W razie jakichkolwiek pytań lub problemów podczas pracy z serwisem prosimy o wysłanie wiadomości na [email protected]. Szczegółowo rozpatrzymy Twoje zapytanie w ciągu 1-2 dni.
Pomóż nam stać się lepszym!
Współpraca z Buki, to czysta satysfakcja! Opis ucznia zwykle pokrywa się z jego oczekiwaniami. Menadżer z Buki to weryfikuje wszelkie odchylenia i zgodnie z regulaminem wyrównuje prowizję. Jak w każdym biznesie, trafiają się uczniowie wieloletni i krótkotrwali. Satysfakcję dają też opinie uczniów i ich rodziców, którzy przekonują się do zajęć, szczególnie tych zdalnych. Dobrze, że uczniowie też stawiają swoje opinie i nie wybiera się korepetytora "w ciemno"! Zatem wszyscy mogą być zadowoleni
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy za opinię oraz współpracę!
Opublikowane 535 dni temu
Bardzo podoba mi się współpraca z buki. Większość moich uczniów znalazłam na tej stronie. Menedżerowie są zawsze przyjaźni i łatwo się z nimi skontaktować. Zawsze otrzymuję również odpowiedzi na moje pytania, które piszę na e-mail serwisu. To najlepsza strona do wyszukiwania korepetytorów i uczniów, jaką znam i polecam ją innym. Dziękuję za współpracę i życzę kolejnych sukcesów oraz wdzięcznych klientów :)
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy za opinię oraz współpracę!
Opublikowane 565 dni temu
Buki to wyjątkowa platforma korepetycyjna, która zasługuje na moją gorącą rekomendację. Korzystając z jej usług, doświadczyłem znakomitego poziomu profesjonalizmu, zarówno jeśli chodzi o szybki kontakt, jak i sposób rozwiązywania problematycznych sytuacji. Buki to zdecydowanie wartościowy wybór dla wszystkich poszukujących profesjonalnych usług edukacyjnych online.
Odpowiedź serwisu
Dzień dobry Pani Doroto, Bardzo dziękujemy za pozytywną opinię. Takie słowa są dla nas ogromnie ważne i motywują nas do pracy.
Opublikowane 584 dni temu
Katarzyna
Doskonały kontakt i fachowa pomoc.
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy za opinię!
Opublikowane 599 dni temu
Marta
Dziękuję za pomoc. Polecam!
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy za opinię! Życzymy udanych zajęć!
Opublikowane 603 dni temu
W odpowiedzi na Państwa komentarz do mojej opinii.Niestety mimo prośby wysłanej do opiekuna,moja płatność nie została odroczona a konto odrazu zablokowane.Jeśli chodzi o różne ceny w opisie:muszę płacić 2*cena główna+23% mimo,że finalnie daję klientowi niższą cenę.opiekun nie chce obniżyć wysokości płatności do buki i to jest nie wporządku,gdyż kwota nie jest tak samo miarowa jak przy wyższej ustalonej stawce za godzinę.
Odpowiedź serwisu
Szanowna Pani, Zasady współpracy są określone na stronie Regulaminu. Opiekun zlecenia mógł nie odroczyć termin płatności lub nie obniżyć ceny jeśli nie było to zgodne z Regulaminem. W razie pytań prosimy o kontakt na [email protected]
Opublikowane 606 dni temu
Niestety żyję z prywatnych lekcji,ale z buki to inwestycja pieniędzy.W 7 dni muszę zapłacić portalowi prawie 200zł.Klienci chorują,przekładają, odwołują,więc muszę zapłacić tyle zanim dostanę pieniądze od klienta.Drugi minus: nie da się ustawić różnych stawek a płacisz do buki prowizję 2*podana stawka+23%,więc jeśli masz w profilu ustawioną stawkę najdroższą(inaczej klient będzie wprowadzony w błąd)to płacisz więcej niż masz za pierwsze kilka lekcji a obsługa portalu nie chcę Ci tego wyrównać.
Odpowiedź serwisu
Dzień dobry Pani Moniko, Dziękujemy za opinię. Użytkownik może zaznaczyć różne ceny w Informacji dodatkowej na stronie swojego profilu. W przypadku jeśli klienci chorują, przekładają lekcje etc. wystarczy powiadomić opiekuna zlecenia i zgłoszenie zostanie zawieszone lub termin płatności zostanie odroczony. Szczegółowe informacje dotyczące zasad współpracy są dostępne na stronie Regulaminu. Z poważaniem, Zespół BUKI
Opublikowane 608 dni temu
Marzena
Jestem zadowolona, polecam każdemu.
Odpowiedź serwisu
Dzień dobry Pani Marzeno! Dziękujemy za polecenie!
Opublikowane 647 dni temu
Andrzej
Serdecznie polecam stronę BUKI i dziękuję za polecenie Pana Łukasza. Korepetytor posiada świetne podejście do ucznia. Bardzo dobre tłumaczenie ciężkich materiałów. Dzięki niemu syn pokochał matematykę i fizykę.
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy za opinię!Życzymy udanych zajęć!
Opublikowane 666 dni temu
Moje konto zostało zablokowane. Nikt nie napisał z jakiego powodu ani co zrobić żeby je odblokować. Brak kontaktu z obsługą strony. Nie polecam
Odpowiedź serwisu
Szanowni Państwo, Nie otrzymaliśmy od Państwa żadnego zapytania w tej sprawie. Konto zostało zablokowane, ponieważ nie pracujemy z firmami, centrum korepetycji etc.
Opublikowane 667 dni temu