W razie jakichkolwiek pytań lub problemów podczas pracy z serwisem prosimy o wysłanie wiadomości na [email protected]. Szczegółowo rozpatrzymy Twoje zapytanie w ciągu 1-2 dni.
Pomóż nam stać się lepszym!
Marek M.
Zauważcie, że negatywne opinie wystawiają głównie korepetytorzy. Mimo tego, że mam profil sprawdzonego korepetytora, nie jestem wyświetlany na liście korepetytorów. W danych rozliczeniowych trzeba podać numer dowodu osobistego i pesel, bezsens. Przy procesie rekrutacji i wysyłaniu danych rozliczeniowych do menagerki zorientowałem się, że mogę zobaczyć imię i nazwisko, nr pesel, adres zamieszkania, nr IBAN, waluta danego konta oraz sposoby nauczania 50 INNYCH OSÓB, one mogły zobaczyć moje.
Odpowiedź serwisu
Dzień dobry Szanowny Panie, Niestety myli Pan projekty. Korepetytorzy strony BUKI w Informacjach Rozliczeniowych podają informacje, które chcieliby widzieć na fakturze, jeśli potrzebują jej do rozliczeń z Urzędem. Oprócz tego wypełnienie Informacji rozliczeniowych nie jest obowiązkowe oraz nie jest widoczne dla innych użytkowników. Pracował Pan na innym projekcie - EasyShool, gdzie korepetytorzy otrzymują płatność od ucznia za przeprowadzone zajęcia i dane osobowe są potrzebne dla podpisania Umowy, o czym jest poinformowany każdy nauczyciel. Po zakończeniu współpracy Pana profil został dezaktywowany. W razie jakichkolwiek pytań proszę o kontakt ze swoim menedżerem.
Opublikowane 1041 dni temu
Robert
Portal godny polecenia. W ciągu 30 minut odezwał się korepetytor. Jestem umówiony na pierwszą lekcję.
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy za polecenie!
Opublikowane 1041 dni temu
Grażyna
Szybki kontakt, super nauczyciel. Polecam!
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy za polecenie!
Opublikowane 1041 dni temu
Mary
I like it!
Odpowiedź serwisu
Thank you!
Opublikowane 1044 dni temu
Krzysztof T.
Brak kontaktu z BUKI, jedyną osobą godną współpracy jest Pan Andrzej F. który naprawdę mi pomógł. Managerowie pytają czy doszło do zajęć, piszę do nich że nie, po 3 dniach Pani do mnie pisze czy doszło do zajęć. Teraz dostałem bana, ponieważ mam za dużą liczbę zamówień na które nie odpowiadam podczas gdy dzwoniłem na wszystkie. Teraz dzwoniłem godzinę temu do BUKI, nikt nie odbiera, piszę do managerów nikt nie odpisuje (widząc że manager jest online)
Odpowiedź serwisu
Dzień dobry Panie Krzysztofie, Wyjaśnienie w sprawie blokady oraz odpowiedzi menedżerów została wysłana Panu mailowo.
Opublikowane 1046 dni temu
Adrian
Polecam jako nauczyciel i jako uczeń. Dziękuję!
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy za polecenie! Służymy pomocą!
Opublikowane 1052 dni temu
Kasia
Witam! Buki to świetny serwis. W ciągu 10 minut po wysłaniu zgłoszenia skontaktowała się ze mną bardzo mila administratorka, i już po 15 minutach zadzwonił korepetytor. Polecam!
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy za polecenie! Służymy pomocą!
Opublikowane 1052 dni temu
Sebastian P.
Brak możliwości zmiany profilu z poziomu telefonu
Odpowiedź serwisu
Dzień dobry! Zazwyczaj większość użytkowników korzysta z telefonu, logując się na stronę BUKI. Być może Pan nie zaznaczył wszystkie pola przy zapisaniu zmian. W razie pytań prosimy o kontakt na [email protected].
Opublikowane 1055 dni temu
Ewa -mama Anetki
Wszystko szybko i sprawnie. Jesteśmy mega zadowolone.
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy za opinię! Życzymy udanych zajęć!
Opublikowane 1065 dni temu
Bartosz
Polecam! Szybki kontakt, sporo zamówień.
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy za opinię! Życzymy udanych zajęć!
Opublikowane 1065 dni temu