Treści
1. Wstęp. Problemy edukacji w Polsce. Jak powstała firma Buki w Polsce
4. Czy różni się Firma korepetytorska Buki w innych krajach?
Wstęp. Problemy edukacji w Polsce. Jak powstała firma Buki w Polsce
Edukacja w Polsce po ostatnich latach się widocznie polepszyła. To jest uwarunkowane też wstępem Polski do Unii Europejskiej 2004 roku. Jednak problem na braku praktycznej części zajęć. Zostało dużo rzeczy teoretycznych jeszcze ze starego systemu ale to już odchodzi. Problemem jest obecna zmiana struktury szkolnictwa. Zgodnie z nową ustawą nie ma już gimnazjum. Są tylko szkoła podstawowa oraz liceum. Program szkolny zostanie teraz też przekształcony. Uczniowie będą mieli z tym trudności. Wymagania na uniwersytecie są też bardzo wysokie. Wiele uczących się rezygnuje na samym początku, bo nie radzą sobie ze stresem oraz poziomem trudności. Dlatego był taki pomysł założyć serwis poszukiwania korepetytora BUKI w Polsce. Korepetycje zawsze miały wielką popularność. Przecież nauczyciele szkolne powinni zwracać uwagę na całą klasę, więc nie ma indywidualnego podejścia do każdego ucznia. Wykładowca prywatny potrafi zaplanować lekcję dopasowaną do konkretnego ucznia. Taki startup jak Buki się przydał Polakom z tego powodu.
Firma korepetytorska Buki
Generalnie firma Buki pierwotnie została założona na Ukrainie. Około roku temu założyliśmy ją w Polsce. Na początku było wiele trudności. Trzeba było zachęcić nauczycieli, uczniów, studentów. Potrzebna była dobra reklama. Zalety jednak przeważyły. Obecnie na stronie jest powyżej 5000 zamówień. To jest, oczywiście, nie koniec. Liczba nauczycieli oraz uczniów cały czas wzrasta. Jest też dużo aktualnych ogłoszeń dla wykładowców z każdego przedmiotu. W 2017 roku zdecydowaliśmy współpracować z Polską. Przyczyną jest szybki rozwój tego państwa, jak również pragnięcie Polaków do zdobycia wiedzy. Tym bardziej Polska jest kraj po sąsiedztwu. Mamy dość podobne systemy edukacyjne. Dlatego Buki jest tak popularna na terenie Ukrainy, jak również Polski.
Sukcesy korepetycje Buki
Za 2018 rok mamy czym się pochwalić. Zrobiliśmy duży postęp w porównaniu z początkiem działalności. Nasze sukcesy za 2018 rok:
vponad 6000 profesjonalnych nauczycieli z różnych miast Polski;
vokoło 5000 zgłoszeń;
vmożliwość e-learningu;
vwielka pomóc takim grupom jak studenci, uczniowie;
vblogi w internecie;
vaktualne nowości z branży edukacji w Polsce, na Ukrainie oraz w Kazachstanie;
vwarsztaty internetowe dla nauczycieli;
Czy różni się Firma korepetytorska Buki w innych krajach?
Buki na razie jest w trzech państwach europejskich. To są Ukraina, Polska oraz Kazachstan. Te trzy kraje są różne ale mówiąc o maturze, system jest podobny. Dlatego korepetytorzy raczej stosują podobnego podejścia. Dokładnie popatrzywszy, można zauważyć różnice:
voferty pracy (na Ukrainie ich jest na moment dzisiejszy najwięcej, bo firma pierwotnie pochodzi stąd);
vmiejsce prowadzenia zajęć (wielka liczba Ukraińców preferuje zdalne zajęcia);
vcele nauczania (Polacy przeważnie się uczą do matury, programu szkolnego, egzaminu poprawkowego, szkoły oraz uniwersytetu);
vcena za lekcję (wiadomo, że na Ukrainie oraz w Kazachstanie ceny są niższe niż w Polsce);
vmetody nauczania różnią się tylko w niektórych kwestiach. Wszyscy korepetytorzy są kwalifikowani;
vpodobną cechą jest udostępnienie wiadomości edukacyjnych, nowości dotyczących innowacji w Edukacji;
vwe wszystkich trzech krajach jest możliwość próbnej lekcji;
vw Polsce jest więcej korepetytorów, którzy są native speakers;
Metody nauczania chyba się trochę różnią. Polska jest członkiem Unii Europejskiej od 2004 roku. Program jest więc dostosowany do uczniów zgodnie z europejskimi standardami. W polskich szkołach lub na uczelniach jest możliwość uczyć się z native speaker. Też jest popularny tak zwany tutorium. To są ćwiczenia (na przykład z języka obcego), które prowadzą tutorzy (studenci 3-4 roku). Ukraina oraz Kazachstan należą do krajów rozwijających się. Chociaż po ostatnich 20 latach standard edukacji tam się bardzo podwyższył. We wszystkich trzech krajach korepetytorzy orientują się na życzenie klienta, mają umiejętność dostosować się do konkretnej sytuacji. Nie zawsze są standardowe prośby. Czasami trzeba przygotować do specjalnego egzaminu. Mówiąc o niemieckim, są egzaminy fachowe z branży medycyny, prawa itp.
Wracając do celów nauczania, polscy uczniowie, studenci mają tendencję uczyć się do matury lub egzaminów na uniwersytecie. Ukraińscy uczniowie, studenci preferują po prostu prywatne lekcje. Oni oraz ich rodzice uważają je za bardziej skuteczne.
Cele firmy na 2019 rok
W przyszłym roku organizacja będzie się jeszcze bardziej rozwijała. Będziemy się starali rozszerzać zakres usług. Na razie naszymi największymi grupami celowymi są:
vstudenci 1-2 roku, którzy mają trudności opanowania treści na uniwersytecie;
vuczniowie szkoły średniej lub przyszli maturzyści, którzy aktywnie chcą przygotowywać się do egzaminów;
vdzieci w wieku przedszkolnym;
vfachowcy wyjeżdżające za granicę w sprawach zawodowych;
vuczniowie szkoły starszej, którzy chcą podjąć studia za granicą;
vuczniowie lub studenci, którzy przygotowują się do konkursów lub olimpiad w szkole;
vpracownicy, którzy chcą zdobyć podwyższenie kwalifikacji lub dodatkowe umiejętności;
Największą grupą są studenci oraz uczniowie. Będziemy się starali pilnować ich, żeby wszyscy zdali swoje egzaminy. Planujemy też modernizować stronę internetową. Korzystanie ze strony będzie jeszcze łatwiejsze, a wybór korepetytora zajmie jeszcze mniej czasu. Kontaktowanie się korepetytora z klientem będzie jeszcze szybko, a kontakt z menedżerem jeszcze łatwiejszy.
Treści
1. Wstęp. Problemy edukacji w Polsce. Jak powstała firma Buki w Polsce
4. Czy różni się Firma korepetytorska Buki w innych krajach?
Wstęp. Problemy edukacji w Polsce. Jak powstała firma Buki w Polsce
Edukacja w Polsce po ostatnich latach się widocznie polepszyła. To jest uwarunkowane też wstępem Polski do Unii Europejskiej 2004 roku. Jednak problem na braku praktycznej części zajęć. Zostało dużo rzeczy teoretycznych jeszcze ze starego systemu ale to już odchodzi. Problemem jest obecna zmiana struktury szkolnictwa. Zgodnie z nową ustawą nie ma już gimnazjum. Są tylko szkoła podstawowa oraz liceum. Program szkolny zostanie teraz też przekształcony. Uczniowie będą mieli z tym trudności. Wymagania na uniwersytecie są też bardzo wysokie. Wiele uczących się rezygnuje na samym początku, bo nie radzą sobie ze stresem oraz poziomem trudności. Dlatego był taki pomysł założyć serwis poszukiwania korepetytora BUKI w Polsce. Korepetycje zawsze miały wielką popularność. Przecież nauczyciele szkolne powinni zwracać uwagę na całą klasę, więc nie ma indywidualnego podejścia do każdego ucznia. Wykładowca prywatny potrafi zaplanować lekcję dopasowaną do konkretnego ucznia. Taki startup jak Buki się przydał Polakom z tego powodu.
Firma korepetytorska Buki
Generalnie firma Buki pierwotnie została założona na Ukrainie. Około roku temu założyliśmy ją w Polsce. Na początku było wiele trudności. Trzeba było zachęcić nauczycieli, uczniów, studentów. Potrzebna była dobra reklama. Zalety jednak przeważyły. Obecnie na stronie jest powyżej 5000 zamówień. To jest, oczywiście, nie koniec. Liczba nauczycieli oraz uczniów cały czas wzrasta. Jest też dużo aktualnych ogłoszeń dla wykładowców z każdego przedmiotu. W 2017 roku zdecydowaliśmy współpracować z Polską. Przyczyną jest szybki rozwój tego państwa, jak również pragnięcie Polaków do zdobycia wiedzy. Tym bardziej Polska jest kraj po sąsiedztwu. Mamy dość podobne systemy edukacyjne. Dlatego Buki jest tak popularna na terenie Ukrainy, jak również Polski.
Sukcesy korepetycje Buki
Za 2018 rok mamy czym się pochwalić. Zrobiliśmy duży postęp w porównaniu z początkiem działalności. Nasze sukcesy za 2018 rok:
vponad 6000 profesjonalnych nauczycieli z różnych miast Polski;
vokoło 5000 zgłoszeń;
vmożliwość e-learningu;
vwielka pomóc takim grupom jak studenci, uczniowie;
vblogi w internecie;
vaktualne nowości z branży edukacji w Polsce, na Ukrainie oraz w Kazachstanie;
vwarsztaty internetowe dla nauczycieli;
Czy różni się Firma korepetytorska Buki w innych krajach?
Buki na razie jest w trzech państwach europejskich. To są Ukraina, Polska oraz Kazachstan. Te trzy kraje są różne ale mówiąc o maturze, system jest podobny. Dlatego korepetytorzy raczej stosują podobnego podejścia. Dokładnie popatrzywszy, można zauważyć różnice:
voferty pracy (na Ukrainie ich jest na moment dzisiejszy najwięcej, bo firma pierwotnie pochodzi stąd);
vmiejsce prowadzenia zajęć (wielka liczba Ukraińców preferuje zdalne zajęcia);
vcele nauczania (Polacy przeważnie się uczą do matury, programu szkolnego, egzaminu poprawkowego, szkoły oraz uniwersytetu);
vcena za lekcję (wiadomo, że na Ukrainie oraz w Kazachstanie ceny są niższe niż w Polsce);
vmetody nauczania różnią się tylko w niektórych kwestiach. Wszyscy korepetytorzy są kwalifikowani;
vpodobną cechą jest udostępnienie wiadomości edukacyjnych, nowości dotyczących innowacji w Edukacji;
vwe wszystkich trzech krajach jest możliwość próbnej lekcji;
vw Polsce jest więcej korepetytorów, którzy są native speakers;
Metody nauczania chyba się trochę różnią. Polska jest członkiem Unii Europejskiej od 2004 roku. Program jest więc dostosowany do uczniów zgodnie z europejskimi standardami. W polskich szkołach lub na uczelniach jest możliwość uczyć się z native speaker. Też jest popularny tak zwany tutorium. To są ćwiczenia (na przykład z języka obcego), które prowadzą tutorzy (studenci 3-4 roku). Ukraina oraz Kazachstan należą do krajów rozwijających się. Chociaż po ostatnich 20 latach standard edukacji tam się bardzo podwyższył. We wszystkich trzech krajach korepetytorzy orientują się na życzenie klienta, mają umiejętność dostosować się do konkretnej sytuacji. Nie zawsze są standardowe prośby. Czasami trzeba przygotować do specjalnego egzaminu. Mówiąc o niemieckim, są egzaminy fachowe z branży medycyny, prawa itp.
Wracając do celów nauczania, polscy uczniowie, studenci mają tendencję uczyć się do matury lub egzaminów na uniwersytecie. Ukraińscy uczniowie, studenci preferują po prostu prywatne lekcje. Oni oraz ich rodzice uważają je za bardziej skuteczne.
Cele firmy na 2019 rok
W przyszłym roku organizacja będzie się jeszcze bardziej rozwijała. Będziemy się starali rozszerzać zakres usług. Na razie naszymi największymi grupami celowymi są:
vstudenci 1-2 roku, którzy mają trudności opanowania treści na uniwersytecie;
vuczniowie szkoły średniej lub przyszli maturzyści, którzy aktywnie chcą przygotowywać się do egzaminów;
vdzieci w wieku przedszkolnym;
vfachowcy wyjeżdżające za granicę w sprawach zawodowych;
vuczniowie szkoły starszej, którzy chcą podjąć studia za granicą;
vuczniowie lub studenci, którzy przygotowują się do konkursów lub olimpiad w szkole;
vpracownicy, którzy chcą zdobyć podwyższenie kwalifikacji lub dodatkowe umiejętności;
Największą grupą są studenci oraz uczniowie. Będziemy się starali pilnować ich, żeby wszyscy zdali swoje egzaminy. Planujemy też modernizować stronę internetową. Korzystanie ze strony będzie jeszcze łatwiejsze, a wybór korepetytora zajmie jeszcze mniej czasu. Kontaktowanie się korepetytora z klientem będzie jeszcze szybko, a kontakt z menedżerem jeszcze łatwiejszy.