Kateryna Koval
Pochodzę z Ukrainy i posługuję się pięcioma językami. Od ponad trzech lat uczę polskiego i angielskiego. Dbam o jasne wyjaśnienia, logiczną strukturę zajęć i dobór materiałów dopasowanych do poziomu ucznia. Jestem osobą dokładną, elastyczną i cierpliwą, tworzę komfortową atmosferę sprzyjającą nauce.
Pochodzę z Ukrainy i posługuję się pięcioma językami. Od ponad trzech lat uczę polskiego i angielskiego. Dbam o jasne wyjaśnienia, logiczną strukturę zajęć i dobór materiałów dopasowanych do poziomu ucznia. Jestem osobą dokładną, elastyczną i cierpliwą, tworzę komfortową atmosferę sprzyjającą nauce.
Informacje o doświadczeniu:
Pracuję w oparciu o metodę komunikacyjną, koncentrując się na praktycznym użyciu języka w codziennych sytuacjach. Gramatykę wyjaśniam w sposób prosty i zawsze łączę ją z ćwiczeniami rozwijającymi mówienie.
Lekcje są dostosowane do potrzeb ucznia: jego tempa, celów oraz stylu pracy. Korzystam z nowoczesnych materiałów, krótkich dialogów, nagrań i interaktywnych ćwiczeń, co sprawia, że nauka online jest skuteczna i angażująca.
Ten korepetytor nie prowadzi zajęć jako profesjonalny dostawca usług edukacyjnych, dlatego też do świadczonych przez niego usług edukacyjnych nie mają zastosowania przepisy z zakresu ochrony praw konsumentów.
Pochodzę z Ukrainy i posługuję się pięcioma językami: ukraińskim, polskim, angielskim, francuskim i rosyjskim. Ukończyłam studia filologii angielskiej i polskiej w uniwersytecie Kijowa im. T. Shevchenka, co pozwoliło mi zdobyć solidne podstawy teoretyczne w nauczaniu języków obcych.
Od ponad trzech lat prowadzę zajęcia językowe zarówno z języka polskiego, jak i angielskiego, pracując z uczniami w różnym wieku i o różnych poziomach zaawansowania. W pracy dydaktycznej stawiam na indywidualne podejście — dopasowuję tempo, materiały i styl zajęć do potrzeb ucznia.
W nauczaniu łączę różnorodne metody: ćwiczenia praktyczne, zadania interaktywne, krótkie teksty, nagrania i dialogi. Wyjaśniam gramatykę w sposób prosty i praktyczny, pokazując, jak stosować zasady językowe w mowie i piśmie.
Dzięki takiemu podejściu moi uczniowie osiągają konkretne rezultaty: poprawiają płynność mówienia, rozumienie ze słuchu, poszerzają słownictwo i umiejętności gramatyczne, a także nabierają pewności w codziennej komunikacji i w sytuacjach zawodowych czy akademickich.