Damian C.
PROSZĘ O TELEFON PRZED SKŁADANIEM ZAMÓWIENIA
PROSZĘ O TELEFON PRZED SKŁADANIEM ZAMÓWIENIA
Informacje o doświadczeniu:
Naukę przystosowuję do indywidualnych potrzeb ucznia/uczennicy. Zapewniam satysfakcję z przepracowanych godzin lekcyjnych. Oferuję pomoc zarówno dla osób, które zaczynają naukę języków, jak i dla tych, co mieli z nim już wcześniej kontakt.
Informacje o doświadczeniu:
Praktyczna nauka Python w miłej atmosferze. Praca odbywa się online, umożliwiając uczącemu/uczącej na interakcję z prowadzącym.
Informacje o doświadczeniu:
Oferuję naukę informatyki zarówno dla klas 4-6 jak i szkoły średniej.
KOREPETYCJE TYLKO Z:
PROGRAMOWANIE PYTHON:
- Uczeń poznaje podstawowe wykorzystanie języka programowania Python oraz zaprezentowana zostaje mu niezbędna terminologia związana z programowaniem.(15 min pierwszej lekcji)
- Uczeń poznaje związek między prostymi zagadnieniami matematycznymi, a programowaniem(30min pierwszej lekcji)
- Uczniowi prezentowane są metody pisania podstawowych komend w języku Python oraz ich zastosowanie(15 minut pierwszej lekcji)
- Uczeń uczy się o zmiennych(variables), typach informacji oraz ich podstawowych zastosowaniach.
- Uczeń wykorzystuje informacje o typach informacji do programowania.
- Uczeń potrafi zrozumieć zdania warunkowe z if,elif oraz else.
- Uczeń tworzy pierwszy projekt, oparty na zdobytą wiedzę.
- Uczeń definiuje funkcje i rozumie główne jej założenia.
- Uczeń poznaje pętlę while oraz for
- Uczeń używa formuł matematycznych do pisania programowania.
- Uczeń tworzy słowniki pojęć, uczy się wydobywać się z nich definicje.
- (Bonus za przedpłatę) Język angielski w programowaniu
- Uczeń definiuje funkcję wewnątrz funkcji i potrafi wydobyć z niej informacje.
- Uczeń poznaje moduły, używa ich do udoskonalania kodu.
- Uczeń tworzy GUI(Graficzny Obraz Użytkownika)
- Uczeń tworzy prosty zegar czasowy.
I wiele więcej.
JĘZYK ANGIELSKI:
Z powodu wielu poziomów języka, tu przedstawiam przykładowe lekcje.
Poziom B2:
- Czasy przeszłe - Uczeń poznaje różnice między czasami przeszłymi
- Czasy teraźniejsze - Uczeń rozróżnia czasy teraźniejsze i potrafi je stosować
- Czasy przyszłe - Uczeń potrafi opisać sytuacje w przyszłości, planuje niedaleką przyszłość.
- Cechy osobowości i stany uczuciowe - Uczeń dostrzega różnicę między cechami a stanem osobowości
- Mowa zależna - Uczeń przypomina sobie tworzenie mowy zależnej, np :
A: I did my homework
B: You said(that) you had done your homework
- Pisanie - Uczeń potrafi zrozumieć różnice między wypowiedzią formalną, a nieformalną(listy,prośby,raporty)
- Przymiotniki oraz zasady ich stopniowania.
- Słowotwórstwo - Uczeń jest w stanie tworzyć nowe wyrazy poprzez modyfikowanie słowa bazowego, np. rapid>rapidly
depend > dependable
confident> overconfident
- Zerowy, pierwszy oraz drugi stopień warunkowy
- Słuchanie - Uczeń poznaje sekrety dobrego rozumienia ze słuchu
- Zaimki - Uczeń rozróżnia : who,whose, those, these, that etc.
- Usługi - Poznanie przez ucznia nazw sklepów.
Poziom C1:
- Trzeci okres warunkowy - Uczeń potrafi używać sytuacji przeszłych w kontekście przeszłości i teraźniejszości.
- Przyszłość w przeszłości - Uczeń dostrzega mówienie o przyszłości w przeszłości, np. I said I'd work there
- Przeszłość w przyszłości - Uczeń dostrzega mówienie o przeszłości w przyszłości, np. He'll say he finished it
- Teraźniejszość w przeszłości - Uczeń mówi o teraźniejszości w przeszłości, np. I was swimming there, when I see..
- Zamienniki powszechnych wyrażeń, np:
pale > ashen
very fast > rapid
very bad > dreadful
- Zależność między when i while
W tym miejscu wskazane są wolne godziny korepetytora na zajęcia z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem