Wiktor M.
Nazywam się Wiktor i od momentu ukończenia szkoły średniej i napisania matury jestem korepetytorem matematyki.
Nazywam się Wiktor i od momentu ukończenia szkoły średniej i napisania matury jestem korepetytorem matematyki.
Informacje o doświadczeniu:
Moje metody nauczania matematyki są proste. Minimalizuję czas poświęcony na tematy "zbędne" proponując zamiast tego alternatywne metody bazując na własnym doświadczeniu jako uczeń oraz korepetytor. Skupiam się za to na przekazywaniu niezbędnej, prowadzącej do widocznych efektów wiedzy w łatwo przyswajalny, usystematyzowany sposób.
Nazywam się Wiktor, jestem studentem Akademii Górniczo-Hutniczej na kierunku Automatyka i Robotyka i od momentu skończenia szkoły średniej i napisania matury jestem korepetytorem matematyki.
W trakcie mojej przygody z matematyką przekonałem się jak nieefektywna i bezowocna może być jej nauka. Jeżeli nauczyciel nie ma konkretnego planu i "klepie" temat za tematem każąc wkuwać każde twierdzenie, wzór i formułkę z podręcznika, to nie ma co się dziwić, że większość uczniów w końcu uświadamia sobie, że w sumie to nic nie rozumie i potrzebuje korepetycji. Tak wygląda smutna prawda - znacząca część matematyków w szkołach nie ma usystematyzowanych metod nauczania i brak im żadnego indywidualnego podejścia.
Mimo kłód, których nauczyciele (w liceum miałem ich 4) rzucali mi pod nogi, zdałem maturę podstawową z matematyki na 100% i rozszerzoną na 94%, podwajając swój wynik z matury późnej. Jak to zrobiłem? Uczestniczyłem w kilku kursach maturalnych i przekonałem się jak efektywna, szybka, a nawet w pewien sposób satysfakcjonująca może być nauka matematyki przy odpowiednim podejściu nauczyciela i ucznia. Z wszystkich metod nauki, jakich próbowałem, wyselekcjonowałem te elementy, które pozwoliły mi zrozumieć, a nawet polubić matematykę i zacząłem się nimi dzielić jako korepetytor.
Moim uczniom oferuję zajęcia gwarantujące efekty. Przede wszystkim staram się ukształtować odpowiednio podejście, jakie ma uczeń do nauki. Dlaczego uczysz się matematyki? Co chcesz osiągnąć? Czy naprawdę chcesz to osiągnąć? Jeżeli tak, to czeka cię praca. Jak dużo tej pracy będzie, oraz jak będzie ciężka, zależy od nauczyciela. Jeżeli Tobie, drogi Czytelniku, zależy na przyswojeniu materiału w taki sposób, aby ZROZUMIEĆ dany jego zakres dzięki starannej selekcji niezbędnych informacji i przykładów i umiejętnym ich przekazaniu z indywidualnym podejściem, to jestem korepetytorem dla Ciebie.
Oferuję korepetycje z zakresu 7-8 klasy, szkoły średniej, a także różniczkowanie funkcji złożonych i podstawy całek dla uczniów 1 roku studiów inżynierskich.
W tym miejscu wskazane są wolne godziny korepetytora na zajęcia z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem