Kamil Żarnowski  korepetytor  Historii Lublin

Kamil Żarnowski

60 zł/60 min
60 zł/60 min

Jestem absolwentem Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Podczas licznych praktyk i rzetelnego programu nauczania, zdobyłem wykształcenie potrzebne do skutecznego nauczania historii, a także doświadczenie potrzebne do jego zastosowania w praktyce.

Kamil Żarnowski

Jestem absolwentem Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Podczas licznych praktyk i rzetelnego programu nauczania, zdobyłem wykształcenie potrzebne do skutecznego nauczania historii, a także doświadczenie potrzebne do jego zastosowania w praktyce.

Przedmioty

Historia

Historia

Poziomy nauczania

  • Szkoła podstawowa 4-6 klasa
  • Egzamin 8-klasisty
  • Kursy uniwersyteckie
  • Szkoła podstawowa 1-3 klasa
  • Szkoła średnia
  • Poziom podstawowy
  • Szkoła podstawowa 7-8 klasa
  • Przygotowanie do matury rozszerzonej
  • Konkurs przedmiotowy
  • Szkola średnia (profil podstawowy)
  • Szkola średnia (profil rozszerzony)

Informacje o doświadczeniu:

Przy nauce historii skupiam się przede wszystkim na indywidualnych potrzebach każdego ucznia. Dostosowuję poziom wykładanych treści do jego wieku, zaawansowania i wymagań, jakie musi spełnić w zwykłym toku nauczania. Staram się osiągnąć rezultaty nie tylko poprzez zwykłą pracę nad tematami, ale także poprzez wzbudzanie nimi zainteresowania.

Miejsce lekcji

U ucznia:

Lublin

  • Czuby Południowe
  • Czuby Północne
  • Rury
  • Sławin
  • Sławinek
  • Stare Miasto
  • Szerokie
  • Śródmieście
  • Węglin Południowy
  • Węglin Północny
  • Wieniawa
U korepetytora:
Nie
Online:
Tak

O sobie:

Ten korepetytor nie prowadzi zajęć jako profesjonalny dostawca usług edukacyjnych, dlatego też do świadczonych przez niego usług edukacyjnych nie mają zastosowania przepisy z zakresu ochrony praw konsumentów.

Studia historyczne ze specjalnością nauczycielską ukończyłem z bardzo dobrym wynikiem końcowym. Obejmowały nie tylko przedmioty dotyczące historii świata i Polski, ale także szerokie spektrum zajęć odnośnie do wiedzy o społeczeństwie. Dotyczy to również licznych praktyk w szkołach podstawowych i liceach. Co za tym idzie, w nauczaniu głównego przedmiotu moich studiów mogę korzystać również z wykształcenia w tematach mu bliskich, ale bardziej współczesnych, dla lepszego jego zrozumienia u ucznia. W samym nauczaniu staram się skupić na realizacji potrzeb ucznia, by jak najskuteczniej wspomóc jego edukację. Nie jestem jednak zwolennikiem pracy z historią jako zestawem dat i faktów koniecznych do wyuczenia na pamięć. Choć jedne i drugie są istotne, to ustępują potrzebom wzbudzenia ciekawości tematem oraz wykształcenia odpowiedniego myślenia historycznego. Umiejętność odpowiedzenia nie tylko na pytania „co i kiedy się wydarzyło”, ale także „dlaczego się wydarzyło i jakie ma to znaczenie?” jest tym, co najbardziej chcę u uczniów zakrzewić.

Wykształcenie:
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, magister, 2025
Kierunek studiów/specjalność:
Historia/Nauczycielska
Wiek:
18-25
Doświadczenie:
mniej niż 1 rok

Grafik zajęć korepetytora

W tym miejscu wskazane są wolne godziny korepetytora na zajęcia z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem