Jakub M.
Matematyka nie musi być straszna i trudna, wystarczy znać tylko dobre sposoby aby ją zrozumieć. Tylko takie przekazuje na swoich lekcjach :)
Matematyka nie musi być straszna i trudna, wystarczy znać tylko dobre sposoby aby ją zrozumieć. Tylko takie przekazuje na swoich lekcjach :)
O mnie jedynie dwa zdania :) Jestem absolwentem, Wydziału Mechanicznego, kierunku Transport na Politechnice Wrocławskiej, także z matematyką miałem i mam do czynienia na co dzień.
Dlaczego akurat moje lekcje są skuteczne?
Odpowiedź jest prostsza, niż może się wydawać, przez ostatnich mogę spokojnie powiedzieć, kilkanaście lat to ja znajdowałem się w roli ucznia. Tytuł inżyniera nie kończy mojej edukacji, także w najbliższej przyszłości również na studiach magisterskich będę w roli słuchacza.
Na moich lekcjach stawiam na kompleksowe i przede wszystkim jasne i zrozumiałe wyjaśnienie tematu oraz praktykę, czyli rozwiązywanie zadań. Jednak nie skupiam się tu na ilości, nie jesteśmy w "fabryce matematyki", gdzie mamy określoną normę rozwiązanych zadań, a na jakości. Moim zdaniem lepiej jest rozwiązać o jedno zadanie mniej, lecz zrozumiałe w 100 %, bo gdy przykład, a konkretnie rozwiązanie jest nie do końca zrozumiałe, to w mojej ocenie jest ono bezwartościowe. We wszystkich obszarach swojego życia wyznaję zasadę: "Wszystko albo nic", przekładając na mój ulubiony język, czyli matematyczny brzmiało by to: "100 % albo 0%".
Podczas moich zajęć tworzę bardzo dużo notatek na tablicy interaktywnej, która bardzo mi pomaga przeprowadzić zajęcia. [Od technicznej strony łączymy się przez zoom lub skype] Znajdują się tam definicje, treści i co ważne rozwiązania zadań, które tworzone są krok po kroku, tak aby po skończonej lekcji uczeń mógł spokojnie odpocząć i tego samego dnia lub następnego albo też za bliżej nieokreślony czas powrócić do notatek z zajęć w oryginalnej wersji.
Po każdych skończonych zajęciach lub pod koniec tygodnia tworzę notatkę dotyczącą moich wrażeń oraz odczuć podczas wspólnego "treningu matematyki". Zwykle piszę tylko o progresie, ponieważ po moich lekcjach nie ma regresu ;) Od razu po skończonej lekcji przesyłam notatki w pliku PDF na skrzynkę mailową ucznia/rodzica.
Bardzo pomaga mi też kontakt ze strony ucznia bądź też rodzica przed lekcją, gdyż dzięki temu mogę przygotować zadania z odpowiedniego poziomu po to, aby móc w odpowiedni sposób stymulować rozwój matematycznych umiejętności, bo oczywiście trzeba się skupić na wybranym zagadnieniu, lecz myślę też pod względem holistycznym.
Pytanie dlaczego, odpowiedź jest prosta, wiele działów w matematyce są powiązane i nie należy niczego pozostawiać, bo będzie to jak bumerang. Wróci szybciej, niż się wydaje.
Godziny oraz dni przeprowadzania lekcji są dostępne w bardzo szerokich wariantach. ponieważ zdaję sobie sprawę, że potrzeba nauki potrafi być pilna tj. z dnia na dzień lub też godziny mogą być też skrajne. Dla moich uczniów jestem w stanie dopasować się do każdej opcji, gdyż największą satysfakcję mam wtedy kiedy mogę pomóc w zrozumieniu materiału, który jeszcze przed naszym spotkaniem był "czarną dziurą".
W razie pytań zapraszam do kontaktu
Pozdrawiam serdecznie
Jakub
Oto godziny, w których korepetytor ma możliwość pracy z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem
Zamieszczone opinie są opublikowane przez studentów zarejestrowanych w serwisie, którzy korzystali z usług korepetytorów.
16 opinie o Jakub M.
2
0
3
0
4
0
4+
0
5
10
5+
6
5+
Matematyka, Szkoła podstawowa 7-8 klasa
5+
5
Matematyka, Przygotowanie do matury podstawowej
5
5
Matematyka, Szkoła średnia
5
5
Matematyka, Szkoła średnia
5
5+
Matematyka, Szkoła średnia
5+
5+
Matematyka, Szkoła podstawowa 7-8 klasa
5+
5
Matematyka, Szkoła średnia
5
5
Matematyka, Szkoła podstawowa 7-8 klasa
5
5+
Matematyka, Egzamin 8-klasisty
5+
5
Matematyka, Przygotowanie do matury podstawowej, Szkoła średnia
5
5+
Matematyka, Szkoła średnia
5+
5
Matematyka, Szkoła średnia
5
5
Matematyka, Egzamin 8-klasisty
5
5+
Matematyka, Szkoła podstawowa 4-6 klasa
5+
5
Matematyka, Szkoła średnia
5
5
Matematyka, Przygotowanie do matury podstawowej
5
Więcej podobnych ankiet