W razie jakichkolwiek pytań lub problemów podczas pracy z serwisem prosimy o wysłanie wiadomości na [email protected]. Szczegółowo rozpatrzymy Twoje zapytanie w ciągu 1-2 dni.
Pomóż nam stać się lepszym!
Przemysław F.
Ogólnie fajny serwis dla korepetytorów, jednak dużym minusem jest to, że za często otrzymuję maile, smsy i telefony na temat ofert, na które już odpowiedziałem. Rozumiem, że wszystko musi być w systemie, jednak jest to mocno uciążliwe.
Odpowiedź serwisu
Dzień dobry!Dziękujemy za opinie. Nieustannie pracujemy nad ulepszeniem serwisu.
Opublikowane 2228 dni temu
Agnieszka K.
Świętny serwis!Polecam w 100%
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy i zapraszamy ponownie!
Opublikowane 2228 dni temu
Barbara M.
Bardzo dobry sposób na trafne łączenie uczni i nauczycieli, a poza tym zyskałam dużą ilość klientów. Polecam i dla uczni, i dla nauczycieli!
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy!Pani opinia jest dla nas bardzo ważna!
Opublikowane 2242 dni temu
Andrzej
Świetna współpraca. Szybki kontakt. Polecam!
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy i zapraszamy ponownie!
Opublikowane 2290 dni temu
Maria Gomułka(mama)
Serdecznie dziękuje za pomoc. Córka zaliczyła egzamin. Polecam każdemu Państwa serwis!
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy!Pani opinia jest dla nas bardzo ważna!
Opublikowane 2300 dni temu
Maciej K.
Serdecznie dziękuję Państwu za pomoc! Poprawka zaliczona. Polecam wszystkim serwis BUKI!!!
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy i zapraszamy ponownie!
Opublikowane 2305 dni temu
Monika K.
Dużo ofert! Dobry kontakt. Polecam!
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy i zapraszamy ponownie!
Opublikowane 2319 dni temu
Ewelina J.
Serwis godny polecenia! Panie menedżerki bardzo mile!
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy za opinie. Życzymy wielu uczniów i udanych zajęć.
Opublikowane 2335 dni temu
Krzysztof
Jestem bardzo zadowolony ze współpracy. Sporo ofert. Dobry kontakt z firmą. Polecam!
Odpowiedź serwisu
Dziękujemy i zapraszamy ponownie!
Opublikowane 2339 dni temu
Aleksandra C.
Tragicznie działający czat. Po kilkukrotnej próbie kontaktu z managerem zero odpowiedzi, podobnie na maila. Klienci mają problem z czytaniem ze zrozumieniem i zdziwieni są, że kiedy ogłoszenie dotyczy lekcji online to korepetytor nie dojeżdża.
Odpowiedź serwisu
Dzień dobry!Dziękujemy za opinię. Szanowna Pani Aleksandro, menedżer odpisuje na wiadomośći w czacie po kolei. Zazwyczaj odpowiadamy w tym samym dniu roboczym. Pani otrzymała odpowiedź w ciągu 20 minut. Klienci zaznaczaj miejsce lekcji kiedy podają zgłoszenie na stronie serwisu. Zajęcia online nie przewidują dojazd do ucznia. Na stronie zgłoszenia można wybrać miejsce lekcji u ucznia, u korepetytora lub online(taki podział wydaje nam się zrozumiały). Nieustannie pracujemy nad ulepszeniem serwisu. Propozycje każdy klient/korepetytor może wysyłać na [email protected]. Będziemy wdzięczni
Opublikowane 2343 dni temu