Opinie o Buki Korepetycje - Strona 6

Aktualna ocena 4.68 od 355 użytkowników.

W razie jakichkolwiek pytań lub problemów podczas pracy z serwisem prosimy o wysłanie wiadomości na [email protected]. Szczegółowo rozpatrzymy Twoje zapytanie w ciągu 1-2 dni.

Pomóż nam stać się lepszym!

Nowe opinie

Katarzyna id: 364

Katarzyna

Doskonały kontakt i fachowa pomoc.

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za opinię!

Opublikowane 588 dni temu

Marta id: 363

Marta

Dziękuję za pomoc. Polecam!

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za opinię! Życzymy udanych zajęć!

Opublikowane 592 dni temu

W odpowiedzi na Państwa komentarz do mojej opinii.Niestety mimo prośby wysłanej do opiekuna,moja płatność nie została odroczona a konto odrazu zablokowane.Jeśli chodzi o różne ceny w opisie:muszę płacić 2*cena główna+23% mimo,że finalnie daję klientowi niższą cenę.opiekun nie chce obniżyć wysokości płatności do buki i to jest nie wporządku,gdyż kwota nie jest tak samo miarowa jak przy wyższej ustalonej stawce za godzinę.

BUKI

Odpowiedź serwisu

Szanowna Pani, Zasady współpracy są określone na stronie Regulaminu. Opiekun zlecenia mógł nie odroczyć termin płatności lub nie obniżyć ceny jeśli nie było to zgodne z Regulaminem. W razie pytań prosimy o kontakt na [email protected]

Opublikowane 595 dni temu

Niestety żyję z prywatnych lekcji,ale z buki to inwestycja pieniędzy.W 7 dni muszę zapłacić portalowi prawie 200zł.Klienci chorują,przekładają, odwołują,więc muszę zapłacić tyle zanim dostanę pieniądze od klienta.Drugi minus: nie da się ustawić różnych stawek a płacisz do buki prowizję 2*podana stawka+23%,więc jeśli masz w profilu ustawioną stawkę najdroższą(inaczej klient będzie wprowadzony w błąd)to płacisz więcej niż masz za pierwsze kilka lekcji a obsługa portalu nie chcę Ci tego wyrównać.

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dzień dobry Pani Moniko, Dziękujemy za opinię. Użytkownik może zaznaczyć różne ceny w Informacji dodatkowej na stronie swojego profilu. W przypadku jeśli klienci chorują, przekładają lekcje etc. wystarczy powiadomić opiekuna zlecenia i zgłoszenie zostanie zawieszone lub termin płatności zostanie odroczony. Szczegółowe informacje dotyczące zasad współpracy są dostępne na stronie Regulaminu. Z poważaniem, Zespół BUKI

Opublikowane 597 dni temu

Marzena id: 360

Marzena

Jestem zadowolona, polecam każdemu.

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dzień dobry Pani Marzeno! Dziękujemy za polecenie!

Opublikowane 636 dni temu

Andrzej id: 359

Andrzej

Serdecznie polecam stronę BUKI i dziękuję za polecenie Pana Łukasza. Korepetytor posiada świetne podejście do ucznia. Bardzo dobre tłumaczenie ciężkich materiałów. Dzięki niemu syn pokochał matematykę i fizykę.

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za opinię!Życzymy udanych zajęć!

Opublikowane 655 dni temu

Moje konto zostało zablokowane. Nikt nie napisał z jakiego powodu ani co zrobić żeby je odblokować. Brak kontaktu z obsługą strony. Nie polecam

BUKI

Odpowiedź serwisu

Szanowni Państwo, Nie otrzymaliśmy od Państwa żadnego zapytania w tej sprawie. Konto zostało zablokowane, ponieważ nie pracujemy z firmami, centrum korepetycji etc.

Opublikowane 656 dni temu

Grażyna M. id: 357

Grażyna M.

Świetny kontakt z konsultantem. Szybki i trafny wybór nauczyciela w krótkim czasie. Polecam, Grażyna

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za opinię! Służymy pomocą!

Opublikowane 687 dni temu

David R. id: 356

David R.

Amazing platform with limitless opportunities to improve yourself

BUKI

Odpowiedź serwisu

Thank you for your feedback!

Opublikowane 687 dni temu

Kornelia id: 355

Kornelia

Świetnie pracowało mi się z korepetytorem z BUKI. Zawsze terminowo i na czas. Polecam!

BUKI

Odpowiedź serwisu

Dziękujemy za opinię! Służymy pomocą!

Opublikowane 706 dni temu

1...567...36