Opinie o Buki Korepetycje - Strona 27

Aktualna ocena 4.68 od 356 użytkowników.

W razie jakichkolwiek pytań lub problemów podczas pracy z serwisem prosimy o wysłanie wiadomości na [email protected]. Szczegółowo rozpatrzymy Twoje zapytanie w ciągu 1-2 dni.

Pomóż nam stać się lepszym!

Nowe opinie

Maria id: 115

Maria

Niestety jestem niezadowolona, próbowałam skontaktować się z zupełnie inna osoba niż „ wylosował” to serwis, nie odpowiada mi takie narzucanie korepetytora. Nie zdecyduje się ponownie na próbę korzystania z serwisu.

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dzień dobry! Dziękujemy za opinię. Pani Mario, jeśli wybrany korepetytor rezygnuje ze zgłoszenia lub z jakiegoś powodu nie może pracować z klientem(tak jak w przypadku Pani zgłoszenia), to poszukujemy innego nauczyciela zgodnie z podanymi informacjami w zgłoszeniu - stawka, miejsce lekcji ect. W żaden sposób nie narzucamy korepetytora, tylko chcemy pomóc w znalezieniu nauczyciela. Życzymy miłego dnia!

Opublikowane 2026 dni temu

Artur id: 114

Artur

Praca z korepetytorem przebiega bez zarzutów. Gorąco polecam ten serwis

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy i zapraszamy ponownie

Opublikowane 2033 dni temu

Bożena id: 113

Bożena

Jestem bardzo zadowolona z pracy Pana Łukasza. Dziecko robi postępy co widać po ocenach w szkole. Bardzo dziękuję za polecenie mi tego nauczyciela.

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy i zapraszamy ponownie!

Opublikowane 2033 dni temu

DOMINIK id: 112

DOMINIK

Może być ale korepetytor źle tłumaczy na język polski tłumaczenia a korepetytory to już jest co innego po polsku ma być poprawnie przetłumaczone 50 zł 30 zł za korepetycje oplata pobrana z zajęć jestem zadowolony z korepetytorów ale z tłumaczenia nie za bardzo już wole gdzie indziej zapłacić 50 zł i mieć przetłumaczone bardzo dobrze po polsku bo jestem w tedy zadowolony korepetytorów oceniam na 5 10 + wprowadź cie 1 lekcje za darmo próbne bo nie każdy ma pieniądze odrazy żeby zapalacił

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za opinię!

Opublikowane 2034 dni temu

Marzena id: 111

Marzena

Serdecznie dziękuje za kontakt do Pana Tomasza. Syn jest bardzo zadowolony z zajęć, widać już pierwsze postępy w szkole. Czy mogliby Państwo poszukać jeszcze korepetytora z j.angielskiego?

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dzień dobry!Dziękujemy za opinię. Prosimy o kontakt na [email protected] pl lub o podanie zgłoszenia na stronie serwisu.

Opublikowane 2044 dni temu

Filip D. id: 110

Filip D.

Całkiem spoko firma. Polecam!

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy i zapraszamy ponownie

Opublikowane 2046 dni temu

Agnieszka K. id: 105

Agnieszka K.

Pozytywna współpraca, zadowalająca.

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za opinie.

Opublikowane 2055 dni temu

Alicja O. id: 104

Alicja O.

Brak kontaktu z menagerem. Próbowałam skontaktować się telefonicznie, przez facebooka oraz drogą mailową. Niestety nie uzyskałam odpowiedzi. Opłata została zrobiona w terminie lecz nie została uwzględniona co uniemożliwia mi dalsza pracę z innymi uczniami oraz nie dostałam żadnych punktów rankingowych ( dostałam jedynie informację, że mogę otrzymać mniejsza liczbę owych punktów)

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dzień dobry! Szanowna Pani Alicjo. Wysłaliśmy Pani odpowiedź z prośbą o wysłanie potwierdzenia przełewu. Oprócz tego skontaktowaliśmy się z bankiem oraz oczekujemy na informacje. Niestety bank nie wysyła informacji natychmiastowo. Punkty rankingowe zostaną naliczone po otrzymaniu potwierdzenia z banku. Za utrudnienia przepraszamy. Prosimy o wyrozumiałość i dziękujemy za zrozumienie.

Opublikowane 2060 dni temu

Martyna G. id: 103

Martyna G.

Dziękuję za kontakt do Pana Sebastiana. Dziecko jest zadowolone, są już pierwsze postępy. Polecam serwis!

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za opinie.

Opublikowane 2073 dni temu

Mariia K. id: 101

Mariia K.

Atutem serwisu jest możliwość znalezienia korepetytora oraz uczniów, ale minusów dostrzegam więcej: • nie wysyłają się wiadomości (pomimo tego, że niejednokrotnie informowałam o tym zespół Buki); • menedżerowie nie zauważają wiadomości; • spamowanie na maila mimo tego, że decyzja o współpracy bądź nie jest podjęta i menedżer został poinformowany; • totalne ignorowanie komentarzy a propos pracy menedżerów, serwisu itd.

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dzień dobry! Dziękujęmy za opinię oraz Pani uwagi. Prosimy o wysłanie informacji jakie dokładnie wiadomości ma Pani na myśli oraz w jakim miejscu Pani komentarze zostały zignorowane na [email protected]. Staramy się jak najszybciej odpowiadać na wiadomości od każdego klienta, korepetytora. Czasami nie możemy wysłać informacji natychmiastowo. Nieustannie pracujemy nad ulepszeniem serwisu. Życzymy Pani wiele uczniów i udanych zajęć

Opublikowane 2081 dni temu

1...262728...36