Helena M.
Jestem studentką 3 roku informatyki. Pisałam maturę podstawową (100%) i rozszerzoną (ok. 75%) z matematyki a także z informatyki (ok. 70%). Lubię kolor żółty, tworzyć kartonowe przedmioty użytku codziennego (np. podstawki na słuchawki, meble) i interesuję się grafiką komputerową oraz stronami internetowymi.
Jestem studentką 3 roku informatyki. Pisałam maturę podstawową (100%) i rozszerzoną (ok. 75%) z matematyki a także z informatyki (ok. 70%). Lubię kolor żółty, tworzyć kartonowe przedmioty użytku codziennego (np. podstawki na słuchawki, meble) i interesuję się grafiką komputerową oraz stronami internetowymi.
Informacje o doświadczeniu:
Mówmy do siebie na Ty, aż tak odlegli wiekowo od siebie nie jesteśmy i zmniejszy to nasz dystans nauczyciel-uczeń! :) Nic tak nie utrudnia nauki, jak duży dystans, nieśmiałość i różnice wiekowe pokazywane właśnie w zwrocie "Pani".
Preferuję byś godzinę przed zajęciami powiedział/a czego chciałbyś/chciałabyś się nauczyć (temat i materiały) i z czym masz trudności a ja to na zajęciach wyjaśnię! Zaproponuję również własny temat w razie potrzeby.
Wyjaśnię jak najprościej, wszystkie zagadnienia tak byś zapamiętał/a i zrozumiał/a. Zależy mi na tym, byś nie bał/a się pytać i postaram się, żeby nasze zajęcia były nie tylko kolejnymi zajęciami, na które trzeba chodzić, ale odbywały się w sympatycznej atmosferze! Na zajęciach będziesz rozwiązywać zadania sam/a z małymi podpowiedziami w razie trudności. Pojawią się też wyjaśnienia w formie obrazka, obok do którego będziesz mieć dostęp, by coś zmieniać lub o coś zapytać. Postaram się unikać własnych długich monologów i zamienię to na dialog. Spokojnie, tu nie ma ocen co najwyżej lekkie poprawki słowne! :)
Oto godziny, w których korepetytor ma możliwość pracy z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem
Więcej podobnych ankiet