Opinie o Buki Korepetycje - Strona 25

Aktualna ocena 4.68 od 356 użytkowników.

W razie jakichkolwiek pytań lub problemów podczas pracy z serwisem prosimy o wysłanie wiadomości na [email protected]. Szczegółowo rozpatrzymy Twoje zapytanie w ciągu 1-2 dni.

Pomóż nam stać się lepszym!

Nowe opinie

Grzegorz Z. id: 148

Grzegorz Z.

Profesjonalna obsługa, wszystko szybko, sprawnie i co najważniejsze terminowo.

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy i zapraszamy ponownie!

Opublikowane 1926 dni temu

Mikael M. id: 147

Mikael M.

Kontakt z firmą bardzo dobry. Dziękuje za uczniów.

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy i zapraszamy ponownie!

Opublikowane 1929 dni temu

Mirosław A. id: 140

Mirosław A.

Polecam portal. Dziekuje za szybka pomoc!

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy i zapraszamy ponownie!

Opublikowane 1934 dni temu

Ania id: 139

Ania

Serdecznie dziękuje za polecenie lekcji online z Panią Grażyną! Korepetytorka jest świetna. Córka jest zadowolona z zajęć!

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy i zapraszamy ponownie!

Opublikowane 1937 dni temu

Magdalena id: 138

Magdalena

Pani Marta jest kompetentna, miła, punktualna. Nie mam żadnych zastrzeżeń. BUKI jest super, korzystam z usług tego portalu na pewno nie ostatni raz.

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy i zapraszamy ponownie!

Opublikowane 1938 dni temu

Agnieszka B. id: 137

Agnieszka B.

Podobnie jak osoba poniżej, również zablokowano mi konto. Szkoda, że system nie bierze pod uwagę, że jeśli uczeń zaakceptował mnie jako nauczyciela to może sobie nie przyjść na zajęcia lub zmienić zdanie już po akceptacji. Szkoda, że system nie bierze pod uwagę tego, że zglaszalam się wielokrotnie do zajęć online -bo na takie jestem nastawiona- i koordynator nie przydzielil mi żadnego takiego ucznia. Żadnego. Zasłanianie się systemem jest trochę słabe. Albo trzeba to poprawic.

BUKI

Odpowiedź serwisu

System automatycznie zablokował Pani profil na okres 1 miesiąc na podstawie analizy Pani działań, a mianowicie z powodu dużej liczby zgłoszeń, które przeszły w status" stracone zgłoszenie " wśród zgłoszeń, w których została Pani przydzielona jako korepetytor. Systm również uwzględnia rezygnacje klientów. Po upływie miesiąca profil zostanie odblokowany i będzie mógła Pani ponownie korzystać z usług serwisu. Aby nie zostać ponownie zablokowanym przez dłuższy czas, zalecamy aktualizację danych profilu (harmonogram, stawka, zakres lekcji, opis)

Opublikowane 1943 dni temu

Klaudia id: 132

Klaudia

Polecam! Dziękuje za kontakt do Pani Eweliny!

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy i zapraszamy ponownie!

Opublikowane 1969 dni temu

Baśka id: 130

Baśka

Jestem bardzo zadowolona ze współpracy. Duża ilość ofert. Dobry kontakt z firmą.

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy i zapraszamy ponownie!

Opublikowane 1971 dni temu

Adrian K. id: 129

Adrian K.

Polecam serwis BUKI. Ciągle otrzymuje nowe zgłoszenia od uczniów.

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za opinię!

Opublikowane 1972 dni temu

Agnieszka W. id: 128

Agnieszka W.

Polecam Buki w 100%. Zaraz na drugi dzień zadzwonił do mnie Pan Artur P. z Rzeszowa. A za parę dni już przyjechał na pierwsze lekcje - z matematyki i języka z angielskiego. Bardzo miły i kompetentny. Wspaniałe podejście do dzieci i pełne zaangażowanie. Moja córka od razu złapała z nim kontakt i zapał do pracy. Dla Pana Artura - 5 gwiazdek :)

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy i zapraszamy ponownie!

Opublikowane 1972 dni temu

1...242526...36