Kinga P.
Prowadzę zajęcia dla uczniów z dysleksją, dyskalkulią, depresją. Jestem autorką własnych ćwiczeniówek. Lekcji matematyki udzielam zawodowo od 2010 roku. Zachęcam do wyszukania mnie na innych portalach, aby poznać dziesiątki pozytywnych opinii uczniów, którzy nierzadko zgłaszali się w podbramkowych sytuacjach.
Prowadzę zajęcia dla uczniów z dysleksją, dyskalkulią, depresją. Jestem autorką własnych ćwiczeniówek. Lekcji matematyki udzielam zawodowo od 2010 roku. Zachęcam do wyszukania mnie na innych portalach, aby poznać dziesiątki pozytywnych opinii uczniów, którzy nierzadko zgłaszali się w podbramkowych sytuacjach.
Przedmioty
Matematyka
Poziomy nauczania
Informacje o doświadczeniu:
Dyskalkulia dysleksja depresja. Autorka książek,
Dyskalkulia?
Rozglądanie się po klasie i nierozumienie, o czym mówi nauczyciel?
Nauczyciel mnie nie lubi? Duże braki?
Wszystko umiem w domu, ale z klasówek mam jedynki? Wszystko umiem na korepetycjach, ale w domu mi nie idzie? Umiem na klasówkach, ale przy tablicy coś mnie blokuje?
Nauczyciel cały czas mnie odpytuje i chyba się uczepił?
Nie mam wyobraźni przestrzennej?
Nie rozumiem poleceń?
Nauczyciel zmusza Cię do wycofania deklaracji maturalnej…
Jeśli cokolwiek pasuje do Ciebie, to oznacza, że mamy coś do nadrobienia.
Podczas zajęć uczeń otrzymuje książki/ćwiczeniówki mojego autorstwa. Są to pierwsze w Polsce ćwiczeniówki dedykowane uczniom korzystającym z korepetycji. Dzięki nim nie potrzebujemy tradycyjnego zeszytu do zajęć, a nasza wiedza jest bardzo dobrze uporządkowana.
NAGRODA NAJLEPSZEGO KOREPETYTORA! 100% zdawalność matury i egzaminów komisyjnych.
W tym roku w lipcu wśród uczniów, którzy zapisali się do mnie na zajęcia, zgłosiło się do mnie 11 maturzystów, którzy długo chodzili na zajęcia do innych korepetytorów i tej matury nie zdały. Wszystkie oczywiście z dyskalkulią. Odbierając telefon w lipcu, pierwsze, o co pytałam, to czy dziecko ma dyskalkulię. A przecież dyskalkulię ma około 2% dzieci na świecie! Dzieci z dyskalkulią często zapominają, mają określony czas skupienia (np. 40 min) i wiele innych ,,problemów’‘. Wszyscy uczniowie, którzy w sierpniu przychodzili na zajęcia, mieli obowiązek przychodzenia na minimum dwugodzinne spotkania (ze względu na duży materiał i bardzo krótki czas na jego zrealizowanie). Uczniowie na koniec spotkania stwierdzali, że czas zleciał nie wiadomo kiedy :) Oczywiście, wszystkie dzieci poprawiły maturę, jedno nawet na 72% (materiał z 3 lat nadrobiony w 2 miesiące przy 3 spotkaniach w tygodniu). Drodzy rodzice. Tu nie chodzi o dyskalkulię. Tu chodzi o to, że w szkołach jest ogrom materiału, a mało godzin w szkole na jego zrealizowanie. Niektórzy nie nadążają. Jedno dziecko jest uzdolnione matematycznie, a inne plastycznie lub w dziedzinie chemii. Te uzdolnione plastycznie potrzebuje dobrego wytłumaczenia i więcej czasu na matematykę z korepetytorem jak i w domu. To wszystko. Proszę nie dawać sobie wmówić, że dziecko jest gorsze i ma na to opinię z poradni. Jest lepsze w czymś innym.
Matura to test, który jest identyczny dla dzieci z dyskalkulią jak i dzieci bez niej. Proszę nie dać się oszukać przez korepetytorów, którzy będą uczyć państwa dzieci i brać za to wynagrodzenie, a efekt będzie marny. Oni będą tłumaczyć, że starają się jak mogą, ale to wszystko przez tę dyskalkulię. Proszę wybierać korepetytora, który ma doświadczenie z dziećmi potrzebującymi korepetycji, a nie tylko takimi, z którymi pracuje się łatwo i tylko powtarzają z nimi materiały. Bo dziś korepetycje stały się ,,modne’‘ i chodzą na nie również dzieci, które ich wcale nie potrzebują. Nie marnujcie czasu swoich dzieci na korepetytorów, którzy nie uczą waszych dzieci dostatecznie dobrze. To jest duży błąd. Czas leci, a szkoła nie czeka.
Przedstawiono tutaj przedziały czasowe, w których korepetytor ma możliwość prowadzić zajęcia z nowymi uczniami.
Ranek
6:00 - 9:00
Przedpołudnie
9:00 - 12:00
Dzień
12:00 - 15:00
Popołudnie
15:00 - 18:00
Wieczór
18:00 - 21:00
Późny wieczór
21:00 - 00:00
czas wolny na zajęcia
Więcej podobnych ankiet