Przedmioty
Klasy młodsze
Niania dla dzieci
Poziomy nauczania:
Poziomy nauczania:
Miejsce lekcji
Bielsko-Biała: Osiedle Beskidzkie, Straconka, Wapienica, Złote Łany
nie
tak
O sobie
Wykształcenie:
2012 – 2015 Ukończenie studiów I stopnia na kierunku Praca socjalna na Akademii Ignatianum w Krakowie.
2016 - 2018 Ukończenie studiów magisterskich na kierunku Pedagogika wczesnoszkolna i oligofrenopedagogika w Wyższej Szkole Administracji w Bielsku – Biała.
Ukończenie studiów podyplomowych na Akademii WSB w Bielsku – Białej na kierunku „Autyzm, Zespół Aspergera oraz inne całościowe zaburzenia rozwojowe - diagnoza i terapia” – studia kwalifikacyjne.
Nadanie stopnia awansu zawodowego nauczyciela – stopień nauczyciela kontraktowego.
Ukończenie kursu i otrzymanie licencji GLOTTODYDAKTYKI I GLOTTOTERAPII OJCZYSTOJĘZYCZNEJ – SYSTEMU PROF. BRONISŁAWA ROCŁAWSKIEGO.
Ukończenie kursu TUS – Trening Umiejętności Społecznych.
Praktyki w Zespół Szkoły Podstawowej im. Bolesława Chrobrego i Gimnazjum nr. 3 w Rybarzowicach w klasie III Szkoły podstawowej w wymiarze 90 godzin.
Udział w konferencji „Edukacja z Pasją” w Krakowie organizowanym przez Cognitus Centrum Szkoleń ul. Grzegorzewskiej 10 , Warszawa
- „Zmysłoplastyka – zwykłe i niezwykłe techniki plastyczne” -w wymiarze 2 godziny.
- „ Trening skutecznego nauczyciela” - w wymiarze 2 godziny.
- „Grafolandia wspieranie rozwoju dużej i małej motoryki” -w wymiarze 2 godziny.
Udział w szkoleniu „:Dane osobowe w pracach Zespołu Interdyscyplinarnego w Grupy Roboczej” oraz „Konieczność zmiany w ustawie o0 pomocy społecznej” organizowanym przez Profilaktyka KIER Adam Kopacz Kraków.
Udział w Ogólnopolskiej Konferencji organizowanej przez Niepubliczny Instytut Kształcenia Nauczycieli pt. Niebieskie Anioły Życie ze spektrum zaburzeń autystycznych. Objawy, diagnoza oraz terapia dzieci i młodzieży.
Ukończenie szkolenia „Diagnoza i terapia stymulacyjna według założeń Carla Delacato”. Nabycie umiejętności w zakresie; podstawowych zagadnień związanych z przetwarzaniem bodźców, specyfiki rozwoju sensorycznego osób ze spektrum autyzmu, zasad konstruowania programów sensorycznych, rozwijania świadomości ciała i potrzeb sensorycznych.
Ukończenie warsztatów „Praktyczne aspekty wykorzystania Kart Grabowskiego jako innowacyjnej metody nauczania matematyki w szkole podstawowej.
Ukończenie kursu teoretycznego i praktycznego „Jak pracować z rodzicami niepełnosprawnego dziecka?”- zorganizowanym przez Strefę dobrych emocji – Ośrodek wspierania kompetencji nauczycielskich i terapeutycznych – Jacek Kielin.
Ukończenie szkolenia w wymiarze 3 godzin dydaktycznych „Gamifikacja. Webquest. Odwrócona klasa”.
Ukończenie kursu teoretycznego i praktycznego „Jak pracować niedyrektywnie z niepełnosprawnymi dziećmi?”- zorganizowanym przez Strefę dobrych emocji – Ośrodek wspierania kompetencji nauczycielskich i terapeutycznych – Jacek Kielin.
Wyższa Szkoła Administracji w Bielsku-Białej, magister, 2018
26-35
ponad 3 lata
Harmonogram zajęć
Przedstawiono tutaj przedziały czasowe, w których korepetytor ma możliwość prowadzić zajęcia z nowymi uczniami. Dokładny czas zajęć należy ustalić z korepetytorem.
Ranek
6:00-9:00
Przedpołudnie
9:00-12:00
Dzień
12:00-15:00
Popołudnie
15:00-18:00
Wieczór
18:00-21:00
Późny wieczór
21:00-00:00
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy