Aleksandra G.
Zajęcia są wtedy skuteczne, gdy mam pewność, że uczeń po zakończonej lekcji wie, że jego problem został rozwiązany, że zrozumiał, że sobie poradzi.
Zajęcia są wtedy skuteczne, gdy mam pewność, że uczeń po zakończonej lekcji wie, że jego problem został rozwiązany, że zrozumiał, że sobie poradzi.
Informacje o doświadczeniu:
Sposobem - nie siłą ;) Nie ma dwóch identycznych zajęć, ponieważ nie ma dwóch identycznych uczniów.
Korepetytor prowadzi zajęcia jako profesjonalny dostawca usług edukacyjnych, dlatego też do świadczonych przez niego usług edukacyjnych mają zastosowanie przepisy z zakresu ochrony praw konsumentów.
Zawsze szukam sposobu, żeby matematyka stała się lekka, łatwa i przyjemna, nawet jeśli uczeń twierdzi, że "to w genach, że nie ogarnia". Korepetycjami, przekazywaniem wiedzy i szukaniem sposobów zajmuję się od 24 lat i wiem, że to nie kwestia genów ;) Wiem, że nie ma dwóch takich samych lekcji, ponieważ nie ma dwóch takich samych uczniów. Czasami drobne niezrozumienie, brak kliknięcia przy danym temacie tworzy fundament tego, że później robi się coraz trudniej, a materiał przerabiany w szkole zaczyna przypominać "to już wyższy poziom, nie dla mnie" :(
W tym miejscu wskazane są wolne godziny korepetytora na zajęcia z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem