Korepetycje - Sarkhan I. id: 27434

Sarkhan I.

60 zł/60 min
60 zł/60 min

I am a teacher by heart who always apply the method 80/20. I have a progress-driven personality and I am self-motivated.

Sarkhan I.

I am a teacher by heart who always apply the method 80/20. I have a progress-driven personality and I am self-motivated.

Przedmioty

Język angielski

Język turecki

Język rosyjski

Poziomy nauczania

Szkoła podstawowa 4-6 klasa
Przygotowanie do matury podstawowej
Egzamin 8-klasisty
Przygotowanie do IELTS
Przygotowanie do szkoły
Szkoła podstawowa 1-3 klasa
Szkoła średnia
Dla dzieci
Konwersacje
Poziom A1-A2 (Beginner, Elementary)
Poziom B1-B2 (Intermediate)
Dla początkujących
Język w biznesie
Studia zagraniczne
Gramatyka
Poziom podstawowy
Szkoła podstawowa 7-8 klasa
Przygotowanie do matury rozszerzonej
Przygotowanie do TOEFL

Poziomy nauczania

Dla dzieci
Konwersacje
Dla początkujących
Język w biznesie
Native speaker
Gramatyka

Poziomy nauczania

Szkoła średnia
Dla dzieci
Konwersacje
Dla początkujących
Język w biznesie
Studia zagraniczne
Gramatyka

Miejsce lekcji

U ucznia:

Kraków

Dzielnica XII Bieżanów-Prokocim

Bieżanów, Bieżanów Kolonia, Kaim, Łazy, Osiedle Bieżanów Nowy, Osiedle Kolejowe (Dzielnica XII), Osiedle Medyków, Osiedle Na Kozłówce, Osiedle Nad Potokiem, Osiedle Parkowe, Osiedle Nowy Prokocim, Osiedle Złocień, Prokocim, Rżąka

U korepetytora:
Kraków, Dzielnica XII Bieżanów-Prokocim, Prokocim, ul. Lilli Wenedy
Online:
Tak

O sobie:

When talking about teaching techniques, I constantly use technology-enriched lesson-
plans. It is also paramount for me to demonstrate a positive teacher talk and warm language.
Applying positive body language and gestures helps me to integrate with students effectively. On
my account, teachers are a reflecting mirror. To gain students’ attention, I ask them questions
and use visual aids to connect their present knowledge with a new one. After gaining students’
attention, I keep the things conversational being an actor, psychologist and even looking
ridiculous.
I constantly apply the 80/20 technique in a class. I spend more time on practising
language actively based on real performance activities than teaching. Besides, I take into
consideration the three types of learners such as auditory, visual and kinesthetic by utilizing
various teaching tools. For instance, authentic materials, interactive white-board and headphones.
I continually create some real-life situations with adult learners making a role-play in a
classroom. For example, students act the role of a clerk and customer. They make conversation
according to their role then they swap the roles. Implementing leadership skills, I lead, motivate
and keep students tuned, I adjust lessons to the area of their interest and desire. Later, I give them
rewards and draw their attention to the previous lessons to make them aware to what extent they
have improved. During guided practice, to make students feel safe, I give hint and ask questions
to encourage students to participate actively. Afterwards, for less guided and independent
practice, I put students in pairs with low and high-level performance assigning the most difficult
task to the weak student. It makes their performance productively because the student with high-
level performance is bound to help the weak one in order to improve teamwork.
When coming to the assessment, I advocate the formative assessment for learning
because of its durability. After having sufficient time for practice, I encourage students to put
into practice the knowledge they have learned. Later, I involve other students to give feedback
for transferring ideas. As a result, observing students’ performance allows me to use a rubric for
the assessment ad enhance their learning.

Wykształcenie:
Wyższa Szkoła Lingwistyczna w Częstochowie, magister, 2020
Wiek:
26-35
Doświadczenie:
mniej niż 1 rok

Grafik zajęć korepetytora

Oto godziny, w których korepetytor ma możliwość pracy z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem

Podobne ankiety

Iryna P. id: 109347

Iryna P.

Jestem certyfikowanym specjalistą języka angielskiego. Prowadzę zajęcia indywidualne i grupowe dla dzieci i dorosłych. Praktykuję całkowite zanurzenie w środowisku języka angielskiego. Mam 5-letnie doświadczenie w nauczaniu. Moi uczniowie pomyślnie zdają egzaminy wstępne i dostają się na uniwersytety.

50 zł/60 min
Helena S. id: 15797

Helena S.

I am an English tutor as well as a teacher of Polish as a Second Language with over 40 years of experience. I specialise in the direct teaching approach. I am extremely friendly, patient, intuitive, precise and motivating. I am committed to helping students develop language skills through personalized and engaging lessons.

5
70 zł/60 min
Anastasia P. id: 109763

Anastasia P.

Studentka, korepetytor angielskiego dla dzieci i dorosłych od poziomu A1-B1 Jestem studentką informatyki w Krakowie, ale oprócz tego mam wielki zakres wiedzy języka angielskiego, uczę go przez całe życie jeszcze z lat szkolnych i jest to moją wielką pasją! I także chcę, żeby każdy miał zmogę wolno poczuwać siebie w środowisku angielskim

50 zł/60 min
Marta G. id: 42432

Marta G.

Mam na imię Marta, interesuję się chemią, a szczególnie tym, jaki wpływ ma na nasze życie.

50 zł/60 min
Lilia P. id: 111335

Lilia P.

Witam! Udzielam korepetycji od 6 lat. Jestem absolwentką wydziału tłumaczeń (język angielski i drugi język obcy) Lwowskiego Uniwersytetu Narodowego im. Iwana Franki. Prowadzę zajęcia on-line dla dzieci i dorosłych. Możliwe są także zajęcia grupowe.

60 zł/60 min

Wcześniej oglądane profile

Michał M. id: 420

Michał M.

50 zł/60 min

Wszystkie profile