Aleksandra G.
Zajęcia są wtedy skuteczne, gdy mam pewność, że uczeń po zakończonej lekcji wie, że jego problem został rozwiązany, że zrozumiał, że sobie poradzi.
Zajęcia są wtedy skuteczne, gdy mam pewność, że uczeń po zakończonej lekcji wie, że jego problem został rozwiązany, że zrozumiał, że sobie poradzi.
Informacje o doświadczeniu:
Sposobem - nie siłą ;) Nie ma dwóch identycznych zajęć, ponieważ nie ma dwóch identycznych uczniów.
Zawsze szukam sposobu, żeby matematyka stała się lekka, łatwa i przyjemna, nawet jeśli uczeń twierdzi, że "to w genach, że nie ogarnia". Korepetycjami, przekazywaniem wiedzy i szukaniem sposobów zajmuję się od 24 lat i wiem, że to nie kwestia genów ;) Wiem, że nie ma dwóch takich samych lekcji, ponieważ nie ma dwóch takich samych uczniów. Czasami drobne niezrozumienie, brak kliknięcia przy danym temacie tworzy fundament tego, że później robi się coraz trudniej, a materiał przerabiany w szkole zaczyna przypominać "to już wyższy poziom, nie dla mnie" :(
Oto godziny, w których korepetytor ma możliwość pracy z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem
Więcej podobnych ankiet