisu
Dzień dobry Panie Krzysztofie, Wyjaśnienie w sprawie blokady oraz odpowiedzi menedżerów została wysłana Panu mailowo.
Opublikowane 977 dni temu
Adrian
Polecam jako nauczyciel i jako uczeń. Dziękuję!
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy za polecenie! Służymy pomocą!
Opublikowane 983 dni temu
Kasia
Witam! Buki to świetny serwis. W ciągu 10 minut po wysłaniu zgłoszenia skontaktowała się ze mną bardzo mila administratorka, i już po 15 minutach zadzwonił korepetytor. Polecam!
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy za polecenie! Służymy pomocą!
Opublikowane 983 dni temu
Sebastian P.
Brak możliwości zmiany profilu z poziomu telefonu
Odpowiedź serwisu
Dzień dobry! Zazwyczaj większość użytkowników korzysta z telefonu, logując się na stronę BUKI. Być może Pan nie zaznaczył wszystkie pola przy zapisaniu zmian. W razie pytań prosimy o kontakt na [email protected].
Opublikowane 986 dni temu
Ewa -mama Anetki
Wszystko szybko i sprawnie. Jesteśmy mega zadowolone.
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy za opinię! Życzymy udanych zajęć!
Opublikowane 996 dni temu
Bartosz
Polecam! Szybki kontakt, sporo zamówień.
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy za opinię! Życzymy udanych zajęć!
Opublikowane 996 dni temu
Patrycja Wiktoria B.
Przez wiele lat bardzo miło współpracowałam z firmą. Niestety od tego roku, mam okropnie ciężki kontakt z firmą. Konsultanci oddzwaniają po tygodniach i mimo zapewnień pomocy technicznej, nie otrzymuję jej. Mimo wykupienia TOP, nie ma mnie na liście korepetytorów wyświetlanych. Z przykrością podejmuje taki krok by wystawić negatywną ocenę.
Odpowiedź serwisu
Szanowna Pani Patrycjo, Wielokrotnie próbowaliśmy skontaktować się z Panią telefonicznie. Niestety Pani numer jest cały czas zajęty. Jeśli chodzi o wyświetlanie profilu, to jest widoczny na stronie, a TOP jest aktywny. Prosimy poczyścić ciasteczka oraz odświeżyć stronę.
Opublikowane 1002 dni temu
Jacek W.
Współpracuję z BUKI już trzeci rok. Zawsze mam przez nich mnóstwo zgłoszeń od uczniów, w tym zgłoszeń osobistych; niektórzy uczniowie są ze mną już drugi, a nawet trzeci rok. Trzeba płacić prowizje, owszem, ale która reklama jest za darmo? A reklama przez Buki DZIAŁA.
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy za polecenie! Życzymy udanych lekcji!
Opublikowane 1014 dni temu
Martyna
Dziękuje za pomoc w znalezieniu korepetytora. Pani Anna to korepetytor godny polecenia.
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy za opinię! Życzymy udanych zajęć!
Opublikowane 1018 dni temu
Monika W.
Nie polecam. Tragiczny kontakt z firmą. Odpowiedzi „menadżera” zdawkowe i niezrozumiałe. Chyba w ogóle nie zna polskiego i pisze z translatorem. Podczas akceptacji regulaminu była mowa, że prowizja strony to ilość lekcji w tygodniu razy stawka za godzinę, a dostaję do zapłaty dwa razy tyle. Tydzień wymiany maili, żeby wyjaśnić sprawę. Okropna strata czasu.
Odpowiedź serwisu
Dzień dobry Pani Moniko, Opiekun Pani zgłoszenia skontaktowała się z Panią jak tylko odczytała wiadomość. Również wyjaśniliśmy Pani zasady rozliczenia z serwisem. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt na [email protected].
Opublikowane 1020 dni temu