Treść.
Jak przyciągnąć uwagę użytkownika?
Jak przyciągnąć uwagę użytkownika?
Czasami bywa ciężko zainteresować użytkowników, ponieważ w większości wszystkie ogłoszenia są jednakowe. One zawierają bardzo nudne treści, na które nikt nie zwraca uwagi. Dlaczego tak się zdarza?
Po pierwsze, gdzieś połowa pisze ogłoszenie kierując się podstawowymi i bardzo ogólnymi frazesami. To nie brzmi naturalnie. W konsekwencji potencjalny klient nie będzie zainteresowany.
Jeżeli naprawdę chcemy zdobyć uwagę klienta, musimy obudzić jego interes. To można zrobić w sposób następujący:
1. Nie warto od razu pisać o wszystkich osiągnięciach, bo to jest traktowane jako niegrzeczne i aroganckie. Najlepiej opowiedzieć o własnych sukcesach w tej branży bezpośrednio w trakcie lekcji. Najbardziej odpowiednim czasem jest pierwsza lekcja, gdy korepetytor i uczeń mają się poznać. Chociaż opłaca się załączyć na stronie własne certyfikaty lub dyplomy. To służy potwierdzeniem znajomości języka na poziomie zaawansowanym. W przypadku nauczycieli języków obcych to istotnie ułatwi poszukiwanie nowych uczniów. Choć ta sama sytuacja będzie również z innymi przedmiotami. Tak zawsze jest, bo ludzie chcą potwierdzenie. Nikogo nie interesują puste słowa.
Jakie powinno być ogłoszenie?
2. Ogłoszenie musi być krótkie i przy tym zawierać informacje o wszystkim. To mogą być informacje typu ceny, lokacji, trwania lekcji, doświadczenia. Ale jak już wspomniałem wcześniej, nie warto się z tym spieszyć. Z reguły większość tych, którzy sami siebie chwalą, nie są aż tacy kwalifikowani. Klienci też o tym wiedzą. Jeżeli już chcemy od razu pokazać własne nagrody, to trzeba załączyć potwierdzenie. W przeciwnym razie to są tylko słowa bez żadnego udowodnienia.
3. Warto też napisać o metodach dydaktycznych, z których Państwo korzystacie. Nie zbędnym byłoby sprecyzować, do czego dokładnie możecie przygotować osób uczących się. Możecie nawet załączyć jakiś przykład tego. To może być jakaś strona z treściami nauczania, żeby pokazać, jak to mniej więcej wygląda.
4. Jeżeli chodzi o samo ogłoszenie, tutaj radziłbym napisać wszystko bardzo precyzyjnie, ale nie w sposób nudny, jak już wspomniałem na początku. Chodzi przede wszystkim o logiczne wyrażenie swoich myśli. Pomyślcie Państwo lepiej kilka razy przed udostępnieniem tekstu, bo każdy błąd może mieć negatywny wpływ. W tekście musicie pokazać, że wiecie, co chcecie! Warto też pokazać pewność siebie. W przeciwnym razie wrażenie zostanie popsute. Klient może po prostu dojść do wniosku, że korepetytor sam się nie zna za bardzo na tej sprawie. Chociaż to faktycznie może być wprost przeciwne. Generalnie wiele ludzie mają problemy z prezentacją. Ciężko im opowiedzieć o sobie, ale trzeba się tym zająć. Mówimy nie tylko o takiej pracy okolicznościowej, ale również o pracy na stało. Jeżeli nie będzie czuć się pewni siebie, będziecie mieli niepowodzenie.
5. Przed napisaniem rekomenduję popatrzeć na kilka ogłoszeń konkurentów, porównać z tym, co chcecie napisać. Ogłoszenie musi się różnić od innych. W przeciwnym przypadku nikt nie zwróci na to uwagi. Można napisać ogłoszenie w sposób interesujący Państwa zdaniem albo dodać coś takiego, czego nie ma nigdzie. To może być nawet coś, co na pierwszy rzut oka tam nie bardzo pasuje, ale w konsekwencji to się opłaci.
Treść.
Jak przyciągnąć uwagę użytkownika?
Jak przyciągnąć uwagę użytkownika?
Czasami bywa ciężko zainteresować użytkowników, ponieważ w większości wszystkie ogłoszenia są jednakowe. One zawierają bardzo nudne treści, na które nikt nie zwraca uwagi. Dlaczego tak się zdarza?
Po pierwsze, gdzieś połowa pisze ogłoszenie kierując się podstawowymi i bardzo ogólnymi frazesami. To nie brzmi naturalnie. W konsekwencji potencjalny klient nie będzie zainteresowany.
Jeżeli naprawdę chcemy zdobyć uwagę klienta, musimy obudzić jego interes. To można zrobić w sposób następujący:
1. Nie warto od razu pisać o wszystkich osiągnięciach, bo to jest traktowane jako niegrzeczne i aroganckie. Najlepiej opowiedzieć o własnych sukcesach w tej branży bezpośrednio w trakcie lekcji. Najbardziej odpowiednim czasem jest pierwsza lekcja, gdy korepetytor i uczeń mają się poznać. Chociaż opłaca się załączyć na stronie własne certyfikaty lub dyplomy. To służy potwierdzeniem znajomości języka na poziomie zaawansowanym. W przypadku nauczycieli języków obcych to istotnie ułatwi poszukiwanie nowych uczniów. Choć ta sama sytuacja będzie również z innymi przedmiotami. Tak zawsze jest, bo ludzie chcą potwierdzenie. Nikogo nie interesują puste słowa.
Jakie powinno być ogłoszenie?
2. Ogłoszenie musi być krótkie i przy tym zawierać informacje o wszystkim. To mogą być informacje typu ceny, lokacji, trwania lekcji, doświadczenia. Ale jak już wspomniałem wcześniej, nie warto się z tym spieszyć. Z reguły większość tych, którzy sami siebie chwalą, nie są aż tacy kwalifikowani. Klienci też o tym wiedzą. Jeżeli już chcemy od razu pokazać własne nagrody, to trzeba załączyć potwierdzenie. W przeciwnym razie to są tylko słowa bez żadnego udowodnienia.
3. Warto też napisać o metodach dydaktycznych, z których Państwo korzystacie. Nie zbędnym byłoby sprecyzować, do czego dokładnie możecie przygotować osób uczących się. Możecie nawet załączyć jakiś przykład tego. To może być jakaś strona z treściami nauczania, żeby pokazać, jak to mniej więcej wygląda.
4. Jeżeli chodzi o samo ogłoszenie, tutaj radziłbym napisać wszystko bardzo precyzyjnie, ale nie w sposób nudny, jak już wspomniałem na początku. Chodzi przede wszystkim o logiczne wyrażenie swoich myśli. Pomyślcie Państwo lepiej kilka razy przed udostępnieniem tekstu, bo każdy błąd może mieć negatywny wpływ. W tekście musicie pokazać, że wiecie, co chcecie! Warto też pokazać pewność siebie. W przeciwnym razie wrażenie zostanie popsute. Klient może po prostu dojść do wniosku, że korepetytor sam się nie zna za bardzo na tej sprawie. Chociaż to faktycznie może być wprost przeciwne. Generalnie wiele ludzie mają problemy z prezentacją. Ciężko im opowiedzieć o sobie, ale trzeba się tym zająć. Mówimy nie tylko o takiej pracy okolicznościowej, ale również o pracy na stało. Jeżeli nie będzie czuć się pewni siebie, będziecie mieli niepowodzenie.
5. Przed napisaniem rekomenduję popatrzeć na kilka ogłoszeń konkurentów, porównać z tym, co chcecie napisać. Ogłoszenie musi się różnić od innych. W przeciwnym przypadku nikt nie zwróci na to uwagi. Można napisać ogłoszenie w sposób interesujący Państwa zdaniem albo dodać coś takiego, czego nie ma nigdzie. To może być nawet coś, co na pierwszy rzut oka tam nie bardzo pasuje, ale w konsekwencji to się opłaci.