Nadia C.
Mam na imię Nadia, mam 19 lat. Jestem osobą kontaktową i pomocną, dlatego też spełniam się jako korepetytorka. Dzielenie się moją wiedzą i "ułatwianie" innym nauki sprawia mi dużo radości i satysfakcji. Aktualnie studiuję zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim.
Mam na imię Nadia, mam 19 lat. Jestem osobą kontaktową i pomocną, dlatego też spełniam się jako korepetytorka. Dzielenie się moją wiedzą i "ułatwianie" innym nauki sprawia mi dużo radości i satysfakcji. Aktualnie studiuję zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim.
Informacje o doświadczeniu:
Rozwiązywanie obliczeń nie wiedząc jaki jest sens kolejnych działań jest częstym błędem popełnianym przez uczniów, bo w takim przypadku po prostu szybko wszystko zapominają. Wychodzę z założenia, że każdy może polubić matematykę i czerpać przyjemność z rozwiązywania zadań, ale by tak się stało musi zrozumieć po kolei sens wykonywanych działań. Wtedy rozwija logiczne i kreatywne myślenie i jest w stanie sam wymyślać skuteczne sposoby na wykonywanie zadań.
Informacje o doświadczeniu:
Wiele uczniów ma problem z nauką języka angielskiego przez brak kontaktu z językiem od strony praktycznej. Nauczyciele w szkołach często ograniczają swoje metody nauczania do suchego rozwiązywania zadań z ćwiczeń. W takim wypadku uczniowi ciężej jest zapamiętać cały materiał. Zdecydowanie jestem zwolenniczką połączenia pracy z podręcznikiem i ćwiczeniami, oraz rozmówek w języku angielskim, tak by uczeń osłuchiwał się i widział jak w praktyce używa się poszczególnych wyrażeń bądź czasów.
Ten korepetytor nie prowadzi zajęć jako profesjonalny dostawca usług edukacyjnych, dlatego też do świadczonych przez niego usług edukacyjnych nie mają zastosowania przepisy z zakresu ochrony praw konsumentów.
Jestem studentką pierwszego roku zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim. W liceum rozszerzałam między innymi język angielski, który zawsze był moim najmocniejszym przedmiotem, z czasem jednak odkryłam zamiłowanie również do matematyki i wybrałam się na kierunek o charakterze matematyczno-ekonomicznym. Nauka matematyki oraz angielskiego zawsze sprawiała mi przyjemność, więc moim celem jest sprawienie, by dzięki mnie więcej młodych osób nie traktowało jej jako męczącego przymusu, a jako okazję do rozwoju i poszerzania horyzontów. Zajęcia prowadzę w przyjaznej, luźniej atmosferze (tak by obie strony czuły się komfortowo), dzieląc się sposobami na łatwiejsze, szybsze i efektywniejsze przyswajanie informacji, z których sama korzystałam w szkole i korzystam nadal na studiach. Każdy uczeń jest inny i na inny sposób łatwiej przyswaja wiedzę. Jednym z moich zadań jest tego weryfikacja i wybranie najefektywniejszego sposobu na poszerzenie wiedzy ucznia, a co za tym idzie - poprawę jego ocen.
Oto godziny, w których korepetytor ma możliwość pracy z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem
Więcej podobnych ankiet