Jacek S.
Ukończyłem studia w UŚ, na którym się doktoryzowałem. Jestem profesorem w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie. Jestem także nauczycielem w liceum anglojęzycznym.
Ukończyłem studia w UŚ, na którym się doktoryzowałem. Jestem profesorem w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie. Jestem także nauczycielem w liceum anglojęzycznym.
Informacje o doświadczeniu:
Jestem nauczycielem z ponad dwudziestoletnim stażem. Stosuję różne metody uczenia: pracę z tekstem (pisanie eseju i rozprawki), analizę danych historycznych i źródeł. Nastawiony jestem nie na faktograficzny przekaz wiedzy, ale na rozpoznawanie procesów dziejowych i "rozumienie" historii. Mam przygotowanie pedagogiczne i merytoryczne, jestem po wielu szkoleniach z zakresu przygotowania i rozwiązywania testów maturalnych. Posiadam uprawnienia do prowadzenia kursu historii w ramach IB Diploma.
Informacje o doświadczeniu:
Uczę WoSu od kilku lat przede wszystkim pod kątem przygotowania do matury. Z racji prowadzonych badań naukowych mam szeroka wiedzę dotyczącą zagadnień podejmowanych w ramach tego przedmiotu z takich dziedzin jak filozofią, nauki polityczne, socjologia, psychologia, historia współczesna. Zajęcia prowadzę ściśle nastawione na przygotowanie sie do poprawnego rozwiązywania testów maturalnych, w tym również pisania eseju, analizy róznych źródeł statystycznych, rozwiązywania problemów związanych z fun
Korepetytor prowadzi zajęcia jako profesjonalny dostawca usług edukacyjnych, dlatego też do świadczonych przez niego usług edukacyjnych mają zastosowanie przepisy z zakresu ochrony praw konsumentów.
Prowadzę lekcje po polsku, ale też w języku angielskim, tłumaczę z języka angielskiego, niemieckiego i łaciny, posługuję się multimediami, jestem komunikatywny, mam wiedzę z psychologii, jestem cierpliwy i odporny na stres. Jestem przekonany, że lekcje mogą być interesujące i prowadzone w sposób dynamiczny, nastawione na pokazywanie i określanie problemów, ponieważ historia jest przede wszystkim procesem dziejowych, który trzeba zrozumieć. Na lekcji stosuję wiele metod nauczania: czytanie tekstu ze zrozumieniem, analiza dzieła sztuki, lub artefaktu historycznego, badania i analiza danych statystycznych, praca z ikonografią, odkrywanie sensów i metafor. Moim zadaniem historia jest przede wszystkim dziejowym procesem, o którym decydują ludzkie decyzje w związku z tym sprowadzenia jest do "ludzkiego" wymiaru wydaje się kluczowe. Od ucznia wymagam zaangażowania i chęci, a także nastawienia na realizację postawionego celu, np. zdania z bardzo dobrym wynikiem matury. Przygotowanie do matury traktuję jako wielopoziomowy proces, w którym realizuje się w planowany, uporządkowany sposób poszczególne etapy.
Oto godziny, w których korepetytor ma możliwość pracy z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem
Zamieszczone opinie są opublikowane przez studentów zarejestrowanych w serwisie, którzy korzystali z usług korepetytorów.
5+
Wiedza o społeczeństwie, Przygotowanie do matury rozszerzonej
5+