Anna Adamska
Nazywam się Anna jestem studentką 4 roku farmacji. Termin i warunki zajęć do ustalenia, zapraszam do kontaktu!
Nazywam się Anna jestem studentką 4 roku farmacji. Termin i warunki zajęć do ustalenia, zapraszam do kontaktu!
Informacje o doświadczeniu:
Moje metody nauczania opierają się głównie na wspólnym omawianiu zagadnień i tematów, rozwiązywanie zdań w oparciu o klucz oraz nauce budowania poprawnych odpowiedzi. W tym celu korzystamy z książek, w tym specjalistycznych podręczników i materiałów multimedialnych.
Informacje o doświadczeniu:
Moje metody nauczania opierają się głównie na wspólnym omawianiu zagadnień i tematów, rozwiązywanie zdań w oparciu o klucz oraz nauce budowania poprawnych odpowiedzi. W tym celu korzystamy z książek, w tym specjalistycznych podręczników i materiałów multimedialnych.
Ten korepetytor nie prowadzi zajęć jako profesjonalny dostawca usług edukacyjnych, dlatego też do świadczonych przez niego usług edukacyjnych nie mają zastosowania przepisy z zakresu ochrony praw konsumentów.
Jestem studentką czwartego roku farmacji na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym.
Moje zainteresowania są ściśle powiązane z obraną przeze mnie ścieżką kariery. Interesuję się farmakologią i farmacją kryminalistyczną, zainteresowania te nieustannie rozwijam poprzez pracę w kołach naukowych, uczestnictwo i pomoc w organizacji konferencji naukowych oraz prace nad artykułami naukowymi.
Korepetytorką jestem z zamiłowania. Od kilku lat pracuję w tej branży, nieustannie dążąc do rozwijania swoich umiejętności ponieważ pragnę dzielić się zdobytą przeze mnie wiedzą z młodszymi pokoleniami.
Znam realia rekrutacji na studia medyczne, potrafię rozwiązywać zadania zgodnie z obowiązującymi wymaganiami i umiem przekazać wiedzę w taki sposób aby umożliwić innym uzyskanie wysokiego wyniku z matury i realizację marzeń o karierze.
Jednocześnie pomagam uczniom w rozwiązywaniu bieżących problemów z opanowaniem materiału szkolnego poprzez przedstawianie go w bardziej przystępnej i przyjemniejszej formie.
Uczestniczę w przygotowaniach uczniów do konkursów przedmiotowych ponieważ sama byłam laureatką takiego konkursu w gimnazjum. Znam zasady oceniania prac i potrafię je wykorzystać we wspólnej pracy.
Podczas moich zajęć zachęcam uczniów do dodatkowego rozwijania biologiczno-chemicznych zainteresowań poprzez udostępnianie dodatkowych materiałów oraz informowanie ich o warsztatach i wydarzeniach edukacyjnych.
W tym miejscu wskazane są wolne godziny korepetytora na zajęcia z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem