Opinie o Buki Korepetycje - Strona 10

Aktualna ocena 4.68 od 355 użytkowników.

W razie jakichkolwiek pytań lub problemów podczas pracy z serwisem prosimy o wysłanie wiadomości na [email protected]. Szczegółowo rozpatrzymy Twoje zapytanie w ciągu 1-2 dni.

Pomóż nam stać się lepszym!

Nowe opinie

Adrian id: 321

Adrian

Polecam jako nauczyciel i jako uczeń. Dziękuję!

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za polecenie! Służymy pomocą!

Opublikowane 977 dni temu

Kasia id: 320

Kasia

Witam! Buki to świetny serwis. W ciągu 10 minut po wysłaniu zgłoszenia skontaktowała się ze mną bardzo mila administratorka, i już po 15 minutach zadzwonił korepetytor. Polecam!

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za polecenie! Służymy pomocą!

Opublikowane 977 dni temu

Sebastian P. id: 319

Sebastian P.

Brak możliwości zmiany profilu z poziomu telefonu

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dzień dobry! Zazwyczaj większość użytkowników korzysta z telefonu, logując się na stronę BUKI. Być może Pan nie zaznaczył wszystkie pola przy zapisaniu zmian. W razie pytań prosimy o kontakt na [email protected].

Opublikowane 980 dni temu

Ewa -mama Anetki id: 318

Ewa -mama Anetki

Wszystko szybko i sprawnie. Jesteśmy mega zadowolone.

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za opinię! Życzymy udanych zajęć!

Opublikowane 990 dni temu

Bartosz id: 317

Bartosz

Polecam! Szybki kontakt, sporo zamówień.

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za opinię! Życzymy udanych zajęć!

Opublikowane 990 dni temu

Patrycja Wiktoria B. id: 316

Patrycja Wiktoria B.

Przez wiele lat bardzo miło współpracowałam z firmą. Niestety od tego roku, mam okropnie ciężki kontakt z firmą. Konsultanci oddzwaniają po tygodniach i mimo zapewnień pomocy technicznej, nie otrzymuję jej. Mimo wykupienia TOP, nie ma mnie na liście korepetytorów wyświetlanych. Z przykrością podejmuje taki krok by wystawić negatywną ocenę.

BUKI

Odpowiedź serwisu

Szanowna Pani Patrycjo, Wielokrotnie próbowaliśmy skontaktować się z Panią telefonicznie. Niestety Pani numer jest cały czas zajęty. Jeśli chodzi o wyświetlanie profilu, to jest widoczny na stronie, a TOP jest aktywny. Prosimy poczyścić ciasteczka oraz odświeżyć stronę.

Opublikowane 996 dni temu

Jacek W. id: 315

Jacek W.

Współpracuję z BUKI już trzeci rok. Zawsze mam przez nich mnóstwo zgłoszeń od uczniów, w tym zgłoszeń osobistych; niektórzy uczniowie są ze mną już drugi, a nawet trzeci rok. Trzeba płacić prowizje, owszem, ale która reklama jest za darmo? A reklama przez Buki DZIAŁA.

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za polecenie! Życzymy udanych lekcji!

Opublikowane 1008 dni temu

Martyna id: 314

Martyna

Dziękuje za pomoc w znalezieniu korepetytora. Pani Anna to korepetytor godny polecenia.

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za opinię! Życzymy udanych zajęć!

Opublikowane 1012 dni temu

Monika W. id: 313

Monika W.

Nie polecam. Tragiczny kontakt z firmą. Odpowiedzi „menadżera” zdawkowe i niezrozumiałe. Chyba w ogóle nie zna polskiego i pisze z translatorem. Podczas akceptacji regulaminu była mowa, że prowizja strony to ilość lekcji w tygodniu razy stawka za godzinę, a dostaję do zapłaty dwa razy tyle. Tydzień wymiany maili, żeby wyjaśnić sprawę. Okropna strata czasu.

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dzień dobry Pani Moniko, Opiekun Pani zgłoszenia skontaktowała się z Panią jak tylko odczytała wiadomość. Również wyjaśniliśmy Pani zasady rozliczenia z serwisem. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt na [email protected].

Opublikowane 1014 dni temu

Renata id: 312

Renata

Super strona. Zarejestrowałam się w sierpniu i mam już komplet uczniów. Dziękuje!

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za opinię! Życzymy udanych zajęć!

Opublikowane 1021 dni temu

1...91011...36