Damian N.
Jestem cierpliwy i uprzejmy. Nie ganię za błędy, tylko wyjaśniam, na czym polegają. Szybko potrafię wymyślić przykład, który rozjaśni jakąś trudność, a umiejętność rozwiązania nowego zadania maturalnego uważam za sukces ucznia.
Jestem cierpliwy i uprzejmy. Nie ganię za błędy, tylko wyjaśniam, na czym polegają. Szybko potrafię wymyślić przykład, który rozjaśni jakąś trudność, a umiejętność rozwiązania nowego zadania maturalnego uważam za sukces ucznia.
Informacje o doświadczeniu:
Przypomnienie definicji i zasad, które trzeba znać na pamięć
Rozwiązywanie prostych zadań obliczeniowych lub doświadczalnych, które ilustrują dany problem,
Rozwiązywanie zadań maturalnych, jako test nabytych bądź przypomnianych umiejętności.
W zakresie rzeczy teoretycznych - przedyktowanie w prostych zdaniach, w zakresie rzeczy obliczeniowych - prezentacja na przykładach o wzrastającym stopniu trudności, samodzielne ćwiczenie na zadaniach maturalnych i objaśnienie sposobu rozwiązania. Będę też zadawać pytania 'dlaczego nie...?', żeby uczeń zrozumiał również, kiedy nie może skorzystać z jakiegoś schematu rozwiązania, co moim zdaniem jest równie istotne, jak umiejętność znalezienia rozwiązania.
Oto godziny, w których korepetytor ma możliwość pracy z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem
Więcej podobnych ankiet