Korepetycje - Marek W. id: 46897

Marek W.

200 zł/60 min
200 zł/60 min

Pasjonat nauki, popularyzator metody Sokratesa oraz metody odwróconej lekcji, szkoleniowiec pedagogów.

Marek W. 5.0(opinie: 6)

Pasjonat nauki, popularyzator metody Sokratesa oraz metody odwróconej lekcji, szkoleniowiec pedagogów.

Przedmioty

Matematyka

Fizyka

Poziomy nauczania

Szkoła podstawowa 4-6 klasa
Przygotowanie do matury podstawowej
Egzamin 8-klasisty
Kursy uniwersyteckie
Przygotowanie do GMAT, GRE
Szkoła podstawowa 7-8 klasa
Przygotowanie do matury rozszerzonej
Szkola średnia (profil podstawowy)
Szkola średnia (profil rozszerzony)

Informacje o doświadczeniu:

Matura rozszerzona z matematyki
Średni wynik uczniów, których przygotowywałem do matury przez przynajmniej pół roku w ostatnich 5 latach, jest regularnie wyższy o około 30% od średnich wyników maturzystów w Polsce.
W zależności od testu diagnostycznego rozwiązanego przez Ciebie na pierwszym spotkaniu przygotuję dla Ciebie spersonalizowaną powtórkę, podczas której nauczysz się korzystać z matematycznych narzędzi z każdego działu, albo od razu przejdziemy zadań egzaminacyjnych.

Matura IB HL/SL.

Poziomy nauczania

Przygotowanie do matury podstawowej
Egzamin 8-klasisty
Studia zagraniczne
Poziom podstawowy
Szkoła podstawowa 7-8 klasa
Przygotowanie do matury rozszerzonej
Szkola średnia (profil podstawowy)
Szkola średnia (profil rozszerzony)

Informacje o doświadczeniu:

Matura z fizyki
Średni wynik uczniów, których przygotowywałem do matury przez przynajmniej pół roku w ostatnich 5 latach jest regularnie wyższy o około 25% od średnich wyników maturzystów w Polsce.
Matura z fizyki jest mniej wymagająca obliczeniowo od matury z matematyki na poziomie rozszerzonym i zadania są bardziej schematyczne. Wyzwaniem jest z kolei większa ilość wiedzy pamięciowej i głębokie zrozumienie zjawisk opisywanych wzorami.

Miejsce lekcji

U ucznia:

Kraków

Dzielnica I Stare Miasto

Kazimierz (Dzielnica I), Kleparz, Nowe Miasto, Nowy Świat, Piasek, Stare Miasto, Stradom, Warszawskie (Dzielnica I)

Dzielnica II Grzegórzki

Dąbie, Grzegórzki, Olsza (Dzielnica II), Osiedle Oficerskie, Wesoła, Kazimierz

Dzielnica III Prądnik Czerwony

Olsza II, Prądnik Czerwony, Rakowice, Śliczna, Ugorek, Warszawskie (Dzielnica II), Wieczysta, Osiedle Gotyk

Dzielnica IV Prądnik Biały

Azory, Bronowice Wielkie, Górka Narodowa, Górka Narodowa Wschód, Górka Narodowa Zachód, Osiedle Krowodrza Górka, Osiedle Witkowice Nowe, Prądnik Biały, Tonie, Witkowice, Żabiniec

Dzielnica V Krowodrza

Cichy Kącik, Czarna Wieś, Krowodrza, Łobzów, Miasteczko Studenckie AGH, Nowa Wieś (Dzielnica V)

Dzielnica VI Bronowice

Bronowice Małe, Bronowice Małe Wschód, Mydlniki, Osiedle Bronowice Nowe, Osiedle Widok Zarzecze

Dzielnica VII Zwierzyniec

Salwator, Zakamycze

Dzielnica IX Łagiewniki-Borek Fałęcki

Borek Fałęcki, Łagiewniki, Osiedle Cegielniana, Osiedle Zaułek Jugowicki

U korepetytora:
Kraków, Dzielnica VII Zwierzyniec, Salwator, Salwator
Online:
Tak

O sobie:

Korepetytor prowadzi zajęcia jako profesjonalny dostawca usług edukacyjnych, dlatego też do świadczonych przez niego usług edukacyjnych mają zastosowanie przepisy z zakresu ochrony praw konsumentów.

Twoim celem jest wynik powyżej 80% z matury z matematyki lub fizyki? Chcesz zostać laureatem konkursu fizycznego w szkole podstawowej? Dobrze trafiłeś!

Dlaczego jestem skuteczniejszy od innych?

1) Stosuję metodę Sokratesa. Sokrates słynął z zadawania dobrych pytań, które zmuszały do myślenia. Jeśli widział u ucznia nieuświadomioną wiedzę, starał się pomóc się jej „urodzić”. Nie był więc osobą pouczającą, a jedynie pomocnikiem, który także się uczył. Podobnie jest z rozwiązywaniem zadań: uczniowie zazwyczaj znają zasady, na podstawie których można je rozwiązać, ale nie potrafią ich zastosować lub nie są nawet świadomi tej wiedzy. Zadanie odpowiednich pytań lub w trudniejszej sytuacji podanie podpowiedzi, która nie pokaże całej drogi do rozwiązania, ale (!) pokieruje myśli ucznia w dobrą stronę, pozwala mu samemu odkryć swoją ścieżkę rozwiązania. Stosując od lat taką filozofię, często jestem zaskoczony ścieżką rozumowania zaproponowaną przez moich uczniów. To podążanie za uczniem wymaga nie tylko wiedzy fachowej, aby weryfikować czy jego tok rozumowania jest słuszny, ale też dużo empatii, aby rozumieć jego logikę, nawet, wtedy kiedy sam nie potrafi w jasny sposób opowiedzieć o tym, jak rozwiązuje dany problem. Co więcej, wymaga dużo więcej wysiłku niż standardowe podejście. Dlatego, nawet przy indywidualnej pracy nauczyciele bardzo rzadko nawiązują taką relację z uczniem i kiedy sobie nie radzą, po prostu pokazują rozwiązanie. Dla mnie to pójście na łatwiznę. Jestem taki skuteczny, ponieważ moja praca polega głównie nie na wykładaniu, ale na zadawaniu dobrych pytań i dawaniu podpowiedzi . Potrafię się dostosować, nigdy nie narzucam swojego sposobu rozwiązania problemu.
Uczę korzystania z tej metody w ramach działalności Fundacji Pasja Nauki i stały się one podstawą Wirtualnego Nauczyciela, wielokrotnie nagradzanej aplikacji, którego jestem współtwórcą.

2) Lubię to, co robię. Do zajęć podchodzę entuzjastycznie i staram się zarazić tą pasją moich uczniów.

3) Jestem prekursorem zastosowania filozofii Keizen w edukacji. Indywidualne spotkania dają możliwość dotarcia do prawdziwej przyczyny popełnienia przez ucznia błędu. Problemy w szkole nie pojawiają się z dnia na dzień i trudności w jednym zagadnieniu zazwyczaj wynikają z braków w tych, z których obecnie ćwiczone korzysta. Koncentruję się na tym, żeby dobrze zdiagnozować, jaka umiejętność wymaga ćwiczenia i na niej skupiamy się w naszej pracy. Dzięki temu zajęcia stają się bardziej efektywne.

4) Jestem selekcjonerem… zadań! Wiem, jakie umiejętności powinny one ćwiczyć i w jakiej kolejności je wykonywać, aby w optymalny sposób zdobywać kolejne kompetencje.

Wykształcenie:
Akademia Górniczo-Hutnicza im.Stanisława Staszica w Krakowie, magister, 2019
Wiek:
26-35
Doświadczenie:
ponad 10 lat

Grafik zajęć korepetytora

Oto godziny, w których korepetytor ma możliwość pracy z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem

Opinie

Zamieszczone opinie są opublikowane przez studentów zarejestrowanych w serwisie, którzy korzystali z usług korepetytorów.

6 opinie o Marek W.

5/5

2

0

3

0

4

0

4+

0

5

2

5+

4

Beata

5+

31.05.2023

Matematyka, Szkoła średnia

5+

Podobały się zajęcia, zawsze jest przygotowany do zajęć, wyższa klasa!
Julia

5+

26.05.2023

Matematyka, Przygotowanie do matury podstawowej

5+

Bardzo miło mi się współpracowało z Panią Marleną, poleconą przez Pana Marka. Ocena dla Pana Marka za polecenie i współprace z Panią Marleną 5 z plusem.
Wiesława

5+

05.05.2023

Fizyka, Szkoła podstawowa 7-8 klasa

5+

Oceniam usługi Pana Marka bardzo wysoko! Polecam.
Joszko

5+

04.05.2023

Matematyka, Przygotowanie do matury rozszerzonej

5+

Jestem bardzo zadowolony, przyjemnie się współpracuje z korepetytorem, polecam!
Agata

5

10.03.2023

Matematyka, Egzamin 8-klasisty

5

W porządku. Lekcję trwały bezproblemowo. Oceniam na 5.
Justyna

5

01.02.2023

Fizyka, Szkoła średnia, Przygotowanie do matury rozszerzonej

5

Fajny korepetytor.
Pokaż więcej opinii»

Podobne ankiety

Jacek T. id: 51260

Jacek T.

Marzy Ci się dobry wynik z matury rozszerzonej lub podstawowej i otwarta droga na dobrą uczelnie?Czy może chciałbyś/chciałabyś poprawić swoje wyniki w szkole. Jestem pewien że wspólnie jesteśmy w stanie to osiągnąć.

5
200 zł/60 min
Patryk O. id: 29698

Patryk O.

Nie ma beznadziejnych przypadków, są tylko źle wytłumaczone zagadnienia.

4.9
200 zł/60 min
Damian S. id: 45967

Damian S.

Nauczyciel fizyki w dwujęzycznej szkole (w j. ang. i pl.) z międzynarodowym programem IB oraz manager ds. naukowych i technicznych w Centrum Nauki

5
180 zł/60 min
Michał C. id: 729

Michał C.

Korepetytor z matematyki na każdym poziomie!

5
180 zł/60 min
Aleksandra Ł. id: 47437

Aleksandra Ł.

Nazywam się Aleksandra i studiuję na University of Cambridge Mikro I Nanotechnologie. Wcześniej studiowałam w Glasgow Inżynierię Bioledyczna. Skończyłam maturę międzynarodową IB oraz byłam finalistką z fizyki i chemii.

180 zł/60 min

Wcześniej oglądane profile

Marek M.;

Marek M.

Pasjonat nauki, popularyzator metody Sokratesa oraz metody odwróconej lekcji, szkoleniowiec pedagogów.

200 zł/60 min