Aleksandra N.
Jestem oligofrenopedagogiem, pedagogiem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z logopedią, nauczycielem matematyki, historii i wos-u, terapeutą behawioralnym.
Jestem oligofrenopedagogiem, pedagogiem edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej z logopedią, nauczycielem matematyki, historii i wos-u, terapeutą behawioralnym.
Informacje o doświadczeniu:
Żeby zrozumieć matematykę, należy zaczynać od podstaw, dlatego naukę zaczynam zawsze od podstaw (opanowanie pisemnego dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia, ułamki etc.) Staram się z uczniem dojść do momentu, kiedy możemy przerabiać materiał realizowany w szkole na bieżąco. Korepetycje mają sens, jeżeli są realizowane minimum 2 razy w tygodniu. Tłumaczę dzieciom obrazowo, na konkretach, piszemy na dużych kartkach, żeby wizualnie było łatwiej.
Informacje o doświadczeniu:
Nauczam czytania głównie metodą sylabową z elementami metody symultaniczno-sekwencyjnej, kilkunastoletnie doświadczenie wskazuje, że jest to jedna z najlepszych metod. W przypadku dzieci z trudnościami uwagi dodatkowo stosuję wzmacnianie - elementy terapii behawioralnej.
Bydgoszcz
Górny Taras
Szwederowo, Wyżyny, Kapuściska, Błonie, Wzgórze Wolności, Górzyskowo, Glinki, Jary, Wilczak, Bielice, Biedaszkowo, Czersko Polskie, Lotnisko
Dolny Taras
Bartodzieje, Śródmieście, Bocianowo, Leśne, Okole, Bielawy, Skrzetusko, Zimne Wody, Babia Wieś, Bydgoszcz Wschód, Zawisza, Siernieczek
Dzielnica Zachodnia (Willowa)
Osowa Góra, Miedzyń, Czyżkówko, Jachcice, Piaski, Opławiec, Flisy, Prądy, Smukała
Południowo-wschodnia dzielnica przemysłowa
Łęgnowo I, Łęgnowo Wieś, Wypaleniska
Północny Pas Rekreacyjny
Las Gdański, Myślęcinek, Rynkowo
Korepetytor prowadzi zajęcia jako profesjonalny dostawca usług edukacyjnych, dlatego też do świadczonych przez niego usług edukacyjnych mają zastosowanie przepisy z zakresu ochrony praw konsumentów.
Prowadzę głównie zajęcia wyrównawcze, rewalidacyjne, wspomagające oraz trening umiejętności społecznych. Specjalizuję się w pracy z dziećmi ze spectrum autyzmu, z upośledzeniem umysłowym. Od wielu lat pracuję z dziećmi potrzebującymi wsparcia zarówno w kontekście społecznym, emocjonalnym, wychowawczym, jak i edukacyjnym.
Lubię matematykę, tłumaczę od podstaw, obrazowo, na konkretach. Efekty są długotrwałe, bo utrwalam materiał. Im szybciej nadrobię materiał, tym potem jest łatwiej. Korepetycje mają sens przy minimum 2 godzinach tygodniowo. Jestem konkretna i wymagająca pełnego skupienia od ucznia. W domu proszę tylko o biurko do pisania i ciszy. Materiały z reguły przygotowuję sama. Zachęcam do kontaktu.
Oto godziny, w których korepetytor ma możliwość pracy z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem
Więcej podobnych ankiet