Paweł C.
Realizuję się w wielu dziedzinach – od programowania, przez gotowanie, aż po odkrywanie miasta podczas długich spacerów. Dzięki spokojnemu usposobieniu, wiele osób ceni wspólnie spędzony czas i rozmowy, także poza tematyką edukacyjną. Posiadam też w sobie mnóstwo pokładów cierpliwości i zrozumienia.
Realizuję się w wielu dziedzinach – od programowania, przez gotowanie, aż po odkrywanie miasta podczas długich spacerów. Dzięki spokojnemu usposobieniu, wiele osób ceni wspólnie spędzony czas i rozmowy, także poza tematyką edukacyjną. Posiadam też w sobie mnóstwo pokładów cierpliwości i zrozumienia.
Informacje o doświadczeniu:
Stawiam na to, by każdy temat był zrozumiały i miał praktyczne zastosowanie. Chętnie używam analogii oraz życiowych przykładów, aby ułatwić przyswojenie materiału. Każde zagadnienie omawiamy dokładnie, aby było w pełni zrozumiałe, a proces nauki przyjemny i skuteczny. Jestem cierpliwy i zaangażowany – tłumaczę aż do momentu, w którym widzę pełne zrozumienie i pewność ucznia. Stawiam także na swobodę dyskusji, by rozwijać temat w interesujący sposób, dopasowany do indywidualnych potrzeb.
Informacje o doświadczeniu:
Dzięki mojemu wykształceniu chemia stała się moją najmocniejszą stroną, dlatego z pełnym zaangażowaniem pomagam uczniom odkrywać jej logiczną strukturę i praktyczne zastosowania. Staram się, aby każdy temat był przystępny i zrozumiały, pokazując, że chemia to nie tylko teoria, ale i przydatna wiedza na co dzień.
Informacje o doświadczeniu:
Uczę zarówno podstaw, korzystania z bibliotek ściśle związanych z matematyką (numpy, scipy, pandas), ale również mogę pomóc w zrozumieniu podstaw programowania obiektowego.
Ten korepetytor nie prowadzi zajęć jako profesjonalny dostawca usług edukacyjnych, dlatego też do świadczonych przez niego usług edukacyjnych nie mają zastosowania przepisy z zakresu ochrony praw konsumentów.
Jestem na etapie finalizacji rozprawy doktorskiej z chemii, co pozwoliło mi zgłębić zarówno zaawansowane zagadnienia nauk ścisłych, jak i skuteczne podejście do pracy z uczniami. W czasie zajęć kładę nacisk na pełne, praktyczne zrozumienie tematu, doceniając inwencję ucznia oraz jego indywidualny sposób myślenia. Wspólnie pracujemy nad korygowaniem rozwiązań i analizą błędów, co sprzyja lepszemu zapamiętywaniu i rozwijaniu umiejętności. Wszystko to odbywa się w swobodnej atmosferze, która sprzyja otwartym dyskusjom i budowaniu zaufania.
Oto godziny, w których korepetytor ma możliwość pracy z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem
Więcej podobnych ankiet