Kasper K.
Jestem studentem 2. roku prawa na Uniwersytecie SWPS. Maturę rozszerzoną z języka angielskiego zdałem na 96%, posiadam certyfikat C1 i na co dzień aktywnie posługuję się angielskim – zarówno w mowie, jak i w piśmie. Oferuję indywidualne zajęcia dopasowane do potrzeb ucznia – bez względu na wiek czy poziom.
Jestem studentem 2. roku prawa na Uniwersytecie SWPS. Maturę rozszerzoną z języka angielskiego zdałem na 96%, posiadam certyfikat C1 i na co dzień aktywnie posługuję się angielskim – zarówno w mowie, jak i w piśmie. Oferuję indywidualne zajęcia dopasowane do potrzeb ucznia – bez względu na wiek czy poziom.
Informacje o doświadczeniu:
Skupiam się na praktycznej komunikacji i mówieniu – uczymy się przez rozmowę, symulacje sytuacji codziennych, pytania-odpowiedzi. Pomagam w tworzeniu realnych wypowiedzi pisemnych i ustnych (np. wypowiedź pisemna z matury, e-mail formalny, zadania egzaminacyjne). Skupiam się na rozwijaniu słownictwa przez zwroty i kolokacje, nie pojedyncze słowa. Tłumaczę gramatykę poprzez przykłady i użycie w kontekście, a nie suche regułki.
Warszawa
Ten korepetytor nie prowadzi zajęć jako profesjonalny dostawca usług edukacyjnych, dlatego też do świadczonych przez niego usług edukacyjnych nie mają zastosowania przepisy z zakresu ochrony praw konsumentów.
Cześć! Nazywam się Kasper i jestem studentem 2. roku prawa na Uniwersytecie SWPS w Warszawie.
Od lat pasjonuję się językiem angielskim i posługuję się nim biegle zarówno w mowie, jak i w piśmie – zarówno w codziennym życiu, jak i w środowisku akademickim. Posiadam certyfikat językowy na poziomie C1, a maturę rozszerzoną z angielskiego zdałem na 96%.
Wiem, jak różne mogą być potrzeby uczniów – dlatego zajęcia dopasowuję indywidualnie, w zależności od poziomu, celu i stylu nauki danej osoby. Pomagam dzieciom, młodzieży i dorosłym, zarówno w nadrobieniu zaległości, jak i w przygotowaniu do egzaminów czy płynnym porozumiewaniu się po angielsku w codziennych sytuacjach.
Podczas zajęć korzystam z metod, które naprawdę działają i które sam wielokrotnie testowałem:
Komunikacja przede wszystkim – rozmawiamy, ćwiczymy płynność, przełamujemy barierę językową (metoda komunikacyjna).
Ćwiczenia konwersacyjne – zbudowane wokół tematów przydatnych na co dzień lub w pracy (konwersacje tematyczne, scenki).
Zadania praktyczne – np. napisanie e-maila, krótkiej prezentacji czy wypowiedzi maturalnej (task-based learning).
Słownictwo w kontekście – nie uczymy się słówek z listy, tylko żywego języka i zwrotów (lexical approach).
Gramatyka przez użycie – bez nudy, ale ze zrozumieniem i wykorzystaniem w praktyce (grammar in context).
Moi uczniowie zyskują:
swobodę mówienia i pewność siebie w używaniu języka,
znacznie lepsze wyniki w szkole lub na egzaminie,
umiejętność budowania poprawnych wypowiedzi ustnych i pisemnych,
realny rozwój – nie tylko „zdaną klasówkę”, ale język, który zostaje.
Zajęcia prowadzę w przyjaznej, ale merytorycznej atmosferze – z pełnym skupieniem na Twoim rozwoju.
W tym miejscu wskazane są wolne godziny korepetytora na zajęcia z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem