Szymon G.
Student filozofii III roku na Uniwersytecie Łódzkim. Pasję do filozofii rozwijam od lat, zanim rozpocząłem naukę akademicką. Mój cel to przyswajanie wiedzy i dzielenie się nią, inspirując do refleksji nad wpływem kultur na myślenie filozoficzne.
Student filozofii III roku na Uniwersytecie Łódzkim. Pasję do filozofii rozwijam od lat, zanim rozpocząłem naukę akademicką. Mój cel to przyswajanie wiedzy i dzielenie się nią, inspirując do refleksji nad wpływem kultur na myślenie filozoficzne.
Informacje o doświadczeniu:
Opracowywanie i prowadzenie wykładów filozoficznych.
Epistemologia
Historia Filozofii Średniowiecznej
Historia Filozofii Nowożytnej
Historia Filozofii Współczesnej
Logika
Pisanie tekstów literackich
Metodyka wypowiedzi ustnych
Ontologia
Spory i dyskusje w Filozofii
Filozofia analityczna
Rozwijanie i wdrażanie metod ćwiczeniowych w filozofii.
Ocena postępu uczestników i dostosowywanie programu szkoleniowego.
Łódź
Bałuty
Bałuty-Centrum, Doły, Bałuty Zachodnie, Julianów-Marysin-Rogi, Łagiewniki, Radogoszcz, Teofilów-Wielkopolska, Osiedle Wzniesień Łódzkich
Górna
Chojny, Chojny-Dąbrowa, Górniak, Nad Nerem, Piastów-Kurak, Rokicie, Ruda, Wiskitno
Polesie
Osiedle im. Józefa Montwiłła-Mireckiego, Karolew-Retkinia Wschód, Koziny, Lublinek-Pienista, Retkinia Zachód-Smulsko, Stare Polesie, Zdrowie-Mania, Złotno
Śródmieście
Śródmieście-Wschód, Osiedle Katedralna
Widzew
Andrzejów, Dolina Łódki, Mileszki, Nowosolna, Olechów-Janów, Stary Widzew, Stoki, Widzew-Wschód, Zarzew, Osiedle nr 33
Ten korepetytor nie prowadzi zajęć jako profesjonalny dostawca usług edukacyjnych, dlatego też do świadczonych przez niego usług edukacyjnych nie mają zastosowania przepisy z zakresu ochrony praw konsumentów.
Opracowuję zagadnienia filozoficzno-etyczne przez uczestników, dostosowując się do ich zainteresowań. Wykorzystuję fragmenty kluczowych dzieł literackich jako inspirację do rozwijania zrozumienia treści filozoficznych i umiejętności interpretacyjnych.
Zachęcam do aktywnego uczestnictwa w analizie przesłanek, wniosków i kontekstów, poszerzając perspektywę poprzez logikę zdań i zależności między nimi. Stawiam na swobodę w wypowiedziach, co stanowi istotny element, tworzący otwarte i inspirujące środowisko do wymiany poglądów. Ten otwarty dialog sprzyja rozwojowi pewności siebie i umiejętności skutecznej komunikacji, kluczowych aspektów w rozwijaniu umiejętności filozoficznych. Wierzę, że budowanie takiego środowiska sprzyja lepszemu zrozumieniu filozofii i jej praktycznym zastosowaniom w codziennym życiu.
Oto godziny, w których korepetytor ma możliwość pracy z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem