Ludmila N.
Angielski od 2 lat do 12 lat, polski (dla obcokrajowców), rosyjski od 0, ukraiński od 0
Angielski od 2 lat do 12 lat, polski (dla obcokrajowców), rosyjski od 0, ukraiński od 0
Informacje o doświadczeniu:
Учимся играя
Informacje o doświadczeniu:
Metoda Helen Doron, metoda Berlioza, metoda komunikacyjna
Warszawa
Praga-Południe
Grochów
Rembertów
Stary Rembertów
Posiadam wykształcenie wyższe pedagogiczne, gruntowe zawodowe kompetencje, wykształcenie wyższe na kierunku języka angielskiego i literatury na Lwowskim Narodowym Uniwersytecie imienia I. Franki. Staż pracy pedagogicznej 30 lat.
Twórczy pedagog, planuje procesy edukacyjne, organizuje pracę uczniów na podstawie dogłębnej wiedzy pedagogicznej, analizy wyników edukacji oraz realnych możliwości i osiągnięć uczniów. Doskonale opanowałam teoretyczną wiedzę, podstawy pedagogiki, psychologii dziecięcej oraz fizjologii wieku dziecięcego. Korzystam z cyfrowych zasobów edukacyjnych oraz technologii informacyjno-komunikacyjnych. W swoją pracę wkładam całe serce, ucząc dzieci pracy, dyscypliny, twórczości, koleżeństwa, kultury. Wpływam na formowanie pozytywnych cech uczniów słowem, własnym przykładem. Podchodzę do każdego ucznia indywidualne, biorąc pod uwagę edukacyjne możliwości, zainteresowania, motywy edukacji dzieci i nastolatków.
Posługuje się innowacyjnymi metodami edukacyjnymi, szerokim zakresem strategii edukacji, aktywnie wprowadzam je w proces edukacyjny, umiem wyprodukować oryginalne pomysły, zastosowuje niestandardowe formy przeprowadzenia zajęć (zajęcie-gra, zajęcie-podróż, inscenizowanie, zintegrowane zajęcie), dużo uwagi zwracam na dyferencjację, oraz indywidualne podejście do uczniów.
Aktywnie wykorzystuje środki wspomagające, formy oraz metody pracy: praca w grupach, w parach, w celu osiągnięcia zamiarów i zadań, zapewniających maksymalną samodzielność edukacji uczniów.
Utrzymuje stały kontakt z rodzicami uczniów. Umiem nawiązywać kontakt z rodzicami uczniami oraz załatwiać problemy pedagogiczne.
Przestrzegam etycznych norm postępowania, właściwych statusowi nauczyciela w szkole, w życiu codziennym, w miejscach publicznych. Jest szanowana i wysoko ceniona przez grono nauczycielskie, jestem autorytetem dla uczniów i rodziców.
Oto godziny, w których korepetytor ma możliwość pracy z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem
Więcej podobnych ankiet