Sprawdzony korepetytor
Aleksandra S.
Jestem cierpliwą, empatyczną i wyrozumiałą osobą. W nauczaniu największą wagę przywiązuję do porozumienia z uczniem oraz zrozumienia przez ucznia przerabianego materiału. Miałam styczność z uczniem z dysekcją i dysgrafią oraz z uczniami, którym ciężko było utrzymać skupienie - ze wszystkim daliśmy radę :)
Sprawdzony korepetytor
Informacje potwierdzone podczas rozmowy kwalifikacyjnej:
Posiadanie dokumentów, potwierdzających wykształcenie
Posiadanie doświadczenia i niezbędnych umiejętności
Wydajność pracy
Jestem cierpliwą, empatyczną i wyrozumiałą osobą. W nauczaniu największą wagę przywiązuję do porozumienia z uczniem oraz zrozumienia przez ucznia przerabianego materiału. Miałam styczność z uczniem z dysekcją i dysgrafią oraz z uczniami, którym ciężko było utrzymać skupienie - ze wszystkim daliśmy radę :)
Informacje potwierdzone podczas rozmowy kwalifikacyjnej:
Posiadanie dokumentów, potwierdzających wykształcenie
Posiadanie doświadczenia i niezbędnych umiejętności
Wydajność pracy
Informacje o doświadczeniu:
Przede wszystkim priorytetem jest zrozumienie omawianego tematu. Zaczynam od najprostszych przykładów, staram się zobrazować uczniowi omawiany problem oraz gdy jest taka możliwość, proponuję różne skojarzenia, które ułatwią zapamiętanie. Pytam również o sposób nauczania przedmiotu w szkole, aby nie wprowadzać zamętu (chyba, że uczeń nie rozumie metody podanej na lekcji, wtedy podaję inne sposoby). Jestem cierpliwa i wyrozumiała, każde braki wiedzy staram się na bieżąco uzupełniać.
Ten korepetytor nie prowadzi zajęć jako profesjonalny dostawca usług edukacyjnych, dlatego też do świadczonych przez niego usług edukacyjnych nie mają zastosowania przepisy z zakresu ochrony praw konsumentów.
Jestem studentką drugiego roku architektury. Przed rozpoczęciem studiów prowadziłam korepetycje, przygotowując m.in. do egzaminu ósmoklasisty (z matematyki oraz angielskiego). Pisałam maturę rozszerzoną z matematyki i angielskiego, osiągając dobre wyniki.
Moi uczniowie byli przeróżni, nieraz się zaskoczyłam, natomiast nie było jeszcze sytuacji, która przerosła którąś ze stron :)
Moje lekcje mogą być zarówno wsparciem dla nauczania w szkole, jak i przekazywaniem wiedzy od podstaw w przypadku np. szkoły w chmurze (z czym też już miałam styczność). Zawsze przygotowuję się przed spotkaniem, oraz pytam ucznia, co omawiają. Jeśli mnie czymś zaskoczy, to bez problemu zmieniamy plan działania i realizujemy to, co jest priorytetem. W przypadku lekcji online, po lekcji przesyłam uczniowi materiały przerabiane w trakcie. W przypadku stacjonarnym wszelkie materiały są dla ucznia.
Oto godziny, w których korepetytor ma możliwość pracy z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem
Więcej podobnych ankiet