Kamil Żarnowski
Jestem absolwentem Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Podczas licznych praktyk i rzetelnego programu nauczania, zdobyłem wykształcenie potrzebne do skutecznego nauczania historii, a także doświadczenie potrzebne do jego zastosowania w praktyce.
Jestem absolwentem Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Podczas licznych praktyk i rzetelnego programu nauczania, zdobyłem wykształcenie potrzebne do skutecznego nauczania historii, a także doświadczenie potrzebne do jego zastosowania w praktyce.
Informacje o doświadczeniu:
Przy nauce historii skupiam się przede wszystkim na indywidualnych potrzebach każdego ucznia. Dostosowuję poziom wykładanych treści do jego wieku, zaawansowania i wymagań, jakie musi spełnić w zwykłym toku nauczania. Staram się osiągnąć rezultaty nie tylko poprzez zwykłą pracę nad tematami, ale także poprzez wzbudzanie nimi zainteresowania.
Lublin
Ten korepetytor nie prowadzi zajęć jako profesjonalny dostawca usług edukacyjnych, dlatego też do świadczonych przez niego usług edukacyjnych nie mają zastosowania przepisy z zakresu ochrony praw konsumentów.
Studia historyczne ze specjalnością nauczycielską ukończyłem z bardzo dobrym wynikiem końcowym. Obejmowały nie tylko przedmioty dotyczące historii świata i Polski, ale także szerokie spektrum zajęć odnośnie do wiedzy o społeczeństwie. Dotyczy to również licznych praktyk w szkołach podstawowych i liceach. Co za tym idzie, w nauczaniu głównego przedmiotu moich studiów mogę korzystać również z wykształcenia w tematach mu bliskich, ale bardziej współczesnych, dla lepszego jego zrozumienia u ucznia. W samym nauczaniu staram się skupić na realizacji potrzeb ucznia, by jak najskuteczniej wspomóc jego edukację. Nie jestem jednak zwolennikiem pracy z historią jako zestawem dat i faktów koniecznych do wyuczenia na pamięć. Choć jedne i drugie są istotne, to ustępują potrzebom wzbudzenia ciekawości tematem oraz wykształcenia odpowiedniego myślenia historycznego. Umiejętność odpowiedzenia nie tylko na pytania „co i kiedy się wydarzyło”, ale także „dlaczego się wydarzyło i jakie ma to znaczenie?” jest tym, co najbardziej chcę u uczniów zakrzewić.
W tym miejscu wskazane są wolne godziny korepetytora na zajęcia z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem