Aktualna ocena 4.63 od 314 użytkowników.

Podziel się doświadczeniem o współpracy z Buki.

Na tej stronie będą wyświetlane opinię i komentarze dotyczące współpracy z Buki.

Wystawić opinię mogą zarejestrowani nauczyciele lub użytkownicy, którzy potwierdzili swoją tożsamość za pośrednictwem poczty elektronicznej lub sieci społecznościowych.

W razie jakichkolwiek pytań lub problemów podczas pracy z serwisem prosimy o wysłanie wiadomości na [email protected]. Szczegółowo rozpatrzymy Twoje zapytanie w ciągu 1-2 dni.

Dziękujemy za aktywność!

Pomóż nam stać się lepszym!

Wszystkie opinie

Dorota

Opublikowane 6 dni temu
Dorota id: 371

Super współpraca

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za opinię!

Roma

Opublikowane 17 dni temu
Roma id: 370

Dziękuję za pomoc, Pan Sebastian wykazał się dużym profesjonalizmem i fachowym podejściem do problemów mojego syna z przyswojeniem wiedzy. Jego doświadczenie pomogło rozwiać niepewności mojego dziecka. Jedna godzina z Panem Sebastianem wystarczyła, aby syn uwierzył w swoje możliwości. Polecam.

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za opinię oraz polecenie!

Katarzyna

Opublikowane 22 dni temu
Katarzyna id: 369

Współpraca z firmą Buki jest satysfakcjonującą,to profesjonalna i kompetentna firma,polecam.

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za opinię oraz polecenie!

Leszek

Opublikowane 27 dni temu
Leszek id: 368

Współpraca z Buki, to czysta satysfakcja! Opis ucznia zwykle pokrywa się z jego oczekiwaniami. Menadżer z Buki to weryfikuje wszelkie odchylenia i zgodnie z regulaminem wyrównuje prowizję. Jak w każdym biznesie, trafiają się uczniowie wieloletni i krótkotrwali. Satysfakcję dają też opinie uczniów i ich rodziców, którzy przekonują się do zajęć, szczególnie tych zdalnych. Dobrze, że uczniowie też stawiają swoje opinie i nie wybiera się korepetytora "w ciemno"! Zatem wszyscy mogą być zadowoleni

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za opinię oraz współpracę!

Margarita

Opublikowane 57 dni temu
Margarita id: 366

Bardzo podoba mi się współpraca z buki. Większość moich uczniów znalazłam na tej stronie. Menedżerowie są zawsze przyjaźni i łatwo się z nimi skontaktować. Zawsze otrzymuję również odpowiedzi na moje pytania, które piszę na e-mail serwisu. To najlepsza strona do wyszukiwania korepetytorów i uczniów, jaką znam i polecam ją innym. Dziękuję za współpracę i życzę kolejnych sukcesów oraz wdzięcznych klientów :)

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za opinię oraz współpracę!

Dorota

Opublikowane 76 dni temu
Dorota id: 365

Buki to wyjątkowa platforma korepetycyjna, która zasługuje na moją gorącą rekomendację. Korzystając z jej usług, doświadczyłem znakomitego poziomu profesjonalizmu, zarówno jeśli chodzi o szybki kontakt, jak i sposób rozwiązywania problematycznych sytuacji. Buki to zdecydowanie wartościowy wybór dla wszystkich poszukujących profesjonalnych usług edukacyjnych online.

Odpowiedź serwisu

Dzień dobry Pani Doroto, Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię. Takie słowa są dla nas ogromnie ważne i motywują nas do pracy.

Katarzyna

Opublikowane 91 dni temu
Katarzyna id: 364

Doskonały kontakt i fachowa pomoc.

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za opinię!

Marta

Opublikowane 95 dni temu
Marta id: 363

Dziękuję za pomoc. Polecam!

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za opinię! Życzymy udanych zajęć!

***

Opublikowane 98 dni temu
*** id: 362

W odpowiedzi na Państwa komentarz do mojej opinii.Niestety mimo prośby wysłanej do opiekuna,moja płatność nie została odroczona a konto odrazu zablokowane.Jeśli chodzi o różne ceny w opisie:muszę płacić 2*cena główna+23% mimo,że finalnie daję klientowi niższą cenę.opiekun nie chce obniżyć wysokości płatności do buki i to jest nie wporządku,gdyż kwota nie jest tak samo miarowa jak przy wyższej ustalonej stawce za godzinę.

Odpowiedź serwisu

Szanowna Pani, Zasady współpracy są określone na stronie Regulaminu. Opiekun zlecenia mógł nie odroczyć termin płatności lub nie obniżyć ceny jeśli nie było to zgodne z Regulaminem. W razie pytań prosimy o kontakt na [email protected]

Monika

Opublikowane 100 dni temu
Monika id: 361

Niestety żyję z prywatnych lekcji,ale z buki to inwestycja pieniędzy.W 7 dni muszę zapłacić portalowi prawie 200zł.Klienci chorują,przekładają, odwołują,więc muszę zapłacić tyle zanim dostanę pieniądze od klienta.Drugi minus: nie da się ustawić różnych stawek a płacisz do buki prowizję 2*podana stawka+23%,więc jeśli masz w profilu ustawioną stawkę najdroższą(inaczej klient będzie wprowadzony w błąd)to płacisz więcej niż masz za pierwsze kilka lekcji a obsługa portalu nie chcę Ci tego wyrównać.

Odpowiedź serwisu

Dzień dobry Pani Moniko, Dziękujemy za opinię. Użytkownik może zaznaczyć różne ceny w Informacji dodatkowej na stronie swojego profilu. W przypadku jeśli klienci chorują, przekładają lekcje etc. wystarczy powiadomić opiekuna zlecenia i zgłoszenie zostanie zawieszone lub termin płatności zostanie odroczony. Szczegółowe informacje dotyczące zasad współpracy są dostępne na stronie Regulaminu. Z poważaniem, Zespół BUKI

12...32