Delfina K.
«III miejsce (w Polsce) Olimpiady Artystycznej sekcji historii sztuki. Posiadam maturę francuską oraz certyfikat DELF B2.»
Informacje potwierdzone podczas rozmowy kwalifikacyjnej:
Posiadanie dokumentów, potwierdzających wykształcenie
Posiadanie doświadczenia i niezbędnych umiejętności
Wydajność pracy
Sprawdzony korepetytor
Informacje potwierdzone podczas rozmowy kwalifikacyjnej:
Posiadanie dokumentów, potwierdzających wykształcenie
Posiadanie doświadczenia i niezbędnych umiejętności
Wydajność pracy
Przedmioty
Język francuski
Historia sztuki
Poziomy nauczania:
Przygotowanie do matury podstawowej
Przygotowanie do matury rozszerzonej
Szkoła średnia
Szkoła podstawowa 7-8 klasa
Szkoła podstawowa 4-6 klasa
Kursy uniwersyteckie
Informacje o doświadczeniu:
Uczę języka francuskiego nie tylko pod kątem komunikacji międzyludzkiej, ale również wyszczególnionych obszarów kultury. Na prośbę ucznia możemy przyjrzeć się językowi pod kątem czytania poezji, nauki historii sztuki czy pisania dłuższych form literackich.
Poziomy nauczania:
Poziom podstawowy
Informacje o doświadczeniu:
Historia sztuki jest moją największą pasją. Jestem laureatką III miejsca w Polsce Olimpiady Artystycznej sekcji historii sztuki. Obecnie studiuję historię sztuki na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Do nauczania podchodzę bardzo poważnie, ponieważ zależy mi na tym, by naprawdę zainteresować każdą napotkaną osobę tą wspaniałą dyscypliną. Do każdej lekcji dołączam autorską prezentację multimedialną z danego zagadnienia oraz drukowane materiały.
Miejsce lekcji
nie
nie
tak
O sobie
Historia sztuki jest moją największą pasją. Jestem laureatką III miejsca w Polsce Olimpiady Artystycznej sekcji historii sztuki. Obecnie studiuję historię sztuki na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych. Do nauczania podchodzę bardzo poważnie, ponieważ zależy mi na tym, by naprawdę zainteresować każdą napotkaną osobę tą wspaniałą dyscypliną. Do każdej lekcji dołączam autorską prezentację multimedialną z danego zagadnienia oraz drukowane materiały. Mogę przygotować Cię do matury, olimpiady lub do egzaminów na Akademię Sztuk Pięknych.
Język francuski towarzyszył mi przez większą część mojej edukacji. Jest bliski mojemu sercu ze względu na sentyment, a także ukochanie piosenki francuskiej.
Università di Pisa, student
18-25
ponad 2 lata
7
Harmonogram zajęć
Przedstawiono tutaj przedziały czasowe, w których korepetytor ma możliwość prowadzić zajęcia z nowymi uczniami. Dokładny czas zajęć należy ustalić z korepetytorem.
Ranek
6:00-9:00
Przedpołudnie
9:00-12:00
Dzień
12:00-15:00
Popołudnie
15:00-18:00
Wieczór
18:00-21:00
Późny wieczór
21:00-00:00
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
Są dostępne terminy
opinie
6 opinie o Delfina K.
5+
6
5
0
4+
0
4
0
3
0
2
0
1
0
5+
Język francuski, Szkoła średnia
5+
Córka jest zadowolona z korepetycji tak, że wszystko jest dobrze. Korepetycje przebiegają na wysokim poziomie.
5+
Historia sztuki, Dla początkujących, Poziom podstawowy
5+
Świetna nauczycielka! Bardzo dobrze nam się współpracuje, czuć, że nauczanie historii sztuki jest Pani Delfiny powołaniem! Ocena: 10000/10
5+
Historia sztuki, Poziom podstawowy
5+
Kompetentna, niezmiernie ciekawie przedstawia tematy zajęć, erudytka, zaraża pasją do historii sztuki. Przy tym życzliwa i kreatywna. Polecam szczerze
5+
Język francuski, Szkoła podstawowa 7-8 klasa
5+
Bardzo dobra korepetytorka, córka jest bardzo zadowolona z lekcji
Blogi użytkownika
Turowski w tekście pt. ,,Fenomen nieostrości” dotyka problemu dezintegracji części, z jakich składa się obraz Europy Środkowej. Autor rozprawia się z zagadnieniem tożsamości - narodowej, etnicznej, artystycznej - która niefortunnie zakłada rozróżnienie na
Omawiany przeze mnie obraz jest dziełem pełnym ducha czasu, bowiem kryje on w sobie podwójne znaczenie - religijne oraz świeckie - tak charakterystyczne dla florenckiej sztuki okresu quattrocenta.