Korepetycje - Maciej S. id: 17918

Maciej S.

120 zł/60 min
120 zł/60 min

Doświadczony pedagog, otwarty na nieszablonową edukację, specjalista z przyjaznym podejściem do ucznia.

Maciej S. 4.8(opinie: 2)

Doświadczony pedagog, otwarty na nieszablonową edukację, specjalista z przyjaznym podejściem do ucznia.

Przedmioty

Gra na fortepianie

Gra na fortepianie

Poziomy nauczania

  • Kursy specjalistyczne
  • Dla dzieci
  • Dla początkujących
  • Poziom podstawowy

Informacje o doświadczeniu:

Poznawanie świata muzyki poprzez grę na fortepianie. Kształcenie wrażliwości, wyobraźni i szerokich horyzontów.

Miejsce lekcji

U ucznia:
Nie
U korepetytora:
Zielonka, Henryka, Sienkiewicza
Online:
Nie

O sobie:

Korepetytor prowadzi zajęcia jako profesjonalny dostawca usług edukacyjnych, dlatego też do świadczonych przez niego usług edukacyjnych mają zastosowanie przepisy z zakresu ochrony praw konsumentów.

Pedagog z doświadczeniem międzynarodowym. Możliwa praca z osobami obcojęzycznymi (angielski, niemiecki, rosyjski).Lekcje fortepianu mogą być uzupełniane o inne przedmioty muzyczne (solfeż, teoria, historia, dyrygentura).Preferuje holistyczną metodę pracy z uczniem, otwierając go na poznawanie człowieka i świata poprzez sztukę.

Wykształcenie:
Akademia Muzyczna im. Ignacego Jana Paderewskiego, magister, 1987
Wiek:
50+
Doświadczenie:
ponad 20 lat

Grafik zajęć korepetytora

W tym miejscu wskazane są wolne godziny korepetytora na zajęcia z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem

Opinie

Zamieszczone opinie są opublikowane przez studentów zarejestrowanych w serwisie, którzy korzystali z usług korepetytorów.

2 opinie o Maciej S.

4.8/5

2

0

3

0

4

0

4+

1

5

0

5+

1

Igor

5+

06.06.2024

Gra na fortepianie, Poziom podstawowy

5+

Jak najbardziej został zadowolony z naszej współpracy.
Marek

4+

19.07.2023

Gra na fortepianie, Dla dzieci

4+

Pan Maciej to pasjonat gry na pianinie. Posiada dużą wiedzę oraz nietuzinkowe podejście do ucznia. Potrafi zainteresować dziecko do samodzielnego grania, a nie jedynie uczenia się gry z nutek.