Krzysztof K.
Choć maturę zdawałem rok temu, tak ostatecznie zdałem ją na poziomie 91%
Choć maturę zdawałem rok temu, tak ostatecznie zdałem ją na poziomie 91%
Informacje o doświadczeniu:
Wierzę, że liczenie miliona zadań z matematyki nie przynosi zamierzonych efektów. Co prawda im więcej się przeliczy, tym lepiej, ale przede wszystkim trzeba ją zrozumieć, a jak się ją zrozumie, staje się bardzo prosta.
Gdańsk
Jestem studentem pierwszego roku psychologii na Uniwersytecie Gdańskim. Choć mój kierunek nie wiąże się bezpośrednio z matematyką, tak nie jest mi ona obca. Zdałem maturę na 91%, a w liceum wielokrotnie tłumaczyłem tematy rówieśnikom z klasy. Wierzę, że matematyka to kwestia bardzo indywidualna, a kluczem do swobodnego radzenia sobie z nią jest jej zrozumienie. Niestety w szkole większy nacisk kładzie się na bezmyślne przeliczanie zadań z nadzieją, że pewne osoby zapamiętają je jak odpowiednie ruchy na szachownicy, zamiast pokazać, jak podejść do matematyki trochę z innego, bardziej skutecznego punktu widzenia.
W tym miejscu wskazane są wolne godziny korepetytora na zajęcia z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem