Korepetycje - Hubert B. id: 122888

Hubert B.

50 zł/60 min
50 zł/60 min

Jestem studentem na 6 semestrze biotechnologii na wydziale chemicznym politechniki gdańskiej. Oprócz samych studiów zajmuje się również pracą naukową jako asystent w projekcie naukowym. Praca naukowa to w skrócie stymulację kompleksów biocząsteczek na superkomputerach typu Tryton. Chcę również podjąć studia doktoranckie i zająć się pracą naukową

Hubert B.

Jestem studentem na 6 semestrze biotechnologii na wydziale chemicznym politechniki gdańskiej. Oprócz samych studiów zajmuje się również pracą naukową jako asystent w projekcie naukowym. Praca naukowa to w skrócie stymulację kompleksów biocząsteczek na superkomputerach typu Tryton. Chcę również podjąć studia doktoranckie i zająć się pracą naukową

Przedmioty

Matematyka

Fizyka

Chemia

Matematyka

Poziomy nauczania

  • Szkoła podstawowa 4-6 klasa
  • Przygotowanie do matury podstawowej
  • Egzamin 8-klasisty
  • Szkoła podstawowa 1-3 klasa
  • Szkoła podstawowa 7-8 klasa

Informacje o doświadczeniu:

Przede wszystkim będę się starać aby lekcja nie polegała tylko na rozwiązywaniu dziesiątek schematycznych zadań lecz będę się starać aby zadania wyrobiły u ucznia intuicję matematyczną czyli ten początkowy etap w nauce matematyki tak aby nie tylko powtórzył schemat ale żeby sam potrafił ocenić czy coś jest dobrze czy coś jest źle w kolejnych etapach rozwiązania mimo że nie potrafi tego formalnie udowodnić

Fizyka

Poziomy nauczania

  • Szkoła podstawowa 4-6 klasa
  • Przygotowanie do matury podstawowej
  • Egzamin 8-klasisty
  • Szkoła podstawowa 7-8 klasa
  • Szkola średnia (profil podstawowy)

Informacje o doświadczeniu:

Będę się tutaj stać aby uczeń zrozumiał dlaczego jest taki np wyniki albo rozwiązanie i aby sam potrafił stwierdzić intuicyjne dlaczego ten sposób myślenia lub to rozwiązanie jest poprawne a inne nie mimo że np ma taki sam wyniki. Wolę rozwiązać jeden przykład na 10 różnych ale poprawnych sposobów i wyjaśnić dlaczego są poprawne niż rozwiązać 10 przykładów tym samym sposobem ale jedyni trzeba inne cyfry wpisać na kalkulatorze

Chemia

Poziomy nauczania

  • Szkoła podstawowa 4-6 klasa
  • Przygotowanie do matury podstawowej
  • Egzamin 8-klasisty
  • Szkoła podstawowa 7-8 klasa
  • Szkola średnia (profil podstawowy)

Informacje o doświadczeniu:

Będąc studentem wydziału chemicznego mogę powiedzieć że nauka chemii bez fizyki jest niemożliwa w zasadzie i to co jest opisane w podręcznikach jest za bardzo uproszczone a czasami w zasadzie błędne. Więc jeśli uczeń chce wiązać przyszłość ze studiami ma wydziale chemii to obecna podstawa programowa jest za bardzo uproszczona i później sprawia problem już na 1 semestrze. Oczywiście jeśli uczeń chce tylko to co wymaga będę szedł zgodnie z materiałem i wyjaśnię mu to tak aby zrozumiał dlaczego.

Miejsce lekcji

U ucznia:

Gdańsk

  • Śródmieście
    • Stare Miasto
    • Główne Miasto
    • Nowe Ogrody
    • Grodzisko
    • Stare Przedmieście
    • Biskupia Górka
    • Wyspa Spichrzów
    • Ołowianka
    • Długie Ogrody
    • Dolne Miasto
    • Sienna Grobla
  • Wrzeszcz Dolny
    • Kolonia
    • Kuźniczki
    • Nowe Szkoty
    • Polenhof
  • Wrzeszcz Górny
    • Jaśkowa Dolina
    • Srebrzysko
    • Strzyża Dolna
    • Strzyża Górna
    • Święta Studzienka
U korepetytora:
Nie
Online:
Tak

O sobie:

Ten korepetytor nie prowadzi zajęć jako profesjonalny dostawca usług edukacyjnych, dlatego też do świadczonych przez niego usług edukacyjnych nie mają zastosowania przepisy z zakresu ochrony praw konsumentów.

Jeśli chodzi o wykształcenie to ukończyłem 1 liceum ogólnokształcące w Koninie na profilu biochem ale maturę w zakresie rozszerzonym pisałem z matematyki,fizyki,chemii. Mam certyfikat uczelniany B2 z języka angielskiego ale znam go lepiej ponieważ w pracy naukowej korzystam w zasadzie tylko z anglojęzycznej literatury i muszę współpracować nie tylko ze studentami z innego kraju ale również pracownikami naukowymi o stopniu doktora i wyżej. Jeśli chodzi o metody nauczania to chciałbym aby uczeń przede wszystkim zrozumiał dlaczego to rozwiązanie jest poprawne a drugie pomimo że wynik jest taki sam jest błędne i żeby sam potrafił stwierdzić czy rozumowanie jest poprawne nawet jeśli tylko tak intuicyjne . Na początkowym etapie nauki szczególnie matematyki jest to ważne ponieważ w późniejszym etapie definicje są coraz bardziej formalne i abstrakcyjne. Więc wolę rozwiązać jeden przykład na 10 różnych ale poprawnych sposobów niż 10 przykładów różniących się cyframi. Osobiście nie używam do nauki chatugpt lub aplikacji do nauki matematyki które rozwiązują np równania ze zdjęcia bo dają błędne rozwiązanie przede wszystkim pod względem sposóbu. Łatwo wykryję jeśli np będę prosił aby rozwiązać coś samemu a uczeń bezmyślnie spisze rozwiązanie. W pracy używam komputerów i kalkulatora do obliczeń które są skomplikowane i czasochłonne a nie dlatego że ich sam nie rozwiąże na kartce. Zatem staram się kłaść nacisk na zrozumienie Mogę się dostosować jeśli chodzi o terminy ponieważ jeśli chodzi o zajęcia na uczelni to miałem indywidualny tok studiów więc mogłem obowiązkowe przedmioty zaliczyć wcześniej. Również nie będę ustawiał timer więc nie zostawię ucznia w połowie zadania szczególnie przed egzaminem i nie wymagam dopłat bo 10 czy 20 min lub nawet 30 min dłużej trwała lekcja ponieważ przede wszystkim muszę nauczyć ucznia. Mimo że uczyłem już kolegów i koleżanki z mojego kierunku lub uczniów liceów to nie jestem profesjonalnym nauczycielem dlatego może się zdarzyć że uczeń mimo moich prób nie będzie rozumiał bo np nie znajdę prostszego objaśnienia które mimo tego jest poprawne dlatego pierwsza lekcja jest darmowa w celu zapoznania. Również proszę nie oczekiwać że nauczę kogoś czegoś jeśli ktoś tego nie będzie chciał lub że pokażę mu magiczny sposób na nauczenie się

Wykształcenie:
Politechnika Gdańska, student, 2027
Wiek:
18-25
Doświadczenie:
mniej niż 1 rok

Grafik zajęć korepetytora

W tym miejscu wskazane są wolne godziny korepetytora na zajęcia z nowymi uczniami. Wolne terminy mogą się zmieniać w czasie rzeczywistym. Dlatego zalecamy ustalenie dokładnych terminów z korepetytorem