Tomasz K.
Jako programista zbudowałem wiele algorytmów oraz symulatorów szkoleniowych uwzględniających fizykę ciał. Ta praca wymagała ode mnie dogłębnego zrozumienia wielu zagadnień z zakresu matematyki.
Jako programista zbudowałem wiele algorytmów oraz symulatorów szkoleniowych uwzględniających fizykę ciał. Ta praca wymagała ode mnie dogłębnego zrozumienia wielu zagadnień z zakresu matematyki.
Lekcje matematyki opieram przede wszystkim na zrozumieniu omawianego tematu, ponieważ uważam, że tylko wtedy nauka tych przedmiotów ma sens i przynosi trwałe efekty. W swoich zajęciach łączę rozwiązywanie różnorodnych zadań z dokładnym omówieniem części teoretycznej, co pozwala uczniom lepiej przyswajać materiał i skutecznie wykorzystywać zdobytą wiedzę w praktyce. Jestem zdecydowanym przeciwnikiem wkuwania na pamięć wzorów bez ich zrozumienia, ponieważ prowadzi to jedynie do powierzchownego opanowania tematu i braku umiejętności samodzielnego myślenia. Staram się pokazywać, skąd wynikają konkretne zależności, jak je interpretować oraz jak zastosować je w różnych kontekstach.
W tym miejscu wskazane są wolne godziny korepetytora na zajęcia z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem