Aleksandra N.
Jestem oligofrenopedagogiem, pedagogiem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z logopedią, nauczycielem matematyki, historii i wos-u, terapeutą behawioralnym.
Jestem oligofrenopedagogiem, pedagogiem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z logopedią, nauczycielem matematyki, historii i wos-u, terapeutą behawioralnym.
Informacje o doświadczeniu:
Żeby zrozumieć matematykę, należy zaczynać od podstaw, dlatego naukę zaczynam zawsze od podstaw (opanowanie pisemnego dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia, ułamki etc.) Staram się z uczniem dojść do momentu, kiedy możemy przerabiać materiał realizowany w szkole na bieżąco. Korepetycje mają sens, jeżeli są realizowane minimum 2 razy w tygodniu. Tłumaczę dzieciom obrazowo, na konkretach, piszemy na dużych kartkach, żeby wizualnie było łatwiej.
Informacje o doświadczeniu:
Nauczam czytania głównie metodą sylabową z elementami metody symultaniczno-sekwencyjnej, kilkunastoletnie doświadczenie wskazuje, że jest to jedna z najlepszych metod. W przypadku dzieci z trudnościami uwagi dodatkowo stosuję wzmacnianie - elementy terapii behawioralnej.
Bydgoszcz
Korepetytor prowadzi zajęcia jako profesjonalny dostawca usług edukacyjnych, dlatego też do świadczonych przez niego usług edukacyjnych mają zastosowanie przepisy z zakresu ochrony praw konsumentów.
Prowadzę głównie zajęcia wyrównawcze, rewalidacyjne, wspomagające oraz trening umiejętności społecznych. Specjalizuję się w pracy z dziećmi ze spectrum autyzmu, z upośledzeniem umysłowym. Od wielu lat pracuję z dziećmi potrzebującymi wsparcia zarówno w kontekście społecznym, emocjonalnym, wychowawczym, jak i edukacyjnym.
Lubię matematykę, tłumaczę od podstaw, obrazowo, na konkretach. Efekty są długotrwałe, bo utrwalam materiał. Im szybciej nadrobię materiał, tym potem jest łatwiej. Korepetycje mają sens przy minimum 2 godzinach tygodniowo. Jestem konkretna i wymagająca pełnego skupienia od ucznia. W domu proszę tylko o biurko do pisania i ciszy. Materiały z reguły przygotowuję sama. Zachęcam do kontaktu.
W tym miejscu wskazane są wolne godziny korepetytora na zajęcia z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem