Korepetycje - Sarkhan I. id: 27434

Sarkhan I.

60 zł/60 min
60 zł/60 min

I am a teacher by heart who always apply the method 80/20. I have a progress-driven personality and I am self-motivated.

Sarkhan I.

I am a teacher by heart who always apply the method 80/20. I have a progress-driven personality and I am self-motivated.

Przedmioty

Język angielski

Język turecki

Język rosyjski

Język angielski

Poziomy nauczania

  • Szkoła podstawowa 4-6 klasa
  • Przygotowanie do matury podstawowej
  • Egzamin 8-klasisty
  • Przygotowanie do IELTS
  • Przygotowanie do szkoły
  • Szkoła podstawowa 1-3 klasa
  • Dla dzieci
  • Konwersacje
  • Poziom A1-A2 (Beginner, Elementary)
  • Poziom B1-B2 (Intermediate)
  • Dla początkujących
  • Język w biznesie
  • Studia zagraniczne
  • Gramatyka
  • Poziom podstawowy
  • Szkoła podstawowa 7-8 klasa
  • Przygotowanie do matury rozszerzonej
  • Przygotowanie do TOEFL
  • Szkola średnia (profil podstawowy)
  • Szkola średnia (profil rozszerzony)

Język turecki

Poziomy nauczania

  • Dla dzieci
  • Konwersacje
  • Dla początkujących
  • Język w biznesie
  • Native speaker
  • Gramatyka

Język rosyjski

Poziomy nauczania

  • Dla dzieci
  • Konwersacje
  • Dla początkujących
  • Język w biznesie
  • Studia zagraniczne
  • Gramatyka
  • Szkola średnia (profil podstawowy)
  • Szkola średnia (profil rozszerzony)

Miejsce lekcji

U ucznia:

Kraków

  • Dzielnica XII Bieżanów-Prokocim
    • Bieżanów
    • Bieżanów Kolonia
    • Kaim
    • Łazy
    • Osiedle Bieżanów Nowy
    • Osiedle Kolejowe (Dzielnica XII)
    • Osiedle Medyków
    • Osiedle Na Kozłówce
    • Osiedle Nad Potokiem
    • Osiedle Parkowe
    • Osiedle Nowy Prokocim
    • Osiedle Złocień
    • Prokocim
    • Rżąka
U korepetytora:
Kraków, Dzielnica XII Bieżanów-Prokocim, Prokocim, ul. Lilli Wenedy
Online:
Tak

O sobie:

When talking about teaching techniques, I constantly use technology-enriched lesson-
plans. It is also paramount for me to demonstrate a positive teacher talk and warm language.
Applying positive body language and gestures helps me to integrate with students effectively. On
my account, teachers are a reflecting mirror. To gain students’ attention, I ask them questions
and use visual aids to connect their present knowledge with a new one. After gaining students’
attention, I keep the things conversational being an actor, psychologist and even looking
ridiculous.
I constantly apply the 80/20 technique in a class. I spend more time on practising
language actively based on real performance activities than teaching. Besides, I take into
consideration the three types of learners such as auditory, visual and kinesthetic by utilizing
various teaching tools. For instance, authentic materials, interactive white-board and headphones.
I continually create some real-life situations with adult learners making a role-play in a
classroom. For example, students act the role of a clerk and customer. They make conversation
according to their role then they swap the roles. Implementing leadership skills, I lead, motivate
and keep students tuned, I adjust lessons to the area of their interest and desire. Later, I give them
rewards and draw their attention to the previous lessons to make them aware to what extent they
have improved. During guided practice, to make students feel safe, I give hint and ask questions
to encourage students to participate actively. Afterwards, for less guided and independent
practice, I put students in pairs with low and high-level performance assigning the most difficult
task to the weak student. It makes their performance productively because the student with high-
level performance is bound to help the weak one in order to improve teamwork.
When coming to the assessment, I advocate the formative assessment for learning
because of its durability. After having sufficient time for practice, I encourage students to put
into practice the knowledge they have learned. Later, I involve other students to give feedback
for transferring ideas. As a result, observing students’ performance allows me to use a rubric for
the assessment ad enhance their learning.

Wykształcenie:
Wyższa Szkoła Lingwistyczna w Częstochowie, magister, 2020
Wiek:
26-35
Doświadczenie:
mniej niż 1 rok

Grafik zajęć korepetytora

Oto godziny, w których korepetytor ma możliwość pracy z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem

Podobne ankiety

Karolina F. id: 46095

Karolina F.

Absolwentka Chemii Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Uniwersytetu w Orleanie. Mieszkam w Dallas, gdzie realizuję staż naukowy z biologii molekularnej.

60 zł/60 min
Agnieszka K. id: 25084

Agnieszka K.

English 80zl/ godzina Nederlands 110zl/godzina

80 zł/60 min
Michał S. id: 108938

Michał S.

Jestem studentem na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, chcącym pomóc uczniom w nauce. Jestem spokojny i nie zamierzam wywierać na uczniach dodatkowej presji, nauka ze mną powinna być kojarzona z miłą atmosferą, jednakże chciałbym, by moi uczniowie, kończąc lekcję czuli, że ich poziom wiedzy rośnie.

5
60 zł/60 min
Olga T. id: 17382

Olga T.

Jestem zawodowym tłumaczem i doświadczoną lektorką języków obcych. Zapewniam przyjazną atmosferę zajęć, pełne zaangażowanie oraz indywidualne podejście do każdego Ucznia.

5
70 zł/60 min
Daria Z. id: 25677

Daria Z.

Pracowita i wysoko zmotywowana osoba z doświadczeniem nauczyciela.

5
70 zł/60 min

Wcześniej oglądane profile

Sarkhan S.;

Sarkhan S.

I am a teacher by heart who always apply the method 80/20. I have a progress-driven personality and I am self-motivated.

60 zł/60 min