Michał S.
Jestem bardzo dobrym uczniem, w trakcie nauki w liceum miałem co roku świadectwo z paskiem. Maturę z matematyki podstawowej napisałem na 96%, a z rozszerzonej na 86%. Od najbliższego roku będę studentem Politechniki Poznańskiej na kierunku Automatyka i Robotyka. Umiem w prosty sposób wytłumaczyć skomplikowane zagadnienia i rozwiać wątpliwości.
Jestem bardzo dobrym uczniem, w trakcie nauki w liceum miałem co roku świadectwo z paskiem. Maturę z matematyki podstawowej napisałem na 96%, a z rozszerzonej na 86%. Od najbliższego roku będę studentem Politechniki Poznańskiej na kierunku Automatyka i Robotyka. Umiem w prosty sposób wytłumaczyć skomplikowane zagadnienia i rozwiać wątpliwości.
Informacje o doświadczeniu:
Jak najprostsze wytłumaczenie materiału, w taki sposób, aby uczeń nie zniechęcił się do przedmiotu.
Informacje o doświadczeniu:
Jak najprostsze wytłumaczenie materiału, w taki sposób, aby uczeń nie zniechęcił się do przedmiotu.
Poznań
Górczyn, Grunwald Południe, Grunwald Północ, Jana III Sobieskiego i Marysieńki, Jeżyce, Morasko-Radojewo, Naramowice, Nowe Winogrady Południe, Nowe Winogrady Północ, Nowe Winogrady Wschód, Ogrody, Piątkowo, Podolany, Stare Miasto, Stare Winogrady, Umultowo
Ukończyłem z wyróżnieniem co roku liceum im.Romka Strzałkowskiego w Poznaniu. W pierwszym roku nauki otrzymałem stypendium za naukę i w niej wyniki. Osiągnąłem bardzo dobre wyniki z matury, które zagwarantowały mi możliwość studiowania wymarzonego kierunku w całym kraju, a także zostało zaproponowane mi miejsce na studiowanie inżynierii w Danii na Uniwersytecie Południowej Danii. Te osiągnięcia potwierdzają że jeśli chodzi o matematykę i fizykę to można na mnie liczyć :) Oferują tłumaczenie, omawianie i pomoc w materiale ze szkoły podstawowej i liceum z matematyki i fizyki. Ważną dla mnie rzeczą jest to, aby ucznia nie zniechęcić do przedmiotu, co niestety często ma miejsce w szkołach, gdzie krótka nieobecność i spowodowany tym brak wiedzy drobnej rzeczy w materiale może skutkować nagromadzaniem się braków wiedzy w tempie kuli śnieżnej, bo nauczyciel nie pochyla się nad pojedynczym uczniem, który został lekko w tyle, a leci z materiałem wraz z resztą grupy. Oferuje wsparcie w takich sytuacjach, a także pomoc w ugruntowaniu wiedzy.
Oto godziny, w których korepetytor ma możliwość pracy z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem
Więcej podobnych ankiet