Lucyna J.
Posiadam magisterium z filologii rosyjskiej i licencjat z filologii polskiej. Chętnie podzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem, ucząc języka polskiego jako obcego osoby rosyjskojęzyczne. Od A1 do B2. Szczególnie zwracam uwagę na rozumienie ze słuchu. Do swojej pracy podchodzę z dużym zaangażowaniem. Jestem już na emeryturze.
Posiadam magisterium z filologii rosyjskiej i licencjat z filologii polskiej. Chętnie podzielę się swoją wiedzą i doświadczeniem, ucząc języka polskiego jako obcego osoby rosyjskojęzyczne. Od A1 do B2. Szczególnie zwracam uwagę na rozumienie ze słuchu. Do swojej pracy podchodzę z dużym zaangażowaniem. Jestem już na emeryturze.
Korepetytor prowadzi zajęcia jako profesjonalny dostawca usług edukacyjnych, dlatego też do świadczonych przez niego usług edukacyjnych mają zastosowanie przepisy z zakresu ochrony praw konsumentów.
Specjalizuję się w nauczaniu osób rosyjskojęzycznych języka polskiego. Dzięki wykształceniu filologicznemu (mgr filologii rosyjskiej oraz licencjat filologii polskiej) stosuję metody zgodne z nauczaniem języków obcych:
1. **Metoda komunikatywna**:
- Skupia się na praktycznym wykorzystaniu języka w codziennych sytuacjach.
- Nauka poprzez rozmowy, dialogi i sytuacje życiowe.
2. **Metoda gramatyczno-leksykalna**:
- Koncentruje się na nauce struktury gramatycznej i słownictwa.
- Uczy reguł i zasad językowych.
3. **Zajęcia konwersacyjne**:
- Stawiają na rozwijanie umiejętności porozumiewania się werbalnie.
- Często wykorzystują role, dyskusje i debaty.
4. **Uczestnictwo w kulturze**:
- Zachęca do poznawania kultury polskiej, historii i tradycji.
- Pomaga zrozumieć kontekst kulturowy języka.
5. **Nauka online**:
- Wykorzystuje dostępność skype.
- Dostępność materiałów.
6. **Korepetycje indywidualne**:
- Dostosowuję program do potrzeb i poziomu ucznia.
- Intensywna nauka i skupienie na trudnych obszarach.
7. **Metoda audio**:
- Wykorzystuje materiały audio i multimedia do nauki języka.
- Pomaga w rozumieniu mowy potocznej.
9. **Przygotowanie do egzaminów na certyfikaty **:
- Koncentracja na przygotowaniu do egzaminów na certyfikaty na poziomach A2, B1 i B2.
To tylko kilka przykładów metod nauczania języka polskiego dla cudzoziemców. Wybór zależy od indywidualnych preferencji i potrzeb ucznia.
Oto godziny, w których korepetytor ma możliwość pracy z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem
Zamieszczone opinie są opublikowane przez studentów zarejestrowanych w serwisie, którzy korzystali z usług korepetytorów.
5
Język polski, Dla obcokrajowców
5
Więcej podobnych ankiet