Marcin Kowszewicz
Jestem studentem drugiego stopnia na kierunku mechatronika, podczas mojej przygody uczelnianej przerobiłem sporo zadań, sporo tez się uczyłem i poznałem skuteczne metody nauki. Po prostu zrozumialem jak trzeba się uczyć by się nauczyć. Mam dobre podejście do młodszych i jestem bardzo cierpliwy. Sam mam młodszą siostrę, której pomagam.
Jestem studentem drugiego stopnia na kierunku mechatronika, podczas mojej przygody uczelnianej przerobiłem sporo zadań, sporo tez się uczyłem i poznałem skuteczne metody nauki. Po prostu zrozumialem jak trzeba się uczyć by się nauczyć. Mam dobre podejście do młodszych i jestem bardzo cierpliwy. Sam mam młodszą siostrę, której pomagam.
Informacje o doświadczeniu:
Matematyki uczy się poprzez przykłady, więc przekazuje teorii tyle ile potrzeba do podstawowych zadań, a resztę odkrywamy podczas robienia przykładów z podręcznika. Najważniejsze jest aby o wszystko pytać, w szkole większość dzieci niestety nie pyta gdy czegoś nie wie, dlatego często wychodzi z klasy i rozumie np. Tylko połowę tematu.
Informacje o doświadczeniu:
Fizykę najlepiej zobrazować dziecku oraz dążyć do tego, aby zrozumiało i swoimi słowami wytłumaczyło dane pojęcie. Przykłady obliczeniowe lubię łączyć z pokazywaniem, dążeniem do tego, aby młodszy uczeń nie wstydził się pytać i był otwarty w razie wątpliwości. Fizyka to po prostu matematyka, najważniejsze by umieć sobie wyobrazić teoretyczne pojęcia.
Informacje o doświadczeniu:
Mogę przekazywać podstawową wiedzę i podawać w jak najprostszy sposób przykłady z robotyki
Olsztyn
Ten korepetytor nie prowadzi zajęć jako profesjonalny dostawca usług edukacyjnych, dlatego też do świadczonych przez niego usług edukacyjnych nie mają zastosowania przepisy z zakresu ochrony praw konsumentów.
Podczas moich studiów przesiedziałem wiele godzin nad zadaniami fizycznymi, matematycznymi. Wszystkie podstawy, których uczą w podstawówce obowiązują także na studiach i to w małym paluszku. Większość dzieci wstydzi się przyznać na lekcji, że czegoś nie rozumie. Niestety skutkuje to brakiem zrozumienia treści z zajęć. Ja chciałbym w tym pomóc i nakłonić młodsze osoby do pytania od razu w momencie w którym zaczyna mieć wątpliwości. Chcę wytłumaczyć, pokazać dane pojęcie uczniowi w taki sposób, żeby aktywny był jednocześnie wzrok, słuch, skupienie. Aby przy okazji rozwijały się umiejętności poznawcze i zapamiętywania.
W tym miejscu wskazane są wolne godziny korepetytora na zajęcia z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem