Na tej stronie znajdziesz odpowiedzi na główne pytania dotyczące pracy serwisu BUKI:
1. Jak zarejestrować się na stronie?
2. Jak wypełnić profil korepetytora?
3. Jakie są zasady obliczania rankingu?
4. Czy obowiązkowe jest wypełnienie wszystkich pól w profilu?
5. Jak zacząć otrzymywać zgłoszenia od uczniów?
6. Czym jest osobiste zgłoszenie?
7. Czym jest potencjalne zgłoszenie?
8. Jak skontaktować się z managerem firmy?
9. Jak wysłać informacje dotyczącą zamówienia?
10. Jak zapłacić za zamówienie?
11. Jaki jest koszt zamówienia?
12. Dlaczego warto jak najszybciej skontaktować się z klientem po otrzymaniu zamówienia?
13. Dlaczego trzeba przekazać informacje dotyczącą zamówienia w odpowiednim terminie?
14. Jakie są kary za zwłokę zapłaty zgłoszeń?
15. Czym jest umieszczenie profilu TOP?
16. Jak publikować posty na blogu?
17. Kiedy klient może dodać opinię na temat pracy nauczyciela? Jak uzyskać opinię?
18. Jak zostawić opinie o serwisie BUKI?
19. Jak korzystać z czatu z klientem?
20. W jaki sposób uczeń opłaca zajęcia?
21. Czy można zrezygnować ze zgłoszenia po przydzieleniu?
22. Dlaczego otrzymałem ostrzeżenie o nieefektywnej pracy?
23. Za co mogę zostać zablokowany?
26. Dlaczego nie mogę wykupić usługi TOP?
27. Czym jest usługa „Sprawdzony korepetytor”?
28. Dlaczego nauczyciel akceptuje zamówienie, ale nie zostaje przydzielony?
29. Jak usunąć konto korepetytora na Buki?
Odpowiedzi na pytania:
Aby zacząć współpracę z serwisem Buki należy zarejestrować się na stronie https://buki.org.pl/register/ lub wejść na zakładkę „Zostań korepetytorem” i wypełnić dane: Nazwisko, imię, adres e-mail oraz hasło.
Po rejestracji na stronie, wymagane jest wypełnienie profilu korepetytora na stronie https://buki.org.pl/profile/.
Proszę zwrócić uwagę, że od jakości wypełnienia profilu zależy ilość nowych zamówień od potencjalnych uczniów – im lepiej wypełniona ankieta, tym większe jest zainteresowanie klientów.
Pola wymagane:
Pola niewymagane:
System rankingowy wyznacza Twoją pozycję w katalogu. Na ranking mają wpływ: informacje umieszczone w profilu korepetytora (dodatkowe punkty przyznawane są za dyplomy, zdjęcie profilowe, informacje o doświadczeniu), opłacone zamówienia, opinie uczniów, prowadzenie bloga na stronie). Więcej informacji oraz swoje punkty rankingowe można sprawdzić w swoim profilu w zakładce „Mój ranking/TOPy”.
Zalecamy uzupełnienie wszystkich pól w ankiecie, lecz nie jest to obowiązkowe. Im więcej wiarygodnych informacji jest w profilu, tym atrakcyjniejszy będzie profil dla potencjalnego klienta! Dodaj szczegółowy opis dotyczący wykształcenia, doświadczenia, metod nauczania, uczelni, na których studiowałeś. Możesz dołączyć dyplomy, nagrody, certyfikaty oraz inne dokumenty potwierdzające Twoje kwalifikacje pedagogiczne. Umieszczenie tych informacji przyciąga klientów.
Po opublikowaniu profilu na stronie, uczniowie mogą wysyłać do Ciebie zamówienia!
Dobrze wypełniony profil jest kluczem do uzyskania satysfakcjonującej liczby zgłoszeń. O nowych zamówieniach informujemy smsem, e-mailem lub telefonicznie. Wszystkie nowe zgłoszenia są dostępne na stronie w zakładce „Nowe zgłoszenia”. W tej zakładce można również zaznaczyć potwierdzenie lub rezygnacje ze zgłoszenia.
Jeśli ze wszystkich korepetytorów ze strony uczeń zaznaczył że chcę pracować z Tobą to takie zgłoszenie nazywa się osobistym. O takim zamówieniu będziesz poinformowany smsem oraz mailowo. Potwierdź chęć współpracy z uczniem u siebie w profilu i zostaniesz wyznaczony jako korepetytor dla tego klienta.
To zgłoszenie, na które jeszcze nie jest przydzielony korepetytor i które jest aktualne dla ucznia. Potencjalne zgłoszenia są dostępne w profilu korepetytora w zakładce „Nowe zgłoszenia” . Jeśli odpowiada Ci zamówienie, kliknij „Akceptuję zgłoszenie” i Twój wybór zostanie uwzględniony, w miarę możliwości otrzymasz to zamówienie.
W dziale Kontakt jest umieszczony formularz kontaktu zwrotnego z administracją serwisu. Pytania dotyczące aktywnych zamówień można rozwiązać na czacie ze swoim menedżerem. Czat jest dostępny na stronie zamówienia.
Po uzgodnieniu z uczniem daty pierwszego spotkania – prosimy zaznaczyć datę bezpośrednio na stronie zamówienia w swoim profilu. Jeżeli nie umówiliście się z klientem o współpracy lub w razie jakichkolwiek pytań – prosimy napisać wiadomość w czacie do naszego managera i on na pewno pomoże. Czat oraz dodatkowe informacje o zgłoszeniu są dostępne w profilu korepetytora po przydzieleniu korepetytora.
Po otrzymaniu zgłoszenie na stronie zamówienia pojawi się przycisk “Opłać” - dzięki czemu można zapłacić za nasze usługi z pomocą karty płatniczej lub przelewu internetowego.
Za każde zamówienie korepetytor płaci jednorazowo i później pracuje z klientem długotrwale bez naszego wtrącania. Kwota, którą płaci korepetytor, zależy od tygodniowego zarobku pracy z uczniem. Na przykład, masz zaplanowaną 1 godzinę zajęć, dwa razy w tygodniu, stawka 40 zł/60min. W związku z tym prowizja dla naszej firmy wyniesie 80 zł. Następna płatność jest dokonywana, gdy zaczniesz pracować z następnym uczniem.
Korepetytor, który przyjmuję zamówienie, otrzymuję kontakt bezpośredni klienta i jest zobowiązany skontaktować się z klientem w ciągu godziny (w wyjątkowych przypadkach w ciągu dnia). Warto zwrócić uwagę, że klienci zazwyczaj korzystają z kilku serwisów. Dlatego zamówienie jest przekazywane do korepetytora, który pierwszy skontaktuję się z klientem. Jeżeli korepetytor nie kontaktuję się z klientem w wyznaczonym terminie, menedżer firmy może przerwać współpracę z nauczycielem.
Jeżeli nie wysyłasz informacji o zamówieniu w odpowiednim terminie lub nie kontaktujesz się z klientem w odpowiednim terminie, Twój ranking na stronie może być obniżony. W razie systematycznych problemów, współpraca firmy i korepetytora może być przerwana.
Jeżeli masz niezapłacone zamówienie, Twój ranking jest obniżony dwukrotnie oraz niema możliwości otrzymywania nowych zgłoszeń. Po wysłaniu zapłaty ranking wraca do stanu poprzedniego. Proszę zwrócić uwagę, jeżeli terminy płatności zostały przekroczone, profil korepetytora może być zablokowany.
Twój profil będzie pierwszy na liście korepetytorów Twojego miasta. TOP ma następujące zalety - Twój profil będzie widoczny dla wielu potencjalnych uczniów, a menedżerowie w pierwszej kolejności będą oferować Ci nowe zamówienia. Podniesienie profilu w TOP jest świetną okazją, aby przygotować się do początku roku szkolnego lub w krótkim czasie zacząć współpracę z wystarczającą liczbą uczniów. Usługa jest płatna. Wszystkie opcje dotyczące umieszczenia profilu w TOPie znajdują się na odpowiedniej stronie: https://buki.org.pl/top/
Niestety, obecnie funkcjonalność bloga jest ograniczona. Poinformujemy, gdy znów będzie dostępna.
Po miesiącu od pierwszej lekcji klient otrzyma e-mail z linkiem, w którym można wystawić opinię na temat pracy z nauczycielem.
Jeśli uczeń nie wystawił opinii samodzielnie, możesz wysłać do niego e-mail za pośrednictwem swojego profilu z prośbą o napisanie opinii. Aby to zrobić, przejdź do zakładki "Moje zgłoszenia" - "Archiwum opłaconych zgłoszeń", kliknij przycisk "Otrzymaj opinię" przy wybranym zgłoszeniu. Jeśli od pierwszej lekcji nie minął miesiąc lub klient nie podał swojego adresu e-mail, przycisk nie będzie dostępny.
Uczeń może również zalogować się do swojego konta i napisać opinię o pracy z Tobą w zakładce "Archiwum zamówień". Za każdą opinię nauczyciel otrzymuje dodatkowe punkty rankingowe.
Możesz zostawić opinie o pracy serwisu BUKI na oficjalnych stronach firmy:
Na stronie serwisu BUKI - Opinię o serwisie
Na stronie Google Maps - Oficjalna strona firmy Buki
Na czacie z klientem możesz ustalić terminy, miejsce zajęć, cele nauczania itp. Zwróć uwagę! Wysyłanie danych kontaktowych za pośrednictwem tego czatu jest zabronione. W razie zainteresowania zgłoszeniem kliknij „Akceptuję zgłoszenie”. Następnie otrzymasz kontakt do klienta. Czat z klientem jest dostępny tylko w zamówieniach osobistych.
Korepetytor i uczeń bezpośrednio ustalają dogodne metody płatności dla obu stron. Płatność kartą, gotówką, z góry za kilka zajęć lub po zajęciach - ustalisz to z klientem.
Jeśli z jakiegoś powodu zamówienie Ci nie odpowiada, koniecznie poinformuj o tym menedżera, aby mógł szybko znaleźć innego korepetytora dla ucznia. Jeśli jednak masz znaczny procent rezygnacji i utraconych zgłoszeń, możesz otrzymać ostrzeżenie o nieefektywnej pracy. Dlatego zalecamy dokładną ocenę zamówienia przed jego zaakceptowaniem - upewnij się, że miejsce lekcji, stawka, zakres lekcji itp. Ci odpowiadają.
Liczymy ilość zgłoszeń, na które korepetytor został przydzielony, a następnie zrezygnował. Jeśli odsetek utraconych zgłoszeń jest niski, nie powoduje to żadnych problemów, ponieważ rozumiemy, że uczeń może zmienić swoje zamiary. Aczkolwiek, jeśli odsetek utraconych zgłoszeń wzrasta i staje się wyższy niż średnia dla wszystkich korepetytorów, oznacza to, że korepetytor nieefektywnie pracuje ze zgłoszeniami: nie kontaktuje się z uczniem na czas, podaje nieaktualne dane w profilu lub inne.
W takim przypadku korepetytor najpierw otrzyma ostrzeżenie o znacznej części utraconych zgłoszeń, a jeśli później nie poprawi swojego stosunku między udanymi a utraconymi zgłoszeniami (nadal będzie tracić większość zgłoszeń, na które został przydzielony), zostanie tymczasowo zablokowany.
Jeśli nauczyciel systematycznie narusza warunki współpracy, jego profil może zostać zablokowany na stałe: nie kontaktuje się z uczniami na czas; nie wysyła informacji dotyczącej zamówienia; podaje niewiarygodne informacje; nie opłaca zamówień; niekulturalnie komunikuje się z klientami lub menedżerami. Ponadto, jeśli nauczyciel traci znaczną liczbę zgłoszeń, otrzyma ostrzeżenie. Jeśli statystyki nie ulegną poprawie, profil zostanie tymczasowo zablokowany. W przyszłości możliwa jest blokada bez możliwości wznowienia współpracy.
Standardowa polityka cenowa firmy Upskills OU nie obejmuje podatku od wartości dodanej (Dalej -VAT) w kosztach świadczonych przez firmę usług. Firma Upskills OU jest zobowiązana do pobierania podatku VAT od dostarczonych usług, dodając taki podatek do kosztów świadczonych usług. Podatek VAT jest następnie wypłacany w sposób określony przez prawo na rzecz kraju zamieszkania płatnika (Korepetytora) przez Upskills OU. Korepetytor jest odpowiedzialny za wszelkie inne indywidualne podatki, ewentualne kary z powodu nieprawdziwych danych podatkowych lub niepłacenia wymaganych podatków. Podstawowa stawka podatku VAT dla osób fizycznych wynosi 23%, dla osób prawnych - 0%. Obecna stawka VAT jest ustalana na podstawie informacji podanych przez Korepetytora i wskazana w jego osobistym profilu. Jeśli Korepetytor uważa, że zastosowano wobec niego niewłaściwą stawkę podatkową, prosimy o kontakt z administratorem w celu rozwiązania problemu.
Należy pamiętać, że niektóre parametry rankingu ("Ustalenie daty pierwszych zajęć", "Szybkość ustalenia daty pierwszej lekcji" itp.) są uwzględniane pod warunkiem posiadania co najmniej 5 opłaconych zgłoszeń w ciągu ostatniego roku. Dlatego w pewnym momencie możesz mieć dodatkowe punkty za te parametry, ale jeśli nie masz minimum 5 opłaconych zgłoszeń w ciągu ostatnich 12 miesięcy, to za te parametry zostanie przyznane 0 punktów. Tym samym łączna liczba punktów może się zmniejszyć.
Usługa „TOP” dla przedmiotów „Język angielski”, „Matematyka”, „Język niemiecki”, „Język polski”, „Język hiszpański”, „Chemia”, „Fizyka”, „Biologia” jest obecnie niedostępna dla lekcji online. TOP dla lekcji offline działa bez ograniczeń.
Przepraszamy za niedogodności.
Sprawdzony korepetytor to dodatkowa usługa dla korepetytorów. Jest to okazja, aby potwierdzić swoją wiedzę i profesjonalizm; uzyskać więcej punktów rankingowych, zamówień i dochodów. Dla uczniów i rodziców status Sprawdzonego korepetytora to zaufanie do wybranego korepetytora i pewność co do słuszności dokonanego wyboru.
Usługa jest bezpłatna. Możesz ubiegać się o ten status za pośrednictwem swojego profilu w zakładce "Sprawdzony korepetytor". W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt na adres [email protected]
Jeśli zaakceptowałeś zamówienie, ale nie zostałeś przydzielony, może to oznaczać, że uczeń anulował zamówienie; uczeń sam wybrał innego nauczyciela; system wyznaczył innego nauczyciela; menedżer zamknął/ zmienił zgłoszenie, ponieważ podane informacje nie odpowiadały stanowi faktycznemu.
Możesz uzupełnić swój profil: dodać certyfikaty/dyplomy, prezentację wideo, podać dodatkowe informacje w profilu. Po uzupełnieniu tych informacji uczniowie częściej będą Cię wybierać jako korepetytora.
Jeśli tymczasowo nie pracujesz jako korepetytor, możesz samodzielnie ukryć swój profil na czas określony. Można to zrobić w sekcji Profil użytkownika. Jeśli nie udzielasz już korepetycji i chcesz zamknąć konto - skontaktuj się z administratorem na [email protected] . Możesz również złożyć wniosek o usunięcie konta w sekcji Prywatność.